2015-08-17, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
Så du tycker att det är konstigt att vilja skaffa barn innan man är 28? Vart är den här världen på väg egentligen? Verklighetsfrånvänd generation.

Absolut inte, men man kanske ska börja med en stabil relation... Söker en kille som vill skaffa barn - > vill ha barn, inte pojkvän.

Att vilja träffa en kille för att skaffa barn känns omvänt. Det lär resultera i en splittrad "familj".
Sedan är det lite i kontexten där jag ser mängder av singelmorsor runt 25 i mitt närområde. Det är tragiskt.
Citera
2015-08-18, 03:37
Medlem
Aftonhorans avatar
Hur fasiken lägger man till folk som ska få tillgång till ens privata bilder? Ska det vara så jävla krångligt??
Citera
2015-08-18, 04:25
Medlem
dryslians avatar
säg att man inte vill bli bustad på denna sida är det mer värt att bli vip medlemme eller betala någon summa ? någon som vet om man får bättre "hemlig" profil på det sättet eller finns det något sådant?
Citera
2015-08-18, 04:29
Medlem
Hört att det funkar men det finns skumt folk. Men det finns väll skumt folk överallt :P
Citera
2015-08-20, 00:17
Medlem
Ni som enbart är ute efter att ligga, hur känner man igen er? Är ni rakt på sak och ärliga med vad ni vill eller låtsas ni vara intresserade av något mer seriöst? Går ni mest efter partybrudar och tjejer som verkar "billiga" eller riskerar mer introverta nördar falla offer för er också?

Har kontakt med en kille på badoo som verkar trevlig och charmig och vi har utbytt några längre meddelande med varandra utan någon hint om sex. Är det så ni går till väga, eller har jag hittat en riktig guldklimp?
Citera
2015-08-22, 10:13
Medlem
Vad ska man ha som presentation? Är superdålig på sånt där..

Sen en fråga till, är det någon vits med att skriva till någon man inte har matchat med? Och vad skriver man? Jag är så himla dålig på att skriva först för det brukar aldrig gå vägen. Och nej "hej ska vi ligga" tänker jag inte skriva...
Citera
2015-08-22, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superklister
Ni som enbart är ute efter att ligga, hur känner man igen er? Är ni rakt på sak och ärliga med vad ni vill eller låtsas ni vara intresserade av något mer seriöst? Går ni mest efter partybrudar och tjejer som verkar "billiga" eller riskerar mer introverta nördar falla offer för er också?

Har kontakt med en kille på badoo som verkar trevlig och charmig och vi har utbytt några längre meddelande med varandra utan någon hint om sex. Är det så ni går till väga, eller har jag hittat en riktig guldklimp?

Finns nog den typen som går under radarn genom att ge ett seriöst intryck, men skulle nog säga att du vågar gå vidare med den killen. Ska jag tala för mig själv ger jag alltid ett gott intryck, dating blir vad det blir och ser man bara till att vara relationsmaterial får man knulla ändå. Blir det en tvåveckorsgrej eller ett förhållande? Vem vet. Det är väll där många killar trippar över hindret, att desperat sukta efter sex.
Citera
2015-08-23, 09:15
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Vad fann menas med : Julia Svennebanan är chattsugen! tror knappast dom är chattsugna s¨r det bara spamm mess så att man ska störa dom eller vad ?
Citera
2015-08-23, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superklister

Blir du inte uttråkad då? Själv behöver jag lite hetta för att känna tillräckligt intresse för att träffa personen.
Citera
2015-08-23, 15:49
Medlem
Cokekillers avatar
Kan det stå att en person är online även fast den inte är det?

Ponera att jag pratar med en tjej, hittar henne sedan på Badoo varpå hon säger att hon inte varit online även om det står det.

Sedan så sägs det även att appen är borttagen men man kan fortfarande se hennes position.

Allt tyder ju på att hon ljuger men jag bara undrar ifall någon har ett bra svar på detta. Mvh
Citera
2015-08-23, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cokekiller
Kan det stå att en person är online även fast den inte är det?

Ponera att jag pratar med en tjej, hittar henne sedan på Badoo varpå hon säger att hon inte varit online även om det står det.

Sedan så sägs det även att appen är borttagen men man kan fortfarande se hennes position.

Allt tyder ju på att hon ljuger men jag bara undrar ifall någon har ett bra svar på detta. Mvh

Hon ljuger ja, ignorerade nog bara dig.
Citera
2015-08-23, 15:53
Medlem
Cokekillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4870X2
Hon ljuger ja, ignorerade nog bara dig.

Ignonerar mig gör hon inte med tanke på att jag pratar och träffar henne rätt så ofta.

Citerar från en sida jag hittade: "i have done some messing about with the mobile app and she must have the ap installed on her phone, also even though you dont have the app open, if someone messages you, you get an alert on your phone, even if you dont open it, your then shown as online cause of the alert, so a person could be not using the site but shown as online cause folk send her messages. But it means she does have the app on her phone."

Vet inte riktigt vad jag ska tro
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in