2014-08-14, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knifefacefuck
Är du kille? Om ja, hur länge har du bott på den här planeten?

Strax över 30 år, hurså?
Citera
2014-08-14, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knifefacefuck
Är du kille? Om ja, hur länge har du bott på den här planeten?

Det finns väl tjejer som skriver också, eller det gör tydligen inte det,inte för att det verkar spela någon roll i mitt fall.
Citera
2014-08-14, 16:58
Medlem
Lite kul , har varit borta 1 vecka och inte inte haft något internet , tro på fasen Badoo skapat 7 fake profiler och tittat på min profil dom gör verkligen allt för att folk ska va där, ger inga + poäng i min bok det där , rätt oseriös sida , pengakåta verkar dom då verkligen va.
Citera
2014-08-15, 15:21
Medlem
När man klickar på hjärtat på encouters, vad händer då egentligen? ser den andre det?
Citera
2014-08-15, 15:28
Medlem
Fallmans avatar
Hur startar ni era konversationer med någon annan? (Speciella såklart, för att sticka ut i mängden)
Citera
2014-08-15, 15:33
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
Hur startar ni era konversationer med någon annan? (Speciella såklart, för att sticka ut i mängden)
Säger att jag vill ta dom till Mcdonald's, en slutade med att vi kallade varandra för Mcfeast +meny.
Citera
2014-08-15, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cashew30
Ni som har svårt att få kontakt på Badoo, hur bär ni er åt?

Gör så här (efter du har fixat en reko profil och några bra bilder).

Tryck på folk i närheten och då menar jag i ditt närområde, de som du kanske springer på annars också!
Chatta med ett antal tjejer och bedöm vilka som är mest heta och intresserade därefter, fråga mobil, bestäm träff efter cirka 10 meddelanden. Vänta inte för länge!

Vad är minimumbetyg för att lyckas då. Mina 5,3 i snitt (tre bilder, nr fyra vill aldrig bedömas...) verkar ju hyfsat bra enligt sidan, men nog fan lyckas jag aldrig få nått gehör! Är det 7+ och tydligt käkben som gäller eller?
Citera
2014-08-15, 20:18
Medlem
Admiral Krags avatar
Mycket märkligt, inga brudar svarar på PM, jag skickar alltså PM till dom som varit
inne på min profil, alltså torde jag se tillräckligt intressant ut i deras ögon va?

Men varför då inte svara åtm och ge det en chans??

om jag lite neutralt skickar iväg ett hej på lillgammal svenska
samt en s.k fräck komplimang, jag visar alltså på innovativitet och ser annorlunda
ut och är humoristiskt på samma gång, ändå duger det inte för brudarna

Jag har alltså kommit fram till 1 riktigt konversation med en tjej på 4 år,
och henne har jag inte träffat

Är det för att dom på någe vis kan se att min popularitet klassificeras som "låg" i jämförelse med
tjejerna själva ?

Teorier om varför det är så? man blir ju inte direkt triggad att köa ett pro account.
Citera
2014-08-15, 20:34
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag
Teorier om varför det är så?
För att det finns en uppsjö av killar på Badoo. Tjejerna kan välja och vraka. Är du inte en 7-8 i verkliga livet (skit i Badoos betyg) så har du inget att hämta, förutom 40-50-åriga skåp och möjligen en och annan fettobrud i önskad ålder.
Citera
2014-08-15, 20:57
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Mycket märkligt, inga brudar svarar på PM, jag skickar alltså PM till dom som varit
inne på min profil, alltså torde jag se tillräckligt intressant ut i deras ögon va?

samt en s.k fräck komplimang, jag visar alltså på innovativitet och ser annorlunda

Är det för att dom på någe vis kan se att min popularitet klassificeras som "låg" i jämförelse med
tjejerna själva ?

Teorier om varför det är så? man blir ju inte direkt triggad att köa ett pro account.

Du måste definitivt skriva på ett annat sätt än du gör på flashback, här skriver du frustrerande likt en neurotisk aspie...
Citera
2014-08-15, 21:04
Medlem
Citat:

tjejerna själva ?

Lägg upp ett par schyssta bilder sen är det bara att kötta encounters
Citera
2014-08-15, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
För att det finns en uppsjö av killar på Badoo. Tjejerna kan välja och vraka. Är du inte en 7-8 i verkliga livet (skit i Badoos betyg) så har du inget att hämta, förutom 40-50-åriga skåp och möjligen en och annan fettobrud i önskad ålder.

Hur avgör man det då? det är väl betraktaren som ska känna en attraktion , det är väl inget som säger att tjejer bara gillar 7-8r känns inte som det är så IRL ,en bekant han tycker då inte jag är speciellt snygg , typ 4-5 max , men du ska se hans fru , fasen en av dom snyggaste tjejer jag sett
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in