Fortsättning...
Så klev jag då åter in på ”The Mansion”
Vad härligt det är att INTE vara nervös, Inte ett dugg nervös var jag, Att det var så enkelt att tvätta bort den nervositeten, Det hade jag aldrig trott för några månader sedan.
Jag visades in i vänterummet, Det tog några minuter innan ”Sabrine” kom in.
http://www.mansiongirls.dk/pige.php?id=175
Hon var väldigt snygg, kanske till och med något kilo mindre än på bilderna, Något smalare i ansiktet än på bilderna, Hon såg så förbaskat söt ut när hon log, 166cm stämde bra, Hennes ålder har jag senare sett variera mellan 26 och 28 då jag hittat hennes bilder i annat namn på Ungerska eskort sidor. Men gissningsvis var hon nog 28-29 någonstans?
Hej sa hon och räckte fram handen.
Oj vilket handslag, Det var kraft i den lilla handen.
Hon frågade vad jag önskade göra, Hon pratade kanske inte den bästa av engelska…
Jag kläckte ur mig att jag gärna vill ha en vecka med henne och hon började skratta, Hon var snabb i huvudet för hon frågade direkt om jag ville bo i garaget eller om jag skulle bo under sängen? Där kom jag av mig lite och visste inte riktigt vad jag skulle svara.
Nä, he he, En timme vill jag gärna ha sa jag och kom på mig själv med att jag fnittrade och stirrade in i väggen.
Önskar du något extra frågade hon?
Är det möjligt med franskt utan kondom frågade jag, Jadå sa hon, det kostar 500 extra så totalt 2300DKK.
Pengarna bytte hand och hon knallade iväg och återkom snabbt.
Följ med mig här så går vi ner sa hon och vi trippade ned till hennes rum.
Samma rum med spegel på vägen som jag tidigare hade besökt med ”Aliz”.
Ta av dig kläderna så går jag och lägger fram en handduk och sätter på duschen sa hon, Tyvärr hann jag inte be henne göra mig sällskap i duschen innan hon försvann upp för trappan, Nåja jag duschade och klev ur duschen och skulle precis till att torka av mig när det var någon annan på väg ned för trappan så jag fick lite bråttom att springa in på rummet och halkade och slog i golvet så det stod härliga till.
”Sabrine” var redan inne på rummet och väntade på mig och hjälpte mig upp och frågade hur det gick, Nä det är lugnt sa jag och haltade fram till sängen, Det onda gick dock snabbt över när hon tog handduken och började torka av mig, där stod jag helt naken medans hon fortfarande var klädd.
Hon hade på sig ungefär något sådant svart som på bild nummer fem i hennes annons, fast lite mer heltäckande på ryggen och så gick det upp ett snöre runt nacken.
Hon slängde handduken åt sidan och la sina armar runt om mig och började kyssa mig på halsen och på kinden, nafsade mig i öronsnibben och fortsatte sedan kyssandes fram och tillbaka på överkroppen. Hoppsan tänkte jag, det här var annorlunda…
Alltihop gjorde hon sakta och typ väldigt flickväns aktigt, Hon höll på där att egga upp mig ett par tre fyra minuter, Sedan gav hon mig en djup kyss på munnen och tog ett stadigt tag med båda sina händer på min rumpa och viskade i mitt öra: Nu får du klä av mig.
Himmel och helvete tänkte jag, Vilken kvinna, Här är det tvärtom mot dagens tidigare, hon har inte bråttom någonstans, Hon gjorde verkligen allt rätt.
Nu stod lilleman rätt upp som ett spett, men hon rörde honom inte vilket ju gjorde mig ännu kåtare.
Så det var ju bara till att knäppa upp därbak och se till att få fram hela hennes härlighet.
Snygg är bara förnamnet! Jäkligt läcker kropp, Ja det är silkon i tuttarna men det verkar ju vara standard på dessa flickor på Mansion, Dom satt snyggt på hennes kropp och var inte för stora som det ju lätt kan bli med silikon, helt okej.
Kom vi lägger oss ned sa hon.
Vad tycker du om frågade hon?
Nu tog jag då tillfället i akt att berätta om mitt sexliv och sa som det var, Oj! sa hon lite förvånat, Du ser ju helt okej ut sa hon. Tack fick jag ur mig och tänkte att det säger hon ju bara…
Jag sa till henne att hon gärna får lära mig lite knep i hur jag på ett bra sätt kan tillfredställa en kvinna, Självklart sa hon och sken upp i ett stort leende.
Men du ska tänka på att alla kvinnor är olika och vill ha saker på olika sätt sa hon.
Hon frågade om jag ville slicka henne så skulle hon visa vad hon tyckte om, sagt och gjort, hon gav instruktioner och vi körde på, Hon var verkligen informativ och samtidigt väldigt kärleksful, hon tog sig verkligen tid och ansträngde sig, det var lite som att hon hade en yrkesstolthet i det hon gjorde. Hon verkade vilja att mitt besök skulle bli en upplevelse.
Annars spelade hon EXTREMT bra teater.
Efter typ tio minuters arbete med min tunga så började hon klämma åt låren rätt rejält runt mitt huvud, Very Good! sa hon, menar du allvar sa jag, Ja det där kan du använda dig av när du träffar någon tjej där hemma sa hon, Inget fel i det du gör.
Å tack sa jag… Och funderade… Skojar hon med mig…?
Nu kör vi 69:an! sa hon.
Så blev det i typ 6-7minuter och jag fick en avsugning som hette duga, hade hon inte slutat där så hade jag fått problem att hålla igen.
Sen blev det lite hångel och det blev missionären och det blev lite ridning och lite bakifrån.
Hon var väldigt aktiv hela tiden, väldigt energisk och väldigt ”flickväns aktig” i sitt sätt.
När vi körde bakifrån så vände hon upp sig så mycket hon kunde och vred sedan upp sitt huvud där nere på kudden så hon tittade mig rakt i ansiktet när jag pumpade på där (Så där kan hon inte ligga så länge tänkte jag, Då får hon ju nackspärr) samtidigt hade hon sin ena hand runt pungen och masserade lite mjukt, fan så underbart. Jag fick sakta ner rejält där för att inte ”bli klar”
Sen sa hon: Jag ska visa dig vilken ställning som jag tycker är skön… Ehm, Jaha sa jag…
Hon lade sig på rygg och bad mig lägga mig på sidan på hennes vänstra sida (Sideways sa hon) och så lyfte hon upp hennes vänstra ben så jag kom under där och kunde komma in i henne och så blev våra ben tätt ihop slingrade och det blev väldigt tät kroppskontakt samtidigt som man hade ansiktena vända mot varandra och kunde se henne i ögonen, This is nice sa hon och log.
Samtidigt som jag körde på där så började hon med sin högerhand smeka sin klitoris och lät som om hon hade det väldigt skönt. Jag hade ju min vänsterhand fri och lät den vandra över hennes bröst.
Om denna klitorismassage hon gjorde var teater vet jag ju inte, Inte lätt för mig att avgöra, Men det var i så fall jävligt bra teater, Det borde absolut ge en plats på någon stor teaterscen…
Detta var fan det mest underbaraste sex jag haft hittills, Ja jag vet, Jag har inte haft mycket, men att kunna ligga där och se henne i ögonen samtidigt som hon vilade huvudet på min högerarm så tätt omslingrade, Underbart är bara förnamnet. Det tog inte så himla lång tid innan det började svartna för ögonen…
Typ två minuter efter att jag hade kommit så tog hon väldigt försiktigt av kondomen och torkade av lilleman med en våtservett… OCH började sedan suga honom igen…!!
Å jävlar i gatan, Hon visste verkligen vad hon höll på med, Jag var i himlen, Jag sa där och då att hon gärna fick följa med mig hem, Hon skrattade och frågade om jag var nöjd eller vill jag kanske ha en timme till?
Jag kan tyvärr inte annat än vara nöjd för pengarna är slut sa jag.
Hon bad mig lägga mig på magen så avslutar vi med en massage.
Vi låg där och pratade ett tag och hon berättade att det var första gången hon var i Danmark.
Hon sa att hon tyckte att hennes kunder var väldigt vänliga här uppe i Skandinavien till skillnad mot hur det kunde vara där hemma ibland.
Du är välkommen tillbaka sa hon och jag kunde inte annat än säga, Ja tack gärna!
Åter in i en varm dusch och sen var det bara att få på kläderna och så ut med ett leende på läpparna, Hon var helt enkelt skitbra och räddade helt klart min dag med sitt flickväns beteende. Det är ju lite det där GFE jag vill åt…
Om alla ungerska kvinnor är så här så flyttar jag nog snart till Ungern, Ha ha…
Tiden blev en timme exakt och en stor skillnad mot dagens tidigare besök.
Nu får det nog vara bra ett tag… för det här blir nog svårslaget… Tror jag…?
Nu måste jag fan se till att hitta en KK här hemma.