2014-08-18, 18:24
Medlem
Iktorivil2mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Ta 2 gram igen då o känn efter.

men jag tyckte inte 2g gav spec mkt om jag ska vara ärlig.
Citera
2014-08-18, 18:26
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iktorivil2mg
men jag tyckte inte 2g gav spec mkt om jag ska vara ärlig.

Kör på 3 gram då, inte mer, verkar som Phenibut är inget för dig, baklofen fungerar säkert bättre för din del.
Citera
2014-08-18, 18:28
Medlem
Iktorivil2mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Kör på 3 gram då, inte mer, verkar som Phenibut är inget för dig, baklofen fungerar säkert bättre för din del.

OK , har möjlighet till att ta lite lyrra annars, men är lite nojjig eftersom jag varit torsk på dem förut brukar jag inte må spec bra efter trots uppehåll, kanske är någon månad sedan jag tog lyra.
Citera
2014-08-18, 19:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Hmm kom inget idag. Skickades som sagt i fredags enligt Biovea. Tyvärr valde jag det billigaste fraktalternativet så man inte kan spåra ordern. Om det inte kommer imorgon betyder det att tullen norpat det? Fan i så fall...

Men lugna dig nu? Det är inte inrikes och posten går ej på helgen. Jag brukar räkna med 5 arbetsdagar. Känns dyrt den burken. Kanske lika att köpa två med en gång. Antar att man överdoserar för att få ett rus? 1-3g av någon medicin eller hälsoört känns inte normalt haha!

Ställer lite frågor då

Vart köper du ditt ( där du får bäst kvalité, pris spelar ingen roll men kan vara bra med två sidor alltså en med lite vara men dyrt och en billig dvs mer bang for the buck).

Ungefärlig leveranstid då du beställt?

Finns det inrikes?

Vad bör man/inte blanda med.

Party, chilla ensam eller chilla med polarna?

Sex, bra eller anus?

I vilka doser är detta farligt?

Är detta farligt att köra i flera dagar eller blir bara användningen vidrig?

Och vad är baklofen? En helt annan grej eller kan det förklaras då vi ändå tagit upp det i tråden.
Senast redigerad av i574n8u11 2014-08-18 kl. 20:26.
Citera
2014-08-18, 20:25
Medlem
ex69-dtrs avatar
Är detta preparat lagligt? Verkar ju kanon om man har lindrig ångest!
Citera
2014-08-18, 20:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ex69-dtr
Är detta preparat lagligt? Verkar ju kanon om man har lindrig ångest!

Endast läkemedelsklassat.
Citera
2014-08-18, 20:43
Medlem
Lite roligt det där med läkemedelsklassat :P det används inte som läkemedel i sverige men men...
Citera
2014-08-18, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av i574n8u11
Men lugna dig nu? Det är inte inrikes och posten går ej på helgen. Jag brukar räkna med 5 arbetsdagar. Känns dyrt den burken. Kanske lika att köpa två med en gång. Antar att man överdoserar för att få ett rus? 1-3g av någon medicin eller hälsoört känns inte normalt haha!

Jo får väl räkna med att det tar några dagar, men vore kul att få det imorgon. Har aldrig testat phenibut tidigare så känns dumt att köpa 2 burkar då ifall man inte gillar det. Av vad jag läst ska man kunna få effekt på 500-1000 mg om man inte har någon tolerans. Skulle gärna vilja hålla mig till den dosen om det går. Skulle det funka om man kör 1-2 ggr/vecka?
Citera
2014-08-18, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Jo får väl räkna med att det tar några dagar, men vore kul att få det imorgon. Har aldrig testat phenibut tidigare så känns dumt att köpa 2 burkar då ifall man inte gillar det. Av vad jag läst ska man kunna få effekt på 500-1000 mg om man inte har någon tolerans. Skulle gärna vilja hålla mig till den dosen om det går. Skulle det funka om man kör 1-2 ggr/vecka?

Ha inte för höga förväntningar, det hade jag.
Citera
2014-08-19, 13:50
Medlem
( BV ) är iaf tvärgröna för dem som undrar 7-10 dagar efter beställning kommer det för dem som undrar min andra order anlände precis.
Citera
2014-08-19, 14:46
Medlem
PonPows avatar
Ni borde prova baklofen! Tog det för första gången idag, och har kört mycket phenibut förut.

Tycker det känns som en lite lugnare avslappnad version av phenibut. Som dessutom inte ska vara lika beroendeframkallande.
Citera
2014-08-19, 15:19
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i574n8u11

Ställer lite frågor då

Vart köper du ditt ( där du får bäst kvalité, pris spelar ingen roll men kan vara bra med två sidor alltså en med lite vara men dyrt och en billig dvs mer bang for the buck).

Ungefärlig leveranstid då du beställt?

Finns det inrikes?

Vad bör man/inte blanda med.

Party, chilla ensam eller chilla med polarna?

Sex, bra eller anus?

I vilka doser är detta farligt?

Är detta farligt att köra i flera dagar eller blir bara användningen vidrig?

Och vad är baklofen? En helt annan grej eller kan det förklaras då vi ändå tagit upp det i tråden.

Läs igenom hela tråden så får du svar på dina frågor, står mkt nyttigt i denna tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in