2013-12-27, 23:29
Medlem
B-types avatar
Bra jobbat stolpen. Snart vågar du dig på gratisbrudar också.
Citera
2013-12-28, 17:35
Medlem
Stolpeinochuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1qwerty
Stämmer det att stället ligger i en "Tegel Villa"?
Jävligt snygga tjejer!

Ja precis, men "villan" ser inte mycket ut för världen, Utvändigt ser den nästan ut som om den vore tom och öde och förfallen.
Om jag har förstått det hela rätt så är tjejerna från Ungern/Budapest, I alla fall så var dom två som jag träffade där ifrån.

Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Snart vågar du dig på gratisbrudar också.

Hoppas det...

Måste ju bara ordna så att min oerfarenhet inte lyser igenom allt för mycket.
Måste praktisera mer…
Jag vill lära mig Allt om hur jag ska kunna ge en kvinna njutning på ett för henne kvalitativt sätt.
Känner mig så tafatt i det ämnet.

Normalt folk börjar ju öva på detta typ 15 år tidigare än vad jag gjort. I min ålder ska man ju inte famla omkring och leta efter dörren. I min ålder ska man redan veta vad som finns bakom varje dörr.

(När jag skulle till att ta "Candy" bakifrån så råkade jag ramla ut några gånger och då sa hon plötsligen: -Nooo! That´s my ass, Down a little bit please.)

Fan, Jag vill ju lära mig att tillfredställa en tjej på ett sådant sätt så att hon sen efteråt ska vara den lyckligaste kvinnan på jorden för ett tag, Hon ska se ut som om hon undrade om hon blivit överkörd av ett godståg, Hon ska inte veta vad som är upp eller ned, Hon ska knappt kunna stå på benen efteråt. Jag vill ju att hon ska komma tillbaka nästa dag och be om mer.
Citera
2013-12-28, 17:54
Medlem
jhon bickles avatar
Jag trodde också att de skulle gå lättare för mig att hitta någon som vill "gratis" efter att jag varit hos prostituerade och blivit av med en del osäkerhet... men har fortfarande lika svårt att övertyga någon. Har dock inte så bra kontakter så jag får aldrig kontakt via bekanta, har främst försökt komma i kontakt via olika nätdejting sidor, men tjejerna är väldigt svåra. Hoppas du lyckas bättre.
Citera
2013-12-29, 04:10
Medlem
Ja man bli ta mig fan lite rörd se bara till att inte fastna i det allt för mycket då det som sagt kostar på en hel del :P
Bra att du tog initiativet att trotsa den felande Svenska modellen och tog tjuren i hornen.

Sen att älta att du är oerfaren med tjejer för din ålder kommer inte leda dig någonvart.
Kör på, kungen i baren och plocka upp någon så äre klart.
Citera
2013-12-29, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpeinochut
Fan, Jag vill ju lära mig att tillfredställa en tjej på ett sådant sätt så att hon sen efteråt ska vara den lyckligaste kvinnan på jorden för ett tag, Hon ska se ut som om hon undrade om hon blivit överkörd av ett godståg, Hon ska inte veta vad som är upp eller ned, Hon ska knappt kunna stå på benen efteråt. Jag vill ju att hon ska komma tillbaka nästa dag och be om mer.
Det brukar inte vara allt för svårt.
Den verkligt stora utmaningen är att få en prostituerad att känna så, att få ögon vitorna att rulla hos en som redan vart med om allt….fast det är väl bara sjuka lilla jag som ser sport i det, fast roligare sportaktivitet kan man väl inte syssla med.
Citera
2013-12-29, 18:20
Medlem
Stolpeinochuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnybg
Den verkligt stora utmaningen är att få en prostituerad att känna så, att få ögon vitorna att rulla hos en som redan vart med om allt….fast det är väl bara sjuka lilla jag som ser sport i det, fast roligare sportaktivitet kan man väl inte syssla med.

Ha ha ha, Så du menar att det är möjligt?

Jag funderade lite så här nu efteråt på när jag låg där i 69:an med ”ALIZ” och inte visste riktigt vad jag höll på med, Jag tänkte att jag gör väl ungefär så som jag tror att man ska göra men i själva verket så har jag ju ingen aning om det jag gjorde var bra eller dåligt.

Men saken är den att stundtals när jag låg där och slickade och lekte med tungan så tryckte hon sig hårt emot ned mot mitt ansikte samtidigt hon sa lite högt:
”JAAA, just så jag, ååå bra…Precis så….”

Jag blev ju lite konfunderad när hon pressade ned mitt huvud hårdare och hårdare i madrassen så jag nästan slutade slicka henne då, Hmmm, det kanske inte var riktigt rätt tänkt inser jag ju nu efteråt…

Den som hade vetat vad man höll på med kanske hade kunnat få henne att rulla runt ögonen??

Fan, Jag ångrar att jag inte frågade henne hur mitt tungarbete var på en skala, Men man hade väl kanske ändå inte fått ett ärligt svar?

Citat:
Ursprungligen postat av Ohlikken
Ja man bli ta mig fan lite rörd se bara till att inte fastna i det allt för mycket då det som sagt kostar på en hel del :P
Bra att du tog initiativet att trotsa den felande Svenska modellen och tog tjuren i hornen.

Sen att älta att du är oerfaren med tjejer för din ålder kommer inte leda dig någonvart.
Kör på, kungen i baren och plocka upp någon så äre klart.

Ja det är nog lätt att mörda ekonomin om man inte tänker sig för så därför letar jag efter alla möjligheter som finns att träffa tjejer.

Men att få mig att bli kung i baren eller på krogen är nog ungefär lika svårt som att förvandla en Skoda Fabia till en månraket. Man blir helt enkelt aldrig kung i baren som helnykterist.

Jag inser nu att detta med att aldrig ha nyttjat alkohol har satt käppar i hjulet för mig och kommer att fortsätta göra det, Det verkar vara betydligt lättare att ragga kvinnor om man nyttjar alkohol än om man inte gör det?

Men tyvärr, Jag har aldrig varit en "festmänniska" och kommer nog aldrig heller att kunna bli.
Senast redigerad av Stolpeinochut 2013-12-29 kl. 18:24.
Citera
2013-12-29, 20:36
Medlem
dannyWs avatar
Kul att du tog dig i kragen och gjorde det! Man blev lite smårörd av första tråden.

Riktigt snygga tjejer som arbetade där.
Citera
2013-12-29, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpeinochut
Fan, Jag ångrar att jag inte frågade henne hur mitt tungarbete var på en skala, Men man hade väl kanske ändå inte fått ett ärligt svar?

Men tyvärr, Jag har aldrig varit en "festmänniska" och kommer nog aldrig heller att kunna bli.

Förvänta dig inga riktigt ärliga svar, trots allt är det deras jobb att göra dig lycklig och få dig att känna dig som en kung.
De som är riktigt duktiga får stamkunder eller i alla fall goda rekommendationer, och ja du är redan halv stammis hos en. kom bara ihåg, bra sex o kärlek, är inte samma sak, men du verkar ha huvet på skaft så du fattar..
Det kan i och för sig vara bra att vara stammis då hon kan styra upp lite och ofta blir det bättre då hon kanske talar om mer ärligt vad hon gillar, men för att få bättre bäring bör du prova en massa andra.
Många fejkar andra inte, vissa gillar soft andra lite råare, bakifrån, missionären o.s.v., vissa gillar att bli slicka hårt andra mjukt och alla de varianter där emellan, de är som vanliga kvinnor och ingen är den andra lik.
Med tiden lär man sig till en viss del att se vad som tänder och man utvecklar sin egen stil att dansa horisontal samba.
Och någon gång mellan varven (inte ofta)stöter man på en som är helt i samklang med en själv och man vaknar upp fastknuten i sänggaveln med ett par varma kvinnoläppar runt ollonet och en väldoftande mus nertryck över ansiktet 2 dagar senare och man börjar undra vad som hände.
Din första resa verkar ha vart av de bättre slaget, men var beredd på att du kommer stöta på mindre lyckade.

Fest människa, tja om man ser det så här…..har nästan aldrig träffat på en sexarbetare som vart berusad och jag tror nog att de flesta kvinnor tänder mer på nyktra män än fulla sluskar, om de nu inte själva är packade.
Så jag tror du har fel i det antagandet.
Kung i baren, det betyder väl inte att du inte kan bjuda en dam på en drink bara för att du inte dricker alkoholhaltiga drycker, tror nog det imponerar mer på damerna än vad du tror.
Citera
2013-12-30, 18:21
Medlem
Stolpeinochuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnybg
Fest människa, tja om man ser det så här…..har nästan aldrig träffat på en sexarbetare som vart berusad och jag tror nog att de flesta kvinnor tänder mer på nyktra män än fulla sluskar, om de nu inte själva är packade.
Så jag tror du har fel i det antagandet.
Kung i baren, det betyder väl inte att du inte kan bjuda en dam på en drink bara för att du inte dricker alkoholhaltiga drycker, tror nog det imponerar mer på damerna än vad du tror.

Nja jag menar inte att man ska vara berusad när man träffar en sexarbetare, Absolut inte.

Det jag menar är att många människor i min närhet skulle nog kalla mig för en.............tråkmåns....

Bara för att jag inte vill följa med ut och ha "roligt" (som dom kallar det).

Jag kan dock inte se det roliga i att sitta vid ett bord bland fulla människor som skränar och skriker och sjunger, Där sitter lilla jag ensam nykter och smuttar på en läsk, Snacka om malplacerad.

VISST skulle jag väl kunna sitta i en bar och smuta på en läsk, Men jag har svårt att se att jag skulle vara en intressant kille för någon tjej överhuvudtaget där och då...
Varenda tjej skulle väl tänka: vad är det för fel på honom? Vilken tråkmört!

Fan nu låter jag så där jävla negativ igen.
Men det ÄÄÄR ett bekymmer att ha varit nykterist hela livet tamejfan.

Förbannat också!
Citera
2014-01-12, 00:42
Medlem
Stolpeinochuts avatar
Mer utbildning…

Kunde inte låta bli att skaffa mig mer utbildning, MÅSTE ju bättra på kunskapen…

Just nu är detta för mig ungefär som att gå en kvällskurs och betala för att ta typ danslektioner, en kurs i spanska, eller att ta dyklektioner eller lära sig hur man släktforskar eller något annat göromål.

Så till alla feminister som hatar mig och min utbildningsväg vill jag bara säga, Sluta läsa omedelbums och gå och göm dig i en frysbox eller någon annanstans där ingen kan hitta dig. Tack!

Ja, Som sagt,
Det blev en tur över bron och den digitala vägvisaren var inställd på Rødovrevej 281.

Ringde kvällen innan och bokade en tid med danska ”Sascha”

http://www.seductiongirls.net/pigerne/sascha/

Hade läst en del goda recensioner om henne på diverse forum, Många hade gett henne bra beröm för hennes utseende och sitt glada sätt, så därför tänkte jag att jag måste göra ett besök.

Den här gången befann jag mig strax norr om Falkenberg så det blev ju ändå ett par timmar i bilen, därför bad jag att få ta en snabb dusch när jag kom in i huset.
Tyvärr fick jag då veta att dom hade fått ett totalstopp i avloppet och inväntade rörmokaren.
Det gick inte att använda vare sig dusch eller toalett, Vilken jävla succé då, Jag som var rejält pissnödig!

Jag fick helt enkelt sticka bort till närmsta bensinstation och låna toaletten och sen snabbt tillbaka.

Så in på rummet och jag kände mig ju inte direkt superfräsch…

Sascha kommer in på rummet klädd i en topp och trosor.
Fin kropp, förbannat snygg, 160cm och 45kg stämde nog bra, Inga överflödiga kilon här inte, nästan lite för smal? Och för en gångs skull äkta tuttar utan silikon, Dom är i perfekt storlek och passform till hennes kropp, bilderna stämmer jättebra överens med verkligheten.

Hon frågar vad hon kan göra för mig och jag ber att få en timme tillsammans med henne och 2100 DKK byter ägare.

Hon ber mig att ta av mig kläderna och går iväg med pengarna men kommer snabbt tillbaka.
Hon plockar av sig toppen och trosorna och blir snabbt naken, nästan som om hon hade lite bråttom.

Hon ber mig att lägga mig i sängen, Jag tänker där då för mig själv att jag gärna vill berätta för henne om min situation, om hur lite sex jag haft och vad jag vill med mitt besök, så jag försöker lite trevande att berätta, men hon verkar inte alls speciellt intresserad av att lyssna, Hon är lite kort och kall i sitt sätt, Nickar lite instämmande och säger typ jaha.

Hon börjar direkt slita lite i lilleman som ju så klart vaknar snabbt, hon lirkar omgående på en kondom och börjar suga, (Varför så förbannad stressad tänker jag för mig själv)

Hon suger ett tag och frågar sedan om jag vill köra 69:an, ja självklart svarar jag.
Vi kör på där ett tag och jag tycker att hon verkar väldigt frånvarande, Det verkar som att hon inte alls har lust att vara på jobbet den här dagen, som om hon önskade att hon vore någon annanstans, Inte alls speciellt pratsam, inte direkt någon inlevelse alls i det hon gör.

Visst, Hon är glad och trevligt men det känns som att hon kör slaviskt efter ett schema som hon har inövat, Det är tre minuter si och så tre minuter så och sen tre minuter si igen för att åter bli tre minuter så.

Nåja vi kör på där i diverse olika ställningar och visst hon är inte direkt dålig på något sätt i det fysiska.
Och hon har ju en fantastisk kropp att utforska.

Under tiden som jag håller på att knulla henne bakifrån så knackar det lite lätt på dörren och Sascha säger att tiden snart är slut så jag får se till att komma nu om jag vill…
Lättare sagt en gjort men jag pumpar vidare som en idiot och lyckas med nöd och näppe att komma efter några minuter.

Phhuu! Andfådd och dan så lägger jag mig på rygg i sängen och jag hinner inte mer än att andas ut så sliter hon av mig kondomen och börjar torka stackars lilleman lite väl våldsamt med en våtservett. Aaaajjj!! Akta! Lilleman är ömtålig tänker jag.

Vänd dig om så ska jag ge dig en massage säger hon och sagt och gjort så blir det en kort massage på typ fyra minuter då hon sedan säger att tiden tyvärr är slut för den här gången.

Hon hoppar upp ur sängen och får på sig toppen och trosorna om möjligt snabbare än dom kom av.
Hon räcker mig ett par våtservetter och går ut ur rummet.

Hon kommer tillbaka med ett glas vatten som hon ger mig samtidigt som hon säger att det går tyvärr fortfarande inte att duscha och hon ber om ursäkt för det.

Återstår bara att få på sig kläderna och en puss på kinden och tack och hej.

När jag kommer ut så konstaterar jag att jag befann mig inne i huset i totalt 47 minuter, Så även mitt toalettbesök borta på bensinstationen tog hon betalt för.

Nää, Detta besök blev ju tyvärr lite av ett bottennapp, Blev inte alls som jag hade hoppats på.
Frågan är om det blir några fler besök hos danska tjejer? Det tål att funderas på…

Åter tillbaka vid bilen så funderade jag på om jag helt enkelt skulle styra hemåt?
Det kändes ju lite surt att besöket blev som det blev.

Jag hade ju visserligen bara tänkt mig att besöka Sascha och sen inget mer men eftersom det nu blev som det blev så kunde jag inte låta bli att ta en titt på Mansiongirls hemsida för att se vilka som var i tjänst.

Tänkte att har jag nu masat mig hit så vafan.

I tjänst på Mansiongirls var ”Sabrine” och ”Zahara”.

http://www.mansiongirls.dk/pige.php?id=175
http://www.mansiongirls.dk/pige.php?id=124

Sabrine var ju den tjej som några veckor tidigare hade kallat sig ”Amanda” på hemsidan och jag tyckte att hon hade ett bra utseende på bilderna.

Jag ringde bort till Mansiongirls,
(Det är ju bara typ 8-900 meter mellan Seductiongirls och Mansiongirls)
Jag frågade om det gick bra att boka en timme med ”Sabrine” senare om två timmar och det gick alldeles utmärkt.

Tänkte att jag passar väl på att röra lite på fläsket och tog under väntetiden en långpromenad runt närområdet och såg också till att få något litet att äta.

Fortsättning följer…
Citera
2014-01-12, 00:46
Medlem
Stolpeinochuts avatar
Fortsättning...

Så klev jag då åter in på ”The Mansion”

Vad härligt det är att INTE vara nervös, Inte ett dugg nervös var jag, Att det var så enkelt att tvätta bort den nervositeten, Det hade jag aldrig trott för några månader sedan.

Jag visades in i vänterummet, Det tog några minuter innan ”Sabrine” kom in.
http://www.mansiongirls.dk/pige.php?id=175

Hon var väldigt snygg, kanske till och med något kilo mindre än på bilderna, Något smalare i ansiktet än på bilderna, Hon såg så förbaskat söt ut när hon log, 166cm stämde bra, Hennes ålder har jag senare sett variera mellan 26 och 28 då jag hittat hennes bilder i annat namn på Ungerska eskort sidor. Men gissningsvis var hon nog 28-29 någonstans?

Hej sa hon och räckte fram handen.
Oj vilket handslag, Det var kraft i den lilla handen.

Hon frågade vad jag önskade göra, Hon pratade kanske inte den bästa av engelska…

Jag kläckte ur mig att jag gärna vill ha en vecka med henne och hon började skratta, Hon var snabb i huvudet för hon frågade direkt om jag ville bo i garaget eller om jag skulle bo under sängen? Där kom jag av mig lite och visste inte riktigt vad jag skulle svara.

Nä, he he, En timme vill jag gärna ha sa jag och kom på mig själv med att jag fnittrade och stirrade in i väggen.

Önskar du något extra frågade hon?
Är det möjligt med franskt utan kondom frågade jag, Jadå sa hon, det kostar 500 extra så totalt 2300DKK.
Pengarna bytte hand och hon knallade iväg och återkom snabbt.

Följ med mig här så går vi ner sa hon och vi trippade ned till hennes rum.
Samma rum med spegel på vägen som jag tidigare hade besökt med ”Aliz”.

Ta av dig kläderna så går jag och lägger fram en handduk och sätter på duschen sa hon, Tyvärr hann jag inte be henne göra mig sällskap i duschen innan hon försvann upp för trappan, Nåja jag duschade och klev ur duschen och skulle precis till att torka av mig när det var någon annan på väg ned för trappan så jag fick lite bråttom att springa in på rummet och halkade och slog i golvet så det stod härliga till.

”Sabrine” var redan inne på rummet och väntade på mig och hjälpte mig upp och frågade hur det gick, Nä det är lugnt sa jag och haltade fram till sängen, Det onda gick dock snabbt över när hon tog handduken och började torka av mig, där stod jag helt naken medans hon fortfarande var klädd.

Hon hade på sig ungefär något sådant svart som på bild nummer fem i hennes annons, fast lite mer heltäckande på ryggen och så gick det upp ett snöre runt nacken.

Hon slängde handduken åt sidan och la sina armar runt om mig och började kyssa mig på halsen och på kinden, nafsade mig i öronsnibben och fortsatte sedan kyssandes fram och tillbaka på överkroppen. Hoppsan tänkte jag, det här var annorlunda…

Alltihop gjorde hon sakta och typ väldigt flickväns aktigt, Hon höll på där att egga upp mig ett par tre fyra minuter, Sedan gav hon mig en djup kyss på munnen och tog ett stadigt tag med båda sina händer på min rumpa och viskade i mitt öra: Nu får du klä av mig.

Himmel och helvete tänkte jag, Vilken kvinna, Här är det tvärtom mot dagens tidigare, hon har inte bråttom någonstans, Hon gjorde verkligen allt rätt.
Nu stod lilleman rätt upp som ett spett, men hon rörde honom inte vilket ju gjorde mig ännu kåtare.

Så det var ju bara till att knäppa upp därbak och se till att få fram hela hennes härlighet.

Snygg är bara förnamnet! Jäkligt läcker kropp, Ja det är silkon i tuttarna men det verkar ju vara standard på dessa flickor på Mansion, Dom satt snyggt på hennes kropp och var inte för stora som det ju lätt kan bli med silikon, helt okej.

Kom vi lägger oss ned sa hon.
Vad tycker du om frågade hon?

Nu tog jag då tillfället i akt att berätta om mitt sexliv och sa som det var, Oj! sa hon lite förvånat, Du ser ju helt okej ut sa hon. Tack fick jag ur mig och tänkte att det säger hon ju bara…

Jag sa till henne att hon gärna får lära mig lite knep i hur jag på ett bra sätt kan tillfredställa en kvinna, Självklart sa hon och sken upp i ett stort leende.

Men du ska tänka på att alla kvinnor är olika och vill ha saker på olika sätt sa hon.
Hon frågade om jag ville slicka henne så skulle hon visa vad hon tyckte om, sagt och gjort, hon gav instruktioner och vi körde på, Hon var verkligen informativ och samtidigt väldigt kärleksful, hon tog sig verkligen tid och ansträngde sig, det var lite som att hon hade en yrkesstolthet i det hon gjorde. Hon verkade vilja att mitt besök skulle bli en upplevelse.
Annars spelade hon EXTREMT bra teater.

Efter typ tio minuters arbete med min tunga så började hon klämma åt låren rätt rejält runt mitt huvud, Very Good! sa hon, menar du allvar sa jag, Ja det där kan du använda dig av när du träffar någon tjej där hemma sa hon, Inget fel i det du gör.
Å tack sa jag… Och funderade… Skojar hon med mig…?

Nu kör vi 69:an! sa hon.
Så blev det i typ 6-7minuter och jag fick en avsugning som hette duga, hade hon inte slutat där så hade jag fått problem att hålla igen.

Sen blev det lite hångel och det blev missionären och det blev lite ridning och lite bakifrån.

Hon var väldigt aktiv hela tiden, väldigt energisk och väldigt ”flickväns aktig” i sitt sätt.

När vi körde bakifrån så vände hon upp sig så mycket hon kunde och vred sedan upp sitt huvud där nere på kudden så hon tittade mig rakt i ansiktet när jag pumpade på där (Så där kan hon inte ligga så länge tänkte jag, Då får hon ju nackspärr) samtidigt hade hon sin ena hand runt pungen och masserade lite mjukt, fan så underbart. Jag fick sakta ner rejält där för att inte ”bli klar”

Sen sa hon: Jag ska visa dig vilken ställning som jag tycker är skön… Ehm, Jaha sa jag…
Hon lade sig på rygg och bad mig lägga mig på sidan på hennes vänstra sida (Sideways sa hon) och så lyfte hon upp hennes vänstra ben så jag kom under där och kunde komma in i henne och så blev våra ben tätt ihop slingrade och det blev väldigt tät kroppskontakt samtidigt som man hade ansiktena vända mot varandra och kunde se henne i ögonen, This is nice sa hon och log.

Samtidigt som jag körde på där så började hon med sin högerhand smeka sin klitoris och lät som om hon hade det väldigt skönt. Jag hade ju min vänsterhand fri och lät den vandra över hennes bröst.
Om denna klitorismassage hon gjorde var teater vet jag ju inte, Inte lätt för mig att avgöra, Men det var i så fall jävligt bra teater, Det borde absolut ge en plats på någon stor teaterscen…

Detta var fan det mest underbaraste sex jag haft hittills, Ja jag vet, Jag har inte haft mycket, men att kunna ligga där och se henne i ögonen samtidigt som hon vilade huvudet på min högerarm så tätt omslingrade, Underbart är bara förnamnet. Det tog inte så himla lång tid innan det började svartna för ögonen…

Typ två minuter efter att jag hade kommit så tog hon väldigt försiktigt av kondomen och torkade av lilleman med en våtservett… OCH började sedan suga honom igen…!!
Å jävlar i gatan, Hon visste verkligen vad hon höll på med, Jag var i himlen, Jag sa där och då att hon gärna fick följa med mig hem, Hon skrattade och frågade om jag var nöjd eller vill jag kanske ha en timme till?

Jag kan tyvärr inte annat än vara nöjd för pengarna är slut sa jag.
Hon bad mig lägga mig på magen så avslutar vi med en massage.

Vi låg där och pratade ett tag och hon berättade att det var första gången hon var i Danmark.
Hon sa att hon tyckte att hennes kunder var väldigt vänliga här uppe i Skandinavien till skillnad mot hur det kunde vara där hemma ibland.
Du är välkommen tillbaka sa hon och jag kunde inte annat än säga, Ja tack gärna!

Åter in i en varm dusch och sen var det bara att få på kläderna och så ut med ett leende på läpparna, Hon var helt enkelt skitbra och räddade helt klart min dag med sitt flickväns beteende. Det är ju lite det där GFE jag vill åt…
Om alla ungerska kvinnor är så här så flyttar jag nog snart till Ungern, Ha ha…
Tiden blev en timme exakt och en stor skillnad mot dagens tidigare besök.

Nu får det nog vara bra ett tag… för det här blir nog svårslaget… Tror jag…?

Nu måste jag fan se till att hitta en KK här hemma.
Senast redigerad av Stolpeinochut 2014-01-12 kl. 00:54.
Citera
2014-01-12, 00:59
Medlem
SleighBellss avatar
Deras nyårshälsning verkar vara skriven timmarna efter tolvslaget
Citat:
The girla from mansion whis you a happy new year , hope to see all of you in our lovely place in2014 we whis us a lots of you visiter again again and again the best male in eart is Danish man

In 2014 al the girls will bring a fool text with them! Any of you guys want to see you welcome to have look

its will gona be like that but on that one we hide the name and the b.day :-P
Tjejerna såg bra ut, fast det gör dom väl alltid på Escortsidor, verkligheten brukar väl oftast vara en annan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in