2014-08-15, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Hur avgör man det då? det är väl betraktaren som ska känna en attraktion , det är väl inget som säger att tjejer bara gillar 7-8r känns inte som det är så IRL ,en bekant han tycker då inte jag är speciellt snygg , typ 4-5 max , men du ska se hans fru , fasen en av dom snyggaste tjejer jag sett
Ja du ser, vad är det då som säger att du inte kan lyckas. Badoo är ett givet instrument. Inte för att hitta en hustru kanske men ett och annat knull.
Citera
2014-08-15, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cashew30
Ja du ser, vad är det då som säger att du inte kan lyckas. Badoo är ett givet instrument. Inte för att hitta en hustru kanske men ett och annat knull.

Ha ha nej chansen finns väl alltid.
Citera
2014-08-16, 00:19
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
För att det finns en uppsjö av killar på Badoo. Tjejerna kan välja och vraka. Är du inte en 7-8 i verkliga livet (skit i Badoos betyg) så har du inget att hämta, förutom 40-50-åriga skåp och möjligen en och annan fettobrud i önskad ålder.
Du får det att låta som att alla människor har koll på vad dom ligger irl på en 10 grader skala, hur har du fått reda på vilken siffra du är?

Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Du måste definitivt skriva på ett annat sätt än du gör på flashback, här skriver du frustrerande likt en neurotisk aspie...
Får jag fråga om du är asperger-nationell själv?
Hur vet du hur en aspergare låter?, jag har också läst massa alster från olika aspies här på flashback och dom skriver precis som du och alla andra, så vad ser du för beröringspunkter till mig?

Neurotisk----->övernervös, överspänd, hysterisk, nervsjuk, nervklen,
är inget jag kan läsa in från mina texter...?

Sedan skickar jag faktiskt inte långrandigare första meddelanden till brudarna, utan jag väntar på ett svar..och om utseendet räcker till så kanske det inger brudarna ett förtroende där det räcker för killen att säga hej på ett ganska konventionellt trist sätt va?, alltså ska min skrivaraids inte hunnit breda ut sig och avskräckt henne!

Sedan kan skriva själv också månne?

Citat:
Ursprungligen postat av cashew30
Lägg upp ett par schyssta bilder sen är det bara att kötta encounters
Jag kör redan på ett 10 tal bilder tack!, vad som är schyssta bilder är väl ändå ganska svårt för oss av fel kön å avgöra, men nej jag imiterar inte kvinnornas bilder med å le charmigt...inte sagt att jag snorgråter på mina bilder dock, men jag torde se mystisk ut, skulle det inte duga?
Citera
2014-08-16, 00:49
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag
Du får det att låta som att alla människor har koll på vad dom ligger irl på en 10 grader skala, hur har du fått reda på vilken siffra du är?

Får jag fråga om du är asperger-nationell själv?
Hur vet du hur en aspergare låter?, jag har också läst massa alster från olika aspies här på flashback och dom skriver precis som du och alla andra, så vad ser du för beröringspunkter till mig?

Neurotisk----->övernervös, överspänd, hysterisk, nervsjuk, nervklen,
är inget jag kan läsa in från mina texter...?

Sedan skickar jag faktiskt inte långrandigare första meddelanden till brudarna, utan jag väntar på ett svar..och om utseendet räcker till så kanske det inger brudarna ett förtroende där det räcker för killen att säga hej på ett ganska konventionellt trist sätt va?, alltså ska min skrivaraids inte hunnit breda ut sig och avskräckt henne!

Sedan kan skriva själv också månne?

Jag kör redan på ett 10 tal bilder tack!, vad som är schyssta bilder är väl ändå ganska svårt för oss av fel kön å avgöra, men nej jag imiterar inte kvinnornas bilder med å le charmigt...inte sagt att jag snorgråter på mina bilder dock, men jag torde se mystisk ut, skulle det inte duga?
Det är klart du inte ser dina brister själv eftersom du troligtvis har diagnosen, du har inte "outside perspective" i detta och man ser direkt att det brister för dig. Du tänker troligtvis alldeles för mycket, din hjärna går på högvarv och allt blir bara fel. Kvinnor är simpla ting och du upplevs säkert - som jag skrev tidigare - som neurotisk osv.
Citera
2014-08-16, 00:52
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Det är klart du inte ser dina brister själv eftersom du troligtvis har diagnosen, du har inte "outside perspective" som vi normala har.
Men dom påminner ju inte ett jota om andras AS'ares brister, det är du som måste komma med bevisbördan här
Citera
2014-08-16, 00:59
Medlem
NirvanAs avatar
Att du svarar på mitt inlägg typ 1 minut efter jag editerat inlägget tyder också på att du är alldeles för överspänd... chilla en aning och skriv inte som en robot så ska du se att hondjuren kommer enklare.
Citera
2014-08-16, 01:14
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Det är klart du inte ser dina brister själv eftersom du troligtvis har diagnosen, du har inte "outside perspective" i detta och man ser direkt att det brister för dig. Du tänker troligtvis alldeles för mycket, din hjärna går på högvarv och allt blir bara fel. Kvinnor är simpla ting och du upplevs säkert - som jag skrev tidigare - som neurotisk osv.

Vad har du för belägg för att kvinnor är simpla thing?, dra en gräns för vad som som ungefär ryms inuti att vara simpel då?, ska jag ta det som att du är mer avancerad men du tar ner det till kvinnans enklare nivå när du skriver till dom.

Men för att inte framstå neurotiskt är det dom tre bokstäverna "hej" du efterlyser? sedan invänta svaret, det är ju bara etableringen som är svår.

Citat:
Att du svarar på mitt inlägg typ 1 minut efter jag editerat inlägget tyder också på att du är alldeles för överspänd... chilla en aning och skriv inte som en robot så ska du se att hondjuren kommer enklare.
Naturligtvis var det utstuderat

Jag har länge misstänkt att kronisk editering är antingen asperger eller ADD/ADHD, jag råkar ständigt ut för folk här på FB som är för snabba med att svara innan jag "postat"
Senast redigerad av Admiral Krag 2014-08-16 kl. 01:18.
Citera
2014-08-16, 13:42
Medlem
Citat:

All har brister, du också , kan man inte leva med andras brister går det inte ha förhållanden heller,det går väl knulla runt men,om det är det man vill.
Citera
2014-08-16, 17:03
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
All har brister, du också , kan man inte leva med andras brister går det inte ha förhållanden heller,det går väl knulla runt men,om det är det man vill.
Min brist gör att jag inte kan knulla runt eftersom jag inte fattar på vilket sätt tjejer är simpla

Kan du fylla i den talträngde Nirvanas påstående hur tjejer är "simpla ting" och hur jag skulle framstå neurotisk och inte chillad nog, håller du med om att logiken föreslår att " simpla ting" i högre grad torde vara neurotiska än dom rationella kalkylerande (jag), det torde alltså vara tjejer som svarar upp neurotiskt på mina meddelanden för att min text inte är tillräckligt känslostyrd?

I verkliga livet är tjejer neurotiska och jag är känslokall tror jag, men så fort vi hamnar på nätet är det då kanske jag som framstår ivrig och tjejerna dom coola, det stämmer dock inte med verkligheten ifrån min sida iaf

Tjejerna kanske har motiv att bli coola och avvaktande på nätet, men jag har en känsla av att det ska släppa så fort man har raserat hennes ganska så höga tillitsmur?..men om nu tjejer är simpla torde man väl snarare ha låga krav på tillit, som jag själv råkar ha! så det är väl snarare
jag som är ett simpelt ting?
Senast redigerad av Admiral Krag 2014-08-16 kl. 17:08.
Citera
2014-08-16, 18:31
Avslutad
Citat:
Min brist gör att jag inte kan knulla runt eftersom jag inte fattar på vilket sätt tjejer är simpla

Kan du fylla i den talträngde Nirvanas påstående hur tjejer är "simpla ting" och hur jag skulle framstå neurotisk och inte chillad nog, håller du med om att logiken föreslår att " simpla ting" i högre grad torde vara neurotiska än dom rationella kalkylerande (jag), det torde alltså vara tjejer som svarar upp neurotiskt på mina meddelanden för att min text inte är tillräckligt känslostyrd?

I verkliga livet är tjejer neurotiska och jag är känslokall tror jag, men så fort vi hamnar på nätet är det då kanske jag som framstår ivrig och tjejerna dom coola, det stämmer dock inte med verkligheten ifrån min sida iaf

Tjejerna kanske har motiv att bli coola och avvaktande på nätet, men jag har en känsla av att det ska släppa så fort man har raserat hennes ganska så höga tillitsmur?..men om nu tjejer är simpla torde man väl snarare ha låga krav på tillit, som jag själv råkar ha! så det är väl snarare

Vissa tjejer är simpla, likt vissa killar är det. Du måste nog sätta ner kvinnokönet från det piedestal du ställt det på och börja approacha dem på exakt samma sätt som du skulle approacha en killkompis, plus lite avvaktande sexuella viftningar. Att veta exakt hur man ska approacha en människa rätt är inte lätt, i princip omöjligt, och om du inte har ett utseende som för den tilltalade skriker sex, måste du pricka rätt i lottoraden vad gäller just tilltalet.

Tjejer, hör och häpna, har skrivit till mig på internet (badoo, tinder, HP) och jag har svarat. För mig som anser mig själv som långt ifrån desperat har det lett till 5 dejter, varav ett var ett kortvarigt förhållande och två korta sexuella förbindelser. Nu är jag inte den som sitter timtal i veckan och trycker like och ja, och jag är verkligen ingen modell. Det gäller bara att ha självsäkerhet och inte bry sig så mycket, approacha dem som sagt som om de vore dina killkompisar. Känner du dig lack en dag så prova säg något vulgärt, it might just work.
Citera
2014-08-16, 18:52
Medlem
Citat:

Själv är jag sån att jag vill inte knulla runt , ger mig inte så mycket känner jag, vill helldre ha något seriöst ,men det är jag, men att tjejer är simpla det vet jag inte om jag tycker , om någon gillar dig som exempel då blir hon säkert simpel för hon vill väl att du ska finna henne intressant om du förstår vad jag menar , går ju inte va stängd som en mussla då , men annars dom tjejer jag träffat brukar bli lite tillbakadragna och blyga i början ,dom är ju inte jätte coola IRL tycker jag, men sen när man pratat en stund brukar dom mjukna upp , men det är ju lite annars på nätet , dom kanske sitter och väljer ut guldkornen , tror dom har för höga krav helt enkelt,dom går bara på dom snyggaste.
Citera
2014-08-16, 22:10
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unthreatened
Vissa tjejer är simpla, likt vissa killar är det. Du måste nog sätta ner kvinnokönet från det piedestal du ställt det på och börja approacha dem på exakt samma sätt som du skulle approacha en killkompis, plus lite avvaktande sexuella viftningar. Att veta exakt hur man ska approacha en människa rätt är inte lätt, i princip omöjligt, och om du inte har ett utseende som för den tilltalade skriker sex, måste du pricka rätt i lottoraden vad gäller just tilltalet.

Tjejer, hör och häpna, har skrivit till mig på internet (badoo, tinder, HP) och jag har svarat. För mig som anser mig själv som långt ifrån desperat har det lett till 5 dejter, varav ett var ett kortvarigt förhållande och två korta sexuella förbindelser. Nu är jag inte den som sitter timtal i veckan och trycker like och ja, och jag är verkligen ingen modell. Det gäller bara att ha självsäkerhet och inte bry sig så mycket, approacha dem som sagt som om de vore dina killkompisar. Känner du dig lack en dag så prova säg något vulgärt, it might just work.
Jag har inte tjejer på piedestal, det är på nätet jag är i mitt esse att behandla dom som killkompisar med visa sexuella undertoner, en första underton är väl att antagligen peka ut någon detalj med tjejernas yttre man gilla redan i det första kortfattade mailet, och jag säger ju..det funkar inte för mig, jag får inga svar Och jag ser itne ut som stryk heller, jag vet inte hur jag ser ut, men inte ful iaf.

Och nej ingen tjej skriver till mig på Badoo, samtidigt vet jag inte om det ska funka så på ett
free account?.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in