2014-08-11, 06:55
Medlem
BlueStars avatar
Tack för några mycket intressanta inlägg, Stolpeinochut. Att ta med en tjej från en FKK-klubb för en helnatt på hotellrummet var verkligen ingen dum idé, det överväger jag att testa nästa gång jag reser till Tyskland. Lycka till med umgänget med ickeprostituerade kvinnor om det är det du vill satsa på.

Citat:
Ursprungligen postat av Stolpeinochut
[...]

Jag har dock varit och testat mig nu efter detta och det hade tack och lov inte blivit något virus i bataljonen.

ALDRIG NÅGONSIN UTAN GUMMI VID KÖPESEX!

[...]

Nu vet jag inte hur lång tid det gått sedan det här skedde, men du bör testa dig för HIV tre månader efter det eventuella smittotillfället för att vara säker på att få ett tillförlitligt resultat. Jag håller tummarna för att det provsvaret blir negativt.
Citera
2014-08-11, 08:02
Medlem
Inser nu efter att läst lite tillbaka i tråden att du har hunnit med de 18 besöken på FKK under denna sommaren!? Det första besöket skriver du ju om för typ någon månad sedan! Har jag uppfattat det rätt är det imponerande

Det speciella med din tråd är att få följa dig och att du delar med dig om orsaker mm varför du väljer att köpa sex samt att du inom detta område säkert på grund av lite erfarenhet är/var en väldigt skör person med dåligt självförtroende.
Citera
2014-08-11, 10:40
Medlem
Stolpeinochuts avatar
När det gäller att få med sig en tjej därifrån som eskort så tror jag faktiskt inte att det är speciellt ovanligt, Speciellt mitt i natten kan det nog låta sig ske ganska enkelt.
Jag har bland annat sett tidigare på Oase hur kille och tjej lämnar tillsammans i taxi.
Så det kan nog som sagt kanske låta sig göras ganska enkelt.
Men jag inbillar mig att det är enklare på Sharks och Oase än vad det skulle vara på Artemis?

Citat:
Ursprungligen postat av FBc3po

Men helvete har du hunnit med 18 besök på FKKs i år?! Har du koll på hur mycket pengar du spenderat?
Är känslan nu att spänningen med att besöka klubbarna nu har svalnat? Lite mer som rutin.

Ha Ha, Ja det blev nog lite mycket rutin i det hela nu på slutet, Det blev nästan lite stressigt sista tiden, Så var det ju inte riktigt tänkt.
Första besöket var den 8 Juni på Artemis, 10 veckor sedan, Sen har det blivit flerdagars besök.

Pengar ja... Det har nog gått åt lite för mycket, Lönen har tagit slut, det brukar den normalt sett aldrig göra... Hmm...
Hur ska jag nu säga det här utan att det låter som skryt?
Jag ÄR liksom ingen person som går omkring och skryter och bröstar upp mig...
Tycker inte om att prata pengar.
Men okej, jag tar ut 40k per månad efter skatt och jag har inte en enda krona i lån eller skuld privat, Allt jag äger är betalt, Både hus, bil och leksaker, Jag gör normalt sett inte av med några pengar när jag jobbar, Och jobbat har jag gjort som en jävla idiot dom senaste 10-11 åren.
En normal månad utan lek så gör jag kanske av med 6-7k på sin höjd. Max!

Fortsätter jag jobba som jag gör så lär jag väl vara död och begraven innan jag fyller 50.

Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Hehe
Ojdå. Det var beroendeframkallande trots allt. Fler besök än vad jag gjort i år.
Men då missade du den bästa FKK-klubben i Frankfurt: Mainhattan.
Anledningen till att den är bäst är att den inte har några svagheter. Tyskarnas klubb nr 1.
Jättebra mat, snygga tjejer, bra service, bra rum, inte påstridiga tjejer, rökfritt, bra relax, liten men fin utomhusdel.
Men bra att du undvek turistfällan Palace.

Njaa, Okej, LITE beroendeframkallande, men bara lite.
Nej jag gillar känslan och atmosfären av den här världen, Det är liksom inte riktigt den värld jag är van vid. En annan verklighet som egentligen aldrig har existerat, Eller hur jag nu ska förklara…?
Har länge funderat på Mainhattan, men det blev liksom inte av.
Men det kanske går fler tåg i framtiden, vem vet?
Jag fick dock berättat från en tjej på Oase att det är samma ägare till Mainhattan som till world. Jag vet inte om det är sant?
Och när det gäller Palace så har jag läst mycket negativt och därför egentligen aldrig haft någon större önskan om att besöka.

Citat:
Ursprungligen postat av Landsknecht
Fan, jag blir också lite avundsjuk på din upplevelse med Maja. Blev det även att spruta i henne?
Risken för HIV är minimal i alla fall, så oroa dig inte.

Nej, Det blev inget sprut överhuvudtaget där på morgonen, Det hade liksom blivit lite för mycket sex där…
Jag ser också risken för HIV som ytterst minimal.
När det gäller HIV så är jag faktiskt inte ett dugg orolig, Jag var MER orolig för andra problem med min trumpet.
Jag tror faktiskt att om man hade haft sex med samtliga tjejer på både Artemis, Sharks och Oase utan kondom så hade man nog ändå varit långt ifrån HIV.
Nu kanske jag är naiv som resonerar så? men HIV är trots allt ganska ovanligt.
Jag kommer dock ALDRIG NÅGONSIN att göra om detta när det gäller köpesex!

Men det kanske ändå inte är fel att göra ett nytt test längre fram bara för att vara helt säker.
Citera
2014-08-11, 11:02
Medlem
Landsknechts avatar
Citat:
Pengar ja... Det har nog gått åt lite för mycket, Lönen har tagit slut, det brukar den normalt sett aldrig göra... Hmm...
Hur ska jag nu säga det här utan att det låter som skryt?
Jag ÄR liksom ingen person som går omkring och skryter och bröstar upp mig...
Tycker inte om att prata pengar.
Men okej, jag tar ut 40k per månad efter skatt och jag har inte en enda krona i lån eller skuld privat, Allt jag äger är betalt, Både hus, bil och leksaker, Jag gör normalt sett inte av med några pengar när jag jobbar, Och jobbat har jag gjort som en jävla idiot dom senaste 10-11 åren.
En normal månad utan lek så gör jag kanske av med 6-7k på sin höjd. Max!

Fortsätter jag jobba som jag gör så lär jag väl vara död och begraven innan jag fyller 50.

Inte illa. Men du gör nog bäst i att investera i fler FKK-resor, så att inte inflationen äter upp dina pengar .
Citera
2014-08-11, 12:04
Medlem
Stolpeinochuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landsknecht
Men du gör nog bäst i att investera i fler FKK-resor, så att inte inflationen äter upp dina pengar .

"Investeringens" nytta rent ekonomiskt kanske kan diskuteras...
Men det kanske ska vara då att man "investerar" i upplevelser.
Det sägs ju att man inte ska dö nyfiken...
Citera
2014-08-11, 15:23
Medlem
Om du fortfarande håller dig inom din månadsinkomst är det ju inte några problem att motivera ditt beteende ekonomiskt i alla fall. Du har ju en hygglig månadsinkomst och låga utgifter så du har ju ett bra utrymme för utöva dina intressen utan att behöva göra avkall på annat.

Kommer du sluta besöka Danmark nu när du börjat med dina tysklandsresor? Förstår att det är billigare i Tyskland men Tänker om du ändå är i Skåne då det är nära och snabbt att åka över.
Citera
2014-08-11, 17:31
Medlem
Stolpeinochuts avatar
Citat:

Kommer du sluta besöka Danmark nu när du börjat med dina tysklandsresor? Förstår att det är billigare i Tyskland men Tänker om du ändå är i Skåne då det är nära och snabbt att åka över.

Att åka t.ex. till Mansions och sexa en timme för 2300 DKK (2900 SEK) känns nu plötsligen inte så lockande längre. Lustigt...
Visst, tjejerna är fina, Men det är ju en helt annan service på FKK och en helt annan känsla framför allt.

Men visst, Om jag befinner mig i Malmö kanske någon gång framåt hösten när det blåser och regnar och det är som allra jävligast så kan det ju vara lätt hänt att ramla över bron ett par timmar, Man ska aldrig säga aldrig...
Kanske vore intressant att besöka Candy igen med lite mer självsäkerhet innanför västen???

Annars kanske det vore intressant att åka till Thailand runt jul och nyår? Har ju aldrig varit där. Synd bara att det ligger så förbannat långt bort.
Men lite nyfiken är jag allt...
Citera
2014-08-11, 17:57
Medlem
Citat:
Att åka t.ex. till Mansions och sexa en timme för 2300 DKK (2900 SEK) känns nu plötsligen inte så lockande längre. Lustigt...
Visst, tjejerna är fina, Men det är ju en helt annan service på FKK och en helt annan känsla framför allt.

Men visst, Om jag befinner mig i Malmö kanske någon gång framåt hösten när det blåser och regnar och det är som allra jävligast så kan det ju vara lätt hänt att ramla över bron ett par timmar, Man ska aldrig säga aldrig...
Kanske vore intressant att besöka Candy igen med lite mer självsäkerhet innanför västen???

Annars kanske det vore intressant att åka till Thailand runt jul och nyår? Har ju aldrig varit där. Synd bara att det ligger så förbannat långt bort.
Men lite nyfiken är jag allt...
Ja, varför inte Thailand. Är väl ett som ett enda megastort FKK fast i nattklubb-miljö och med lite mer kläder på Då kommer ju Tyskland framstå som Danmark gör i jämförelse med Thailand när det kommer till prisbilden

Bör väl gilla thaibrudar dock.

Avståndet är väl inte så farligt. Det tar väl inte längre tid att flyga dit än det tar för dig att bila ner till Frankfurt?
Senast redigerad av FBc3po 2014-08-11 kl. 18:38.
Citera
2014-08-11, 18:49
Medlem
Stolpeinochuts avatar
Citat:
Ja, varför inte Thailand. Är väl ett som ett enda megastort FKK fast i nattklubb-miljö och med lite mer kläder på Då kommer ju Tyskland framstå som Danmark gör i jämförelse med Thailand när det kommer till prisbilden
Bör väl gilla thaibrudar dock.
Avståndet är väl inte så farligt. Det tar väl inte längre tid att flyga dit än det tar för dig att bila ner till Frankfurt?

Ja jag har ju några månader på mig att fundera på saken, Får väl se om det kan bli något?
Citera
2014-08-11, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Tack för några mycket intressanta inlägg, Stolpeinochut. Att ta med en tjej från en FKK-klubb för en helnatt på hotellrummet var verkligen ingen dum idé, det överväger jag att testa nästa gång jag reser till Tyskland. /.../

Citat:
När det gäller att få med sig en tjej därifrån som eskort så tror jag faktiskt inte att det är speciellt ovanligt, Speciellt mitt i natten kan det nog låta sig ske ganska enkelt.
Jag har bland annat sett tidigare på Oase hur kille och tjej lämnar tillsammans i taxi.
Så det kan nog som sagt kanske låta sig göras ganska enkelt.
Men jag inbillar mig att det är enklare på Sharks och Oase än vad det skulle vara på Artemis?
/.../

Jag läste någonstans för några år sedan, kommer inte ihåg om det var på ISG eller på tyska fora, att det inte var så svårt när det kom in på småtimmarna eller vid stängning att få med sig en tjej till hotellet för en rätt förmånlig ersättning. Skälet var att för många tjejer som bodde en bit bort var detta ett mycket bättre alternativ än att sätta sig på ett pendeltåg mitt i natten för att ta sig hem.
Citera
2014-08-11, 19:13
Medlem
Stolpeinochuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Jag läste någonstans för några år sedan, kommer inte ihåg om det var på ISG eller på tyska fora, att det inte var så svårt när det kom in på småtimmarna eller vid stängning att få med sig en tjej till hotellet för en rätt förmånlig ersättning. Skälet var att för många tjejer som bodde en bit bort var detta ett mycket bättre alternativ än att sätta sig på ett pendeltåg mitt i natten för att ta sig hem.

Ja jag inbillar mig nu så här efteråt att hon resonerade som så att genom att följa med mig så fick hon inte bara 387 euro extra i plånboken, Hon fick dessutom en gratis hotellnatt och en gratis hemresa, Och dessutom en frukost, För en relativt enkel insats, Hon hade ju kunnat vara kvar på Sharks till stängningsdags, men det hade ju gått åt några klienter och några timmar för att få ihop samma pengar där. Jag ser det som att hon var lite smart där. Undrar om hon jobbade nästa dag?
Men jag bara spekulerar...
Citera
2014-08-11, 20:10
Medlem
Citat:
Ja jag inbillar mig nu så här efteråt att hon resonerade som så att genom att följa med mig så fick hon inte bara 387 euro extra i plånboken, Hon fick dessutom en gratis hotellnatt och en gratis hemresa, Och dessutom en frukost, För en relativt enkel insats, Hon hade ju kunnat vara kvar på Sharks till stängningsdags, men det hade ju gått åt några klienter och några timmar för att få ihop samma pengar där. Jag ser det som att hon var lite smart där. Undrar om hon jobbade nästa dag?
Men jag bara spekulerar...

Så som jag läser din recension så verkar det som att det var mer hon som valde dig och jag gissar att det inte heller var första gången som hon följde med en kund till hans hotell Alternativet för henne var antagligen att antingen jobba till stängningsdags vid sådär kl 4 och sen kanske få vänta en timme på första morgontåget eller att springa för att hinna med sista tåget och sen ha en timmes tågresa (eller mer) mitt i natten (många tjejer jobbar i en annan stad än de bor i för att minska risken för att stöta på bekanta). Även om hon åkte hem efter att ni skiljdes åt kl 10 så är det ju en mycket trevligare tidpunkt än kl 2 mitt i natten.

Jag har en liknande erfarenhet som jag tyvärr inte kunde nappa på då jag reste i jobbet och hade en kollega boende på samma hotell
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in