2014-08-17, 10:47
Bannlyst
Ursäkta en fråga till vilken sort och vart kan man köpa? Bra och billigt.
Citera
2014-08-17, 13:07
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KristianKamb
vilka biverkningar får man av baclofen över 50 mg dos på en gång, frågar jag av nyfikenhet?? Jag ska dock lyssna på dej och inte prova det för höga doser, tar en paus nu 6 månader, återkommer i tråden och berättar hur min omstart efter 6 månader funkar. Ska nu prova om 5-htp kan få upp hömeret något, borde hjälpa då jag inte tagit något serotoninhöjande på mycket länge.

Blir ofta rejält dåsig, fumlig, kan få lite spasmer i musklerna, illamående etc. Tar du 150 mg + på en dos kan du fan nästan somna ståendes likt GHB.

Man blir ofta riktigt kåt/pervers utav baklofen på höga doser likt GHB, kan både vara en bra o dålig biverkning, brors på tillfället.

Citat:
Ursprungligen postat av i574n8u11
Ursäkta en fråga till vilken sort och vart kan man köpa? Bra och billigt.

Vill du ha rent pulver eller i kapslar?
Citera
2014-08-17, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Blir ofta rejält dåsig, fumlig, kan få lite spasmer i musklerna, illamående etc. Tar du 150 mg + på en dos kan du fan nästan somna ståendes likt GHB.

Man blir ofta riktigt kåt/pervers utav baklofen på höga doser likt GHB, kan både vara en bra o dålig biverkning, brors på tillfället.

Vill du ha rent pulver eller i kapslar?

Om jag inte förlorar något på kvalitet så använder jag gärna kapslar då jag är utan våg. Samt är det stor skillnad på priserna lösvikt/kapsel? Inrikes/utrikes spelar ingen roll.
Citera
2014-08-18, 12:28
Medlem
Citat:
Om jag inte förlorar något på kvalitet så använder jag gärna kapslar då jag är utan våg. Samt är det stor skillnad på priserna lösvikt/kapsel? Inrikes/utrikes spelar ingen roll.

Jag beställde från http://www.biovea.com/se/product_det...apsules-Biovea

Borde komma idag eller imorgon då jag fick meddelande om att det hade skickats i fredags.
Citera
2014-08-18, 16:15
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

Köp då ifrån Biovea, högst kvalitet.
Citera
2014-08-18, 17:36
Medlem
Iktorivil2mgs avatar
Hur mycket kan man ta som nybörjare säg att man tagit ett par gånger med mellanrum? är 3g en stor dos tyyp 5e gången jag tar på ett par veckor`?
Citera
2014-08-18, 18:11
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iktorivil2mg
Hur mycket kan man ta som nybörjare säg att man tagit ett par gånger med mellanrum? är 3g en stor dos tyyp 5e gången jag tar på ett par veckor`?

När tog du Phenibut senast?
Citera
2014-08-18, 18:17
Medlem
Iktorivil2mgs avatar
Citat:
När tog du Phenibut senast?

I helgen fredag kväll!
Citera
2014-08-18, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Jag beställde från http://www.biovea.com/se/product_det...apsules-Biovea

Borde komma idag eller imorgon då jag fick meddelande om att det hade skickats i fredags.

Hmm kom inget idag. Skickades som sagt i fredags enligt Biovea. Tyvärr valde jag det billigaste fraktalternativet så man inte kan spåra ordern. Om det inte kommer imorgon betyder det att tullen norpat det? Fan i så fall...
Citera
2014-08-18, 18:22
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iktorivil2mg
I helgen fredag kväll!

Vilken dos?

Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Hmm kom inget idag. Skickades som sagt i fredags enligt Biovea. Tyvärr valde jag det billigaste fraktalternativet så man inte kan spåra ordern. Om det inte kommer imorgon betyder det att tullen norpat det? Fan i så fall...

Nej det tar några arbetsdagar innan du får det, chilla.
Citera
2014-08-18, 18:23
Medlem
Iktorivil2mgs avatar
Citat:
Vilken dos?

2.0 g
Citera
2014-08-18, 18:24
Medlem
Slingshots avatar