Sedan jag läst detta mår jag illa, vet att Sverige är på nerväg och jag ser ingen utväg.
Att vandra runt i Stockholm och se när zigenare campar längs hela gatan är tragiskt och hemskt, dessa råttor har inget här att göra. De vandrar in på snabbmatskedjor, rotar i soptunnorna och snor läsk (detta är stöld, men bryr sig någon? Svar; Nej, personen i fråga är ju törstig och har en mörk hy.)
Man kanske skulle ge dem en vett och etikettskola om hur man beter sig i ett humant samhälle, inte för att de skulle göra någon skillnad med deras inställning.
Nu är det inte bara zigenare som är problemet utan hela islam + stora delar av afrikanerna har ju fel inställning för att bo här (vi gillar inte gruppvåldtäkter
http://www.tv2.no/2014/08/15/nyheter/ikkegreit/5885579),
Stanna vid sanden och bergen. Grannländerna till dessa parasiter har ju redan insett vilka avskum de är och tar avstånd, Sverige är trögfattade och inser ingeting.
F*ck FI och alla hipsterb*gar som glider runt i detta avlånga land och förstör det som byggts upp, dessa människor är rädda för smuts och våld men ändå klär de sig som luffare och mentalt invalida varelser. Det är försent och jag blir deprimerad bara jag tänker tanken på Sverige, avslutningar i kyrkan, nationalsången eller en svensk flagga.
De klagar på att j*dar blir förföljda och deras rutor blir krossade om de flaggar deras fönster, men vad skulle hända om jag hade en svensk flagga i mitt fönster, vet att jag skulle bli värre trakasserad.
Det är för sent och jag tror att det är totalt kaos på jorden om ca 10 år (det har redan börjat men det kommer smälla om 1-3 år) och då måste man ha sitt på det torra, ha en egen militia med utvecklade vapen och strategier för att klara den zombieinvation som jorden kommer likna.
Mvh ITStoLATE