Citat:
IAnledningen till att SD inte är lika stora i STHLM är att mångkulturen inte har "drabbat" oss innerstadsbor i tillräcklig utsträckning. Glöm inte att STHLM är en extremt segregerad stad. Så länge innerstadsborna kan bo och verka utan mångkulturens konsekvenser utgör detta inget bekymmer. Vi i innerstan har inte samma upplevelser av mångkulturen som exempelvis en förortsbo, då våra erfarenheter i princip begränsas till diverse kulinariska specialiteter, kallprat med vår försvenskade granne från Iran som arbetar som civilingenjör och så vidare. Så länge det är på denna nivå kan vi stoltsera med hur goda och fina vi är genom dagens migrationspolitik.
Det håller ändå på att vända. Tiggeriet retar gallfeber på folk. Man kan inte gå många meter utan att behöva stöta på en tiggare. SD fick väl cirka 7% i EU-valet? Jag tippar på att SD erhåller runt 10% i STHLM. Glöm inte heller att 08
r är extremt fixerade vid att upprätthålla ett "fint" anseende, varför man ska lita föga till opinionsmätningar rörande SD:s stöd i STHLM.
Det håller ändå på att vända. Tiggeriet retar gallfeber på folk. Man kan inte gå många meter utan att behöva stöta på en tiggare. SD fick väl cirka 7% i EU-valet? Jag tippar på att SD erhåller runt 10% i STHLM. Glöm inte heller att 08
r är extremt fixerade vid att upprätthålla ett "fint" anseende, varför man ska lita föga till opinionsmätningar rörande SD:s stöd i STHLM.Det håller absolut på att vända. Jag har haft en konsekvent tankefrö-aktivist-agenda gentemot mina kollegor sedan 2010. Jag har hittills mött på starkt motstånd så fort jag närmat mig PK-muren, Men igår, när jag beskrev hur jag bekämpade mina nya grannar, fick jag oväntat moralkskt eldunderstöd. Jag hoppas att något stort är på gång. (Annars är det nog kört?)
Iofs kommer jag likt den siste mohikanen aldrig ge upp mitt etniskt svenska ursprung. Vore synd om ens folk dog ut.

)