2014-08-16, 19:22
Medlem
SpecialEditions avatar
En röst på Sjuklövern är en kniv i ryggen på din gamla mormor, en spottloska i ansiktet på din arbetslöse kompis och en bajskorv på ditt barns skolbänk.

Tror det blir > 20% för SD om en månad
Citera
2014-08-16, 19:23
Medlem
RexGermanias avatar
1964 - 2014 Så snabbt gick det att lamslå en hel nation med massinvandringen.
Citera
2014-08-16, 19:23
Medlem
Xxmaskihallonens avatar
SD näst största parti?
Citera
2014-08-16, 19:25
Medlem
Ja vad ska man säga. Klart som fan man tycker synd om flyktingar, men herregud sverige är inte byggt för enorma mängder invandrare än. Börja bygg skyskrapor i varenda småstad i hela landet innan ni skickar hit folk som inte får plats. Snart tvingas väl varenda svensk i detta landet låna ut sin soffa till flyktingar varje natt.
Citera
Medlem
Mack-Bolans avatar
På nyheterna sa "experten" att det är hög tid för 7-klövern och redovisa kostnaderna för invandringen/flyktingarna och var pengarna skall tas, samtidigt är det känsligt då detta kan gynna SD.
Are you kidding!
Citera
Medlem
CHIMERASs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DowtonAbbey
Sedan när staten slutar att betala etableringsersättningen efter 2 år då brakar helvetet lös hos kommunerna.
Jag säger det bara det är dags att se om sitt hus och skulle jag vara svensk pensionär skulle jag dra till nått grannland och bosätta mig där. Här kommer det bli vatten och bröd och livsfarligt att bi kvar.

Javisst ja, sedan tar socialkontoret över ansvaret för alla nysvenskarna.

Någon som sett senaste kontoutdraget bland landets socialkontor..?

Det här landet är så förstört så förbered er..

Sötedagarna är long gone..
Citera
2014-08-16, 19:26
Medlem
Flusons avatar
Den senaste tiden så har jag faktiskt börjat surra lite grann i tankarna om att det kanske ligger en dold agenda bakom hela den här massinvandringen. Exakt vad vet jag inte. Nu kanske jag lät som en paranoid foliehatt och jag har säkert fel, men jag kan väl knappast vara den enda som funderat kring detta? Vem som helst med lite hjärna borde ju förstå att det kommer gå åt helvete om det här fortsätter. Det är ju inte kärnfysik vi snackar direkt.

Hela grejen känns bara så jävla märklig. Bissart faktiskt. Att det läggs så stora resurser och pengar på invandringen samt att den är i så ENORMT stort fokus. Det går liksom före allt känns det som, och ändå så blir ingenting bättre och varför skulle det bli när det kommer fler?

Bara en tanke som jag kände mig tvungen att skriva av.
Citera
2014-08-16, 19:26
Medlem
hashs avatar
Kan Reinfeldts hat mot SD/Åkesson ligga bakom hans galna politik som skickar Sverige 30 år tillbaks i välfärden?
Citera
2014-08-16, 19:27
Medlem
DIdes avatar
Vad skall Ullenhag säga nu när chefen sköt honom i knät.
Han borde ju känna sig sviken eftersom det är Ullenhag som stått som en nickedocka i TV och påstått att varje invandrare genererar 20 tusen Kr per år i överskott.
Citera
Medlem
Sperssons avatar
.
En stark chef ber inte om tålamod.
En stark chef löser problemen.

Visst kan du få bo hos mig ett tag om ditt hus brunnit ned.
Men det innebär inte att du får bo där livet ut.
Citera
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Den senaste tiden så har jag faktiskt börjat surra lite grann i tankarna om att det kanske ligger en dold agenda bakom hela den här massinvandringen. Exakt vad vet jag inte. Nu kanske jag lät som en paranoid foliehatt och jag har säkert fel, men jag kan väl knappast vara den enda som funderat kring detta? Vem som helst med lite hjärna borde ju förstå att det kommer gå åt helvete om det här fortsätter. Det är ju inte kärnfysik vi snackar direkt.

Hela grejen känns bara så jävla märklig. Bissart faktiskt. Att det läggs så stora resurser och pengar på invandringen samt att den är i så ENORMT stort fokus. Det går liksom före allt känns det som, och ändå så blir ingenting bättre och varför skulle det bli när det kommer fler?

Bara en tanke som jag kände mig tvungen att skriva av.
Det är absolut ingen naturlig utveckling. Här kan du läsa lite om hur och varför Sverige blev mångkulturellt.
https://www.realisten.se/2014/01/22/hur-och-varfor-sverige-blev-mangkulturellt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mack-Bolan
På nyheterna sa "experten" att det är hög tid för 7-klövern och redovisa kostnaderna för invandringen/flyktingarna och var pengarna skall tas, samtidigt är det känsligt då detta kan gynna SD.
Are you kidding!

Jävlar, säga så strax innan valet. Vem var experten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in