När det gäller att få med sig en tjej därifrån som eskort så tror jag faktiskt inte att det är speciellt ovanligt, Speciellt mitt i natten kan det nog låta sig ske ganska enkelt.
Jag har bland annat sett tidigare på Oase hur kille och tjej lämnar tillsammans i taxi.
Så det kan nog som sagt kanske låta sig göras ganska enkelt.
Men jag inbillar mig att det är enklare på Sharks och Oase än vad det skulle vara på Artemis?
Citat:
Ursprungligen postat av
FBc3po
Men helvete har du hunnit med 18 besök på FKKs i år?! Har du koll på hur mycket pengar du spenderat?
Är känslan nu att spänningen med att besöka klubbarna nu har svalnat? Lite mer som rutin.
Ha Ha, Ja det blev nog lite mycket rutin i det hela nu på slutet, Det blev nästan lite stressigt sista tiden, Så var det ju inte riktigt tänkt.
Första besöket var den 8 Juni på Artemis, 10 veckor sedan, Sen har det blivit flerdagars besök.
Pengar ja... Det har nog gått åt lite för mycket, Lönen har tagit slut, det brukar den normalt sett aldrig göra...

Hmm...
Hur ska jag nu säga det här utan att det låter som skryt?
Jag
ÄR liksom ingen person som går omkring och skryter och bröstar upp mig...
Tycker inte om att prata pengar.
Men okej, jag tar ut 40k per månad efter skatt och jag har inte en enda krona i lån eller skuld privat, Allt jag äger är betalt, Både hus, bil och leksaker, Jag gör normalt sett inte av med några pengar när jag jobbar, Och jobbat har jag gjort som en jävla idiot dom senaste 10-11 åren.
En normal månad utan lek så gör jag kanske av med 6-7k på sin höjd. Max!
Fortsätter jag jobba som jag gör så lär jag väl vara död och begraven innan jag fyller 50.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arnold15
Hehe
Ojdå. Det var beroendeframkallande trots allt. Fler besök än vad jag gjort i år.
Men då missade du den bästa FKK-klubben i Frankfurt: Mainhattan.
Anledningen till att den är bäst är att den inte har några svagheter. Tyskarnas klubb nr 1.
Jättebra mat, snygga tjejer, bra service, bra rum, inte påstridiga tjejer, rökfritt, bra relax, liten men fin utomhusdel.
Men bra att du undvek turistfällan Palace.
Njaa, Okej, LITE beroendeframkallande, men bara lite.
Nej jag gillar känslan och atmosfären av den här världen, Det är liksom inte riktigt den värld jag är van vid. En annan verklighet som egentligen aldrig har existerat, Eller hur jag nu ska förklara…?
Har länge funderat på Mainhattan, men det blev liksom inte av.
Men det kanske går fler tåg i framtiden, vem vet?
Jag fick dock berättat från en tjej på Oase att det är samma ägare till Mainhattan som till world. Jag vet inte om det är sant?
Och när det gäller Palace så har jag läst mycket negativt och därför egentligen aldrig haft någon större önskan om att besöka.
Citat:
Ursprungligen postat av
Landsknecht
Fan, jag blir också lite avundsjuk på din upplevelse med Maja. Blev det även att spruta i henne?
Risken för HIV är minimal i alla fall, så oroa dig inte.
Nej, Det blev inget sprut överhuvudtaget där på morgonen, Det hade liksom blivit lite för mycket sex där…
Jag ser också risken för HIV som
ytterst minimal.
När det gäller HIV så är jag faktiskt inte ett dugg orolig, Jag var
MER orolig för andra problem med min trumpet.
Jag tror faktiskt att om man hade haft sex med samtliga tjejer på både Artemis, Sharks och Oase utan kondom så hade man nog ändå varit långt ifrån HIV.
Nu kanske jag är naiv som resonerar så? men HIV är trots allt ganska ovanligt.
Jag kommer dock
ALDRIG NÅGONSIN att göra om detta när det gäller köpesex!
Men det kanske ändå inte är fel att göra ett nytt test längre fram bara för att vara helt säker.