Citat:
Ursprungligen postat av
knullklasson
För att det finns en uppsjö av killar på Badoo. Tjejerna kan välja och vraka. Är du inte en 7-8 i verkliga livet (skit i Badoos betyg) så har du inget att hämta, förutom 40-50-åriga skåp och möjligen en och annan fettobrud i önskad ålder.
Du får det att låta som att alla människor har koll på vad dom ligger irl på en 10 grader skala, hur har du fått reda på vilken siffra du är?
Citat:
Ursprungligen postat av
NirvanA
Du måste definitivt skriva på ett annat sätt än du gör på flashback, här skriver du frustrerande likt en neurotisk aspie...
Får jag fråga om du är asperger-nationell själv?
Hur vet du hur en aspergare låter?, jag har också läst massa alster från olika aspies här på flashback och dom skriver precis som du och alla andra, så vad ser du för beröringspunkter till mig?
Neurotisk----->övernervös, överspänd, hysterisk, nervsjuk, nervklen,
är inget jag kan läsa in från mina texter...?
Sedan skickar jag faktiskt inte långrandigare första meddelanden till brudarna, utan jag väntar på ett svar..och om utseendet räcker till så kanske det inger brudarna ett förtroende där det räcker för killen att säga hej på ett ganska konventionellt trist sätt va?, alltså ska min skrivaraids

inte hunnit breda ut sig och avskräckt henne!
Sedan kan skriva själv också månne?
Citat:
Ursprungligen postat av
cashew30
Lägg upp ett par schyssta bilder sen är det bara att kötta encounters
Jag kör redan på ett 10 tal bilder tack!, vad som är schyssta bilder är väl ändå ganska svårt för oss av fel kön å avgöra, men nej jag imiterar inte kvinnornas bilder med å le charmigt...inte sagt att jag snorgråter på mina bilder dock, men jag torde se mystisk ut, skulle det inte duga?