2011-05-25, 22:22
Medlem
Psykotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
T ex, http://cgi.ebay.co.uk/Pure-Phenibut-...item3a6267a6d6

Kan intyga att den säljaren är seriös, beställningen kom på 3 dagar från EU-land.
Citera
2011-05-27, 13:54
Medlem
Europolitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Fan då att ingen svarar.

Är det här något att ha, och går det igenom tullen utan problem?;

Känns som man kan åka dit för vad som helst nu för tiden.

Ja, det kan du med den lagstiftning som vi har - det är läkemedelsklassat.
Citera
2011-05-31, 13:17
Medlem
deadsets avatar
Nu kommer vi till det här med dosering. Det är nog lite jobbigare för oss som inte är fullblodsnarkomaner och har knarkvågar och dylika redskap. Hur kan jag mäta upp ett gram på enklaste sätt, och är ett gram för mycket eller för lite? Jag vill inte fega dock, jag vill veta om skiten fungerar på mig eller inte.
Citera
2011-06-01, 07:35
Medlem
deadsets avatar
Känns som att vara jättebakis ungefär. Man är yr, det snurrar, det är inte så roligt. Men man slipper åtminstone illamåendet.

Nej, detta var inget vidare.
Citera
2011-06-03, 19:02
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Känns som att vara jättebakis ungefär. Man är yr, det snurrar, det är inte så roligt. Men man slipper åtminstone illamåendet.

Hur doserade du under dagen/kvällen?

Jag har aldrig upplevt någon "hangover" efter Phenibut. Dock har jag läst att detta lätt inträffar vid högre doser (2 gram+).
Testa med en lägre dos nästa gång; och ha i åtanke att det tar upp till tre timmar för full effekt. Ett bra tips för att maskera den vidriga smaken är att blanda pulvret i ett stort glas vatten med en Beroccatablett el. liknande.

Jag tycker Phenibut har god potential som lugnande, och är ett värdigt substitut till andra preparat. Bra pris och kvalitet vid bulkinköp (t. ex via eBay.co.uk, som Slinghot hänvisade till), samt dess legala status ger plus i kanten.

*Tips* Att dosera utan våg: ett teskeds-mått rymmer ca. 0,5 gram. Normaldos enligt mig är 1-1,5 gram utan tolerans. Har själv tagit 2,5 gram tidigare idag och effekten är påtaglig.

Ställ gärna frågor om det är något mer ni undrar!
Citera
2011-06-03, 19:42
Medlem
darkseverins avatar
Citat:

Hur mycket tog du? Är lite intresserad av att testa fortf.
Citera
2011-06-03, 23:34
Bannlyst
Citat:
Idag när lagliga nätdroger har sett slutet av sin era, och det inte längre finns något ångestdämpande att få tag på, så har jag börjat intressera mig smått för phenibut. Säljs tydligen som kosttillskott i USA, och som milt ångestdämpande i Ryssland. Verkar med andra ord inte vara något särskilt farligt preparat.

Jag som lider av ångest på en närmast daglig basis - kan detta vara något för mig? Och framförallt - var beställer jag skiten? Jag har ingen aning om var jag ska börja. Har ej heller koll på dosering.

Ja, det finns andra trådar, men dom är så jävla gamla så jag tänkte skapa en ny fräsch tråd med lite uppdaterad info istället. Hoppas det inte retar gallfeber på alltför många användare.

Om du mår dåligt så finns det ju psyk hjälp av få, kanske inte svaret du ville ha med det var det du fick!
Citera
2011-06-04, 23:47
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkseverin
Hur mycket tog du? Är lite intresserad av att testa fortf.
Hmm, läs mitt inlägg ovan?
Citera
2011-06-05, 14:37
Medlem
Slingshots avatar
Edit: Fel
Citera
2011-07-30, 22:34
Medlem
CompleteControls avatar
Så! Nu har jag testat. 1,5 gram till att börja med. Smakade inget vidare så bara att skölja
ner med ngt drickbart, vatten, cola, juice el dyl. Inväntar nu vad som ska hända. Effekt efter
2 timmar har jag läst och bakiskänsla dagen efter. Rapport kommer!
Citera
2011-07-31, 14:18
Medlem
smellslikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CompleteControl
Så! Nu har jag testat. 1,5 gram till att börja med. Smakade inget vidare så bara att skölja
ner med ngt drickbart, vatten, cola, juice el dyl. Inväntar nu vad som ska hända. Effekt efter
2 timmar har jag läst och bakiskänsla dagen efter. Rapport kommer!

Ska bli intressant med en rapport! Är det sånt här du beställde? http://www.ebay.co.uk/itm/Phenibut-F...#ht_2034wt_932
Citera
2011-07-31, 22:51
Medlem
CompleteControls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smellslike
Ska bli intressant med en rapport! Är det sånt här du beställde? http://www.ebay.co.uk/itm/Phenibut-F...#ht_2034wt_932

Halloj! Nä, det var inte den sorten jag beställde men det var i pulverform, 50g, i en vit burk. Minns inte (se följande rapport) riktigt var jag beställde den. Kan ha varit inrikes. Hur som helst intog jag mitt pulver vid ca 21.00 igår, kände inget speciellt och gick och la mig i sängen för att kolla lite tv vid 23-snåret. Sen vaknar jag idag kl 12, tv:n står på, väckarklockan har gått igång, jag har inte hört något, brukar vakna lätt!
Stapplar upp, vinglar kraftigt, berusningskänsla, fattar inget. Sen går det upp ett ljus. Phenibut!
Mindes knappt vad jag gjort igår, vilken dag det var idag osv. Ingen direkt ångestlindring om man säger så, men jag har varit med om sämre sömnmedel.... ;-) Tog sen ca 4-5 timmar innan vingelkänslan var helt borta, minnet började komma tillbaka och jag kände mig som vanligt. Kanske lite ångestlindring och känsla av lugn efteråt. Så första testet resulterade i att jag konstaterade att vill jag sova tungt och länge så är Phenibut medlet. Men jag har sömnproblem kombat med ångest så jag ska testa med lite lägre doser och se om det hjälper. Får vänta till nästa helg eftersom jag inte vill komma som ett eventuellt fyllo med minnesluckor och vinglig gång till jobbet. Så kanske en ny rapport nästa helg om jag kommer ihåg...Men 2,5g var på tok för mycket för mig som nybörjare för ångestlindring, men det kanske finns potential för mina besvär i Phenibut. Framtiden får utvisa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in