Citat:
Ursprungligen postat av
Silvanus
Har inte den här postats i tråden ännu?
Nytt rekord för SD i Sentio, 15,4 %.
http://www.samtiden.nu/2708/sd-storsta-parti-i-sodra-sverige/
Härligt att se. Jag har gissat att det är större chans på över 15% än under för SD i september. Ska bli spännande att följa valkvällen.
Störst i Skåne och Blekinge!!
Var fjärde man över 40 röstar på SD!
Intressant att samtidigt då också notera att bland framför allt män över 40 har i princip hela årskullen gjort värnplikten i någon form och är i olika grad tränade för strid. Det börjar närma sig ett avslut nu snart. Antingen så går landets ekonomi och välfärd åt helvete och då blir man tvingad att lösa problemen eller så går vi mot inre oroligheter och inbördeskrig. Jag upprepar det eftersom det är helt avgörande att landets ledning tar varje chans att nu lösa problemen medan tid är. Ingen och jag upprepar ingen vill vara med om ett krig, men kommer det till det har sverigevänner något de andra saknar. Sverigevänner slåss för vår rätt till vårt land, vår kultur, vår familj, vår och våra barns framtid, vårt sätt att leva med trygghet, välfärd, yttrande och åsiktsfrihet - ingen kommer vinna över oss på vår egen mark när vi väl reser oss från tangentborden. Svinen ger sig på kvinnor, gamla och handikappade och om de någon gång skulle ge sig på svenska män gör de det 5 mot 2. Fega krakarna kommer springa benen av sig till närmsta färja eller flyg när vi väl samlar oss. Gott så. Det börjar dra ihop sig.