Citat:
Ursprungligen postat av
StojanVlatkovich
om inte sd får att stort genomslag snart kommer det att finnas fler mussar än kristna i sverige. med tanke på vad som händer i ALLA muslimska länder, är det något eftersträvansvärt?
Hur fan kan du inte fatta att man är på väg dit oavsett om SD får ett stort genomslag eller inte? Muslimer föder bra många fler barn än kristna här och muslimer kommer att vara i majoritet här i framtiden om inte något så pass radikalt som att SvP vinner ett val och börjar utvisa folk händer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Blundetto
Begränsa volymerna och på så vis rädda välfärden. Naturligtvis förstår vi att det kommer finnas invandrare i landet. Men om man drar ner lite på den positiva särbehandlingen kommer förhoppningsvis många av de som är beroende av denna särbehandling komma på att det kanske inte är så farligt i deras hemländer trots allt. Blandar du kanske ihop SD med SvP?
Handlar det verkligen bara om välfärden? Du läste inte vad jag skrev. Mitt intryck av de SD:are som jag pratat med är att de störs av invandrarnas närvaro i landet, inte bara att de suger ut staten på pengar utan att de finns här, blandar sig med svenska kvinnor, är stöddiga osv.
Sedan är du riktigt jävla korkad om du tror att om du sänker MENA-invandrares bidrag så kommer de flytta hem, flytta hem till regioner där krig och konflikter konstant blossar upp. Så länge det är fred i Sverige så kommer de allra, allra flesta aldrig vilja flytta tillbaka till länder som Somalia, Syrien, Irak osv.