2014-08-15, 09:27
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0llarnAiDig
Spelar du T6 med den? Min Wizard har samma DPS men högre toughness (5,200,000) och jag spelar som högst T4 för att inte dö av i princip vad som helst.

http://www.diabloprogress.com/hero/kattmannen-2498/AnneBonny/43729196

Skulle säga att T2/T3 är lämpligt för mig, så har svårt att se hur du någonsin kunnat lira T6.

Du kan inte jämföra en wiz med en WD. Min WDs pets slog sönder allt snabbt i T6. Hunden crittade som sagt runt 60mille och gargantuan +200mille. Så den funkade absolut på T6 utan problem. Men som tyse säger så såg det nästan komiskt ut då jag blev nedslagen av ett skelett. Du måste ju också tänka på att min off hand ger mig "30% damage redirected to zombie dogs" vilket är ganska mycket
Ovasett så åker jag på Nuke Doctor nu som fungerar väldigt mycket bättre. har fortfarande inte mer än 5.5mille i thougness men återigen dör allt väldigt enkelt

Har 2 wiz som jag inte lirar över T3 med pga att wizen inte är speciellt bra atm. Trots att jag har all riktig gear på den ena så får jag inte tryck i den.
Senast redigerad av Lanoo 2014-08-15 kl. 09:31.
Citera
2014-08-15, 09:29
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tyse
Jag vet inte om det är rätt forum att gråta ut på. Men fick en konstig DC mitt i en rift, ser då hur en leg har droppats. Kommer in i spelet när riften precis har stängts, ser 2 stjärnor på kartan hinner upp så jag kan hoovra över och ser att det är hexing pants. Den andra var en crossbow men fick aldrig chansen att se vilken det var.

http://oi61.tinypic.com/2cmug6v.jpg

Är det fler än jag som får konstig DC ifrån spelet ibland?, internet fungerar felfritt men spelet har gjort så minst 2 ggr i månaden.

Spelet har varit lite knas sista dagarna tycker jag. Jag har blivit utkickad några ggr bland annat. Men som Eaz säger, det där är bara deprimerande! Vi får lira mer i helgen och fixa mr Yan brallorna till dig
Citera
2014-08-15, 11:32
Bannlyst
Kan fittpatchen komma redan. Är så less på att vänta på att ha något att spela. Orkar inte lira mer normal, vill ha seasonal, nununu.
Citera
2014-08-15, 11:40
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Kan fittpatchen komma redan. Är så less på att vänta på att ha något att spela. Orkar inte lira mer normal, vill ha seasonal, nununu.

Personligen skiter jag i seasons, men fan vill ha Greater Rifts, även om det är skoj att lira vanliga rifts osv, så behövs det något nytt.

Längtar även på efter att köra en T6 Flashback klan grupp där vi split-jagar efter goblins
Citera
2014-08-15, 11:57
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Personligen skiter jag i seasons, men fan vill ha Greater Rifts, även om det är skoj att lira vanliga rifts osv, så behövs det något nytt.

Längtar även på efter att köra en T6 Flashback klan grupp där vi split-jagar efter goblins

LÄTT! Jag ska se till att va maxad på gear nu, fokuserar på WD och Crussen.
Shit va vi ska kötta! haha
Citera
2014-08-15, 18:39
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm

Nästa vecka skall vara live chatt med par st ifrån Diablo3 teamet, där dem skall diskutera om nya content nya patchen. Troligtvis där vi få veta när kan tänkas komma. Seasons, ja du de dröjer ännu mer. För även om patch 2.1 släpps så kan du iallfall inte starta seasons, för blizzard har ännu inte bestämt sig när den skall starta.. Allt går i slowmotion när kommer till blizzard nuförtiden..
Citera
2014-08-15, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
För även om patch 2.1 släpps så kan du iallfall inte starta seasons, för blizzard har ännu inte bestämt sig när den skall starta.. Allt går i slowmotion när kommer till blizzard nuförtiden..

Jag vet detta. Men det är fortfarande närmare när patchen kommer.
Citera
2014-08-16, 10:25
Medlem
Patch! Nu. nu. :c
Citera
2014-08-16, 18:48
Medlem
Bulkmodes avatar
Patchen kommer nu i slutet av månaden!

https://www.youtube.com/watch?v=-A9HaHbvr6M

2:47, lyssna där. Bara att börja hype'a då, patchen är ju runt hörnet!
Citera
2014-08-16, 19:01
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulkmode
Patchen kommer nu i slutet av månaden!

https://www.youtube.com/watch?v=-A9HaHbvr6M

2:47, lyssna där. Bara att börja hype'a då, patchen är ju runt hörnet!

Komiskt att dem frågar om de kan komma svårare nivå en T6?? Dem verkar inte ha någon koll på PTR, eller ens tittat på vad Greater Rift är för något.
Senast redigerad av Opilus5500 2014-08-16 kl. 19:10.
Citera
2014-08-16, 19:16
Medlem
Bulkmodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Komiskt att dem frågar om de kan komma svårare nivå en T6?? Dem verkar inte ha någon koll på PTR, eller ens tittat på vad Greater Rift är för något.

Haha
Vet du om;
http://us.battle.net/d3/en/blog/15198713/patch-210-preview-seasons-8-15-2014

"bekräftar" att vi kommer få season 1 direkt när patchen kommer, eller är det fortfarande osagt? Tycker det var lite oklart i texten, kanske är det som är meningen, att dom inte vågar bekräfta något än?

Tackar
Citera
2014-08-17, 11:58
Medlem
Togrens avatar
Har aldrig tidigare spelat Diablo men blev rätt sugen på att testa nu när det släpps till PS4.

Tror ni det är värt att köpa för PS4 eller ska Diablo helt enkelt spelas på PC??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in