2014-08-17, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Nej, det sker inget folkmord på svenskar.
Vad tycker du det är lämpligt att kalla det då? Om 50 år topps så är etniska svenskar så gott som ett minne blott.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag tror du har fel, 7-klövern har aldrig varit tightare och kommer aldrig att ge SD ytterligare en chans att öka. En samlingsregering på 7 minus de som inte klarar spärren är mera sannolik.

I beg to differ!

Jag betraktar definitivt inte 7-klövern som "tight". Både mellan och framför allt inom partierna pågår konvulsioner. Tycker man märker tydliga tendenser till det. Paniken kommer nu när vanliga människor börjar strömma över till SD, människor som ser sitt eget väl och ve förstöras av en huvudlös "ass rape" politik.

Wanna bet?
Citera
Medlem
Det är också intressant att vår självutnämnde ledare inte vill bidra med vapen till dem som ska bekämpa IS. IS kan vara max 10.000- 15.000 soldater i Syrien/Irak som måste kidnappa kvinnor från andra kulturer/religioner för att växa på sikt.
Däremot är det ok att lägga miljarder på att ta emot hundratusentals flyktingar pga iS.
Flyktingar som ska tas emot när det inte ens bostäder för den växande inhemska befolkningen i landet.

Den som efter den här kollapsen tänker rösta på alliansen och S, V, MP och F! förtjänar det liv som väntar.

Jag har ofta undrat varför mitt land ska gå åt helvete men det är kanske för att vara ett varnade exempel för andra. Så här går det i förlängningen när man leker moder Teresa.

Tack och lov talar jag 2 andra språk och har en bra ekonomiskt buffert så jag kommer att dra från detta land förr eller senare.
Senast redigerad av DowtonAbbey 2014-08-17 kl. 13:48.
Citera
2014-08-17, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RagnarLodbrok
Reinfeldt ska ha en eloge för att han åtminstone är ärlig för en gångs skull.
Frågan är om han är så ärlig. Det kanske är en taktik. 10%+ röster på SD, hindrar troligen vänsterblocket från egen majoritet och då finns det en liten chans kvar för Reinfeldt att sitta kvar i en koallitionsregering, med t.ex Alliansen + MP.
Citera
2014-08-17, 13:48
Bannlyst
Varför är Reinfeldts lille pudel Åkezohn så tyst, borde inte Sölvesborgs sturmfuhrer komma igång.
Citera
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funktionell
Måste ge en eloge till FR som är ärlig.

Den enda agendan han måste ha är att störta Sveriges välfärd och att sänka lönerna. Ingenting som kommer att drabba de rika i samhället.
Ska bli med en skräckblandad förtjusning som jag kollar på ekonomidebatten ikväll. Ska bli ytterst intressant att höra vad S har att säga om detta. De som alltid brukar vurma för välfärden och facken.
Hoppas på en ärlig debatt, men det är väl att hoppas för mycket. Blir väl alla dessa vanliga floskler.

Fruktansvärt skrämmande är det, den finns ingen framtid för Sverige kvar...

"Ärlig"? Han har blåljugit om kostnadskatastrofen i nästan åtta år!!!!!

At ge fanskapet cred nu, när snaran från valgalgen inom fyra veckor riggas kring hans bruna hals, föranleder inget beröm. Han representerar falskhet, förakt, svenskhat, och landsförräderi... in extensio.

Må han drabbas av allt ont, kan inte annat säga.
Citera
Medlem
Knapptryckarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyanNyan
Du är alltså medveten om vad massinvandringen kostar, men vill inte att väljarna ska få veta vad den kostar? Varför?

Åsiktsförtryck och storhetsvansinne. Vänstertänk
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ypsilonsport550
Vad tycker du det är lämpligt att kalla det då? Om 50 år topps så är etniska svenskar så gott som ett minne blott.
Källa? Eller var vänlig och sluta ljug. Tack.
Citera
2014-08-17, 13:49
Medlem
Citat:

Det pågår ett folkutbyte i rask takt Sverige idag. Var 5:e invånare i landet är icke svensk idag, snart är den siffran 4,3,2,1,0 om nuvarande massinvandring tillåts pågå år ut och år in.

Det kan fan i mig likställas vid ett folkmord.
Citera
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funktionell
Måste ge en eloge till FR som är ärlig.

Den enda agendan han måste ha är att störta Sveriges välfärd och att sänka lönerna. Ingenting som kommer att drabba de rika i samhället.
Ska bli med en skräckblandad förtjusning som jag kollar på ekonomidebatten ikväll. Ska bli ytterst intressant att höra vad S har att säga om detta. De som alltid brukar vurma för välfärden och facken.
Hoppas på en ärlig debatt, men det är väl att hoppas för mycket. Blir väl alla dessa vanliga floskler.

Fruktansvärt skrämmande är det, den finns ingen framtid för Sverige kvar...
En eloge till FR ???? Det är ju han och kokainisten Maria Ferm (MP) som har ställt till det här!

FR är en idiot
Citera
Medlem
Kolonns avatar
Citat:
Eftersom det svenska folket är på väg att dö ut, så skulle jag vilja kalla det för ett folkmord.
Citera
2014-08-17, 13:50
Medlem
Hur mycket högre skatter är att vänta pga det stora antalet flyktingar i landet, det saknas jobb och bostäder, Mr Sjöstedt vill att det byggs 3000 modullägenheter för just flyktingar, att bygga bostäder för svenskar verkar inte stå på agendan.....Sverige är väl på väg mot kollaps....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in