2014-08-17, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Källa? Eller var vänlig och sluta ljug. Tack.
Räkna lite själv på födelsetalet hos etniska svenskar och t.ex mena.
Tycker du verkligen att det behövs en källa på det?, då är du mer än lovligt dum.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolonn
Eftersom det svenska folket är på väg att dö ut, så skulle jag vilja kalla det för ett folkmord.
Det svenska folket är inte på väg att dö ut.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Det har jag inte sagt. Jag vill ha en öppenhet kring invandringsfrågan samt att allting, in i minsta detalj, ska redovisas och folket ska med enkelhet kunna få reda på vad det kostar.

Vidare så är min idè att vi som vill finansiera invandringen ska göra det, andras skattepengar ska gå till annat. Det är bara det som kan göra båda sidorna nöjda.

Men hur kan du stå för en dogm som är skadlig för vår nation? Är du altruist?
Citera
Medlem
Malingins avatar
Jävla landsförräderi rent ut sagt.
Jag är egentligen emot dödstraff men här krävs det.

Som sagts tidigare i tråden så kommer det skrivas böcker i framtiden om hur man lyckades förinta och förstöra ett land så fort som Sverige.
Från att ha varit ett mycket homogent vitt folk till brun sörja.

Reinfeldt har verkligen lyckats, mannen är ett geni.
Han kommer belönas med ett toppjobb och fortsätta flyga privatplan och gå på bankettmiddagar där de kommer dunka varandra i ryggen. Vidrigt!
Citera
Medlem
motarbetars avatar
nu borde man köra på att dela på fb om horan som reinfeldt köpte! hårt mot hårt dags att trycka ner han i avgrunden som han nu har gjort i 8 år på oss svenskar!!!!!!
Citera
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Nej, det sker inget folkmord på svenskar.
Det skedde inget folkmord på indianerna heller.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alphatross
Du är tråkig och stavar dåligt.

Men okej:
https://twitter.com/jimmieakesson/status/500594829307682817
https://twitter.com/jimmieakesson/status/500688704747618304
https://twitter.com/jimmieakesson/status/500724951952146434
Jag läser sällan om Åkezohn numer, han verkar inte vara så intressant längre. Det är där hans allierade i alliansen ger den lille nassen lite hjälp på traven.
Citera
2014-08-17, 13:59
Medlem
Citat:
Nej, det sker inget folkmord på svenskar.

Det är PRECIS vad det är och vad som sker i skrivande stund, framför våra ögon. Den som väljer att förneka det är antingen blind eller har intresse i att låta det fortgå.
Citera
2014-08-17, 14:00
Medlem
1876randoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Jag tror att Sverige är till stora delar obeboeligt inom en så nära framtid som 20 år.
Man bävar ju..men landsflykt är i skrivande situation ett fullt realistiskt alternativ.
Man bör se om sitt hus och ha sin plan klar..för jag tror inte att det finns någon hygglig väg ut för Sverige kvar från denna helt otroliga situation.

I ALLA andra fall har sådant här slutat med inbördeskrig.
Hurdana är oddsen att Sverige som första nation någonsin skall kunna undvika detta?

Nä,alla måste ha sin plan klar.Jag kommer att vidta mina mått och steg.

Jag uppmanar andra att vidta sina.
Jag har tidigare varit tveksam och tänkt att jag är paranoid när jag tänkt i dessa banor, men efter detta finns inga tvivel. Ingen mupp kan få mig att ändra mig och tro att detta inte kommer att skada landet katastrofalt.

Och inte fan jag är rasist, långt långt ifrån.
Citera
Medlem
Självklart får Jimmie Åkesson två journalister emot sig direkt på Twitter som undrar om vi ska avstå de 200000 utlandsfödda som driver företag i Sverige el de 700000 utlandsfödda som jobbar i Sverige, Lars Ströman på Nerikes Allehanda var namnet, vilken jubelidiot, här står Reinfeldt med byxorna nere vid anklarna och blottar sig fullständigt inför det Svenska folket och det sveket hans politik har fört med sig och dessa journalister fortsätter alltså på allvar att köra Mytens argument om alla driftiga invandrare som bidrar så fantastiskt till Sverige.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedish08
Hur mycket högre skatter är att vänta pga det stora antalet flyktingar i landet, det saknas jobb och bostäder, Mr Sjöstedt vill att det byggs 3000 modullägenheter för just flyktingar, att bygga bostäder för svenskar verkar inte stå på agendan.....Sverige är väl på väg mot kollaps....

Ja visst är det lustigt att Sjöstedt verkar måna mycket mer om dom som ska komma hit än alla som bor och är uppväxta här. VARFÖR ska vi inte bygga till vår befolkning först så att ungdomar kan flytta hemifrån innan dom fyller trettio. Och så att de människor som får nya förutsättningar i livet tex vid skilsmässa ska kunna få ett drägligt boende. Sjöstedt förklara VARFÖR!!!!!
Citera
2014-08-17, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jensenbiffhus
Det är Åkezohn som är en känd horbock.

Nej,det är Reinfeldt som är känd horbock.
Dessutom är du tråkig och stavar dåligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in