Citat:
Ursprungligen postat av
Staketpojken
Jag har tre frågor.
Fråga 1.
Eftersom du åker bil ner så skulle jag gissa på att du har en hyfsat bra bil. Till frågan. Vad för bil har du?
Fråga 2.
Finns det några lesbiska besökare som du har sätt.
Fråga 3.
Är det någon max gräns på hur många tjejer man kan ha samtidigt?
Fråga 1.
Bilmärke vill jag inte säga för jag känner att det finns en risk att avslöja min anonymitet.
Första två gångerna körde jag med min privata bil som är en nyare komfortabel dieselbil av lite ”skojigare” modell, Men jag insåg ju att det bygger väldigt mycket mil på mätaren.
Synd att döda bilens värde på det sättet tänker jag.
De andra gångerna har jag kört med en av mina företagsbilar, Nyare mindre snåldiesel, Inte fullt lika komfortabel, Men den går nästan på ren kärlek, Deklarerad förbrukning långt under 0,5 liter milen, Den har dragit runt 0,7 litern milen trots att man kört mellan 150 och 200 km/h i Tyskland.
Men helt klart så är det väl att föredra en komfortabel bil om man ska köra ett par hundra mil och speciellt i Tyskland så vill jag nog ha en bil som åtminstone klarar 200 km/h, Ska man ligga i 130 så kommer man ju aldrig fram...
Fast dom tyska vägarna är ju faktiskt riktigt dåliga, Det hoppar, studsar och bullrar rätt rejält oavsett bilmodell…
Fråga 2:
Nja, Jag har fått ett par erbjudande från tjejer om trekant där dom då har sagt typ, -We can play with dildo… Men jag har varje gång tackat nej. Jag tror nog inte att dom varit ”lesbiska” i verkligheten, Det är nog bara ett spel. Jag tror nog inte att det är så vanligt med ”äkta” lesbiska tjejer på FKK.?
Även om det troligen finns tjejer som hånglar loss med varandra mot betalning.
Fråga 3:
Nej det finns nog ingen maxgräns, Du kan nog ta med dig 5 tjejer upp på ett rum och ha ditt egna lilla Harem om du vill, Det är nog bara din plånbok som sätter gränsen.