2014-08-07, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
1) NEJ. Jag har förnekat att kvinnor vill ha din definition av dominanta män då du tror att det betyder att mannen är respektlös och våldtar.

4) För att han inte har någon rätt att göra det. För att det är fel. För att det är omoraliskt. För att de flesta män inte vill göra det. För att kvinnor inte vill att män gör det. För att det är väldigt omanligt. Osv osv....

2) Man kan inte vilja bli våldtagen. Det enda det säger är att de tänder på det i fantasin. Det betyder inte mer än så.

I enbart sexuella sammanhang...glöm inte bort det. Handlar det om ett förhållande så är det en helt annan sak.
Med respekt. Som en riktig man.

Det där med ordet "respekt" låter för mig som något som kan fyllas med vadhelst en kvinna behagar. Som ordet "värdegrund"... Är det jobbigt att bli utsatta för en kritisk granskning? Ni är ju inte vana vid det i denna hederskultur visavi kvinnor...
Senast redigerad av Rights4Men 2014-08-07 kl. 01:40.
Citera
2014-08-07, 01:39
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
1)

Sorry. Könsrollerna är nedmonterade. En "riktig" man väljer själv hur han är.

Du kan väl säga, en man som är som jag vill. Istället för att komma dragandes med unkna könsroller definierade av en extern person.

Ville bara säga det.
Citera
2014-08-07, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrivatPiratPrimat

Du kan väl säga, en man som är som jag vill. Istället för att komma dragandes med unkna könsroller definierade av en extern person.

Ville bara säga det.

Tvärtom. Könsrollerna har aldrig varit starkare än idag. Du borde ta en tur på stan en dag...

En riktig man blir aldrig "som du vill". Dra åt helvete, min egen manliget definierar jag själv.

Åter till topic: ja, kvinnor njuter av att domineras...en del även av att våldtas... Tyvärr...
Sjuka jävlar...
Senast redigerad av Rights4Men 2014-08-07 kl. 07:33.
Citera
2014-08-07, 08:41
Medlem
Babianens avatar
Citat:
4) För att han inte har någon rätt att göra det. För att det är fel. För att det är omoraliskt. För att de flesta män inte vill göra det. För att kvinnor inte vill att män gör det. För att det är väldigt omanligt. Osv osv....

Han har rätt att göra vad han vill. Det är rätt att kvinnor ska serva män.

Citat:
2) Man kan inte vilja bli våldtagen. Det enda det säger är att de tänder på det i fantasin. Det betyder inte mer än så.

Om de tänder på våldtäkt i fantasin varför skulle de inte tända på våldtäkt i verkligheten? Vad är det som är så dåligt med våldtäkt att kvinnor inte skulle kunna njuta av det?

Citat:
I enbart sexuella sammanhang...glöm inte bort det. Handlar det om ett förhållande så är det en helt annan sak.

Nej kvinnor tänder på starka och hårda män i alla sammanhang. Ingen kvinna vill ha ett förhållande med en mesig man.

Citat:
Ursprungligen postat av Rights4Men

Åter till topic: ja, kvinnor njuter av att domineras...en del även av att våldtas... Tyvärr...
Sjuka jävlar...

Varför skulle det vara sjukt att njuta av våldtäkt? Du skulle inte tycka att det var sjukt att en man njöt av att bli tvingad till sex av en kvinna. Här är ett exempel.
Senast redigerad av Babianen 2014-08-07 kl. 08:46.
Citera
2014-08-07, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

Varför skulle det vara sjukt att njuta av våldtäkt? Du skulle inte tycka att det var sjukt att en man njöt av att bli tvingad till sex av en kvinna. Här är ett exempel.

Nej, det är inte sjukt ur en evolutionär synvinkel. Däremot så vill den sociala fernissan och helgonförklaringen av kvinnor som vi har få det att se ut på detta sätt.

Du har rätt.
Citera
2014-08-07, 10:41
Medlem
Citat:
Tvärtom. Könsrollerna har aldrig varit starkare än idag. Du borde ta en tur på stan en dag...

En riktig man blir aldrig "som du vill". Dra åt helvete, min egen manliget definierar jag själv.

Sjuka jävlar...

Var det inte exakt det jag skrev? Jag kanske missar någon nyans av ironi eller nåt, nyvaken som jag är

Men kanske missade du min ironi från första början ..Men män..
Citera
2014-08-07, 10:52
Medlem
Citat:
Var det inte exakt det jag skrev? Jag kanske missar någon nyans av ironi eller nåt, nyvaken som jag är

Men kanske missade du min ironi från första början ..Men män..

Faktum kvarstår. Mesar knullar inte mycket... Vad kan det bero på? Hmmmm..
Citera
2014-08-07, 11:01
Medlem
Citat:

Ja det beror väl på att kvinnor gillar män som är djuriskt kåta och tar för sig. Att kvinnor är lite mer "pryda" utåt sett så dom tar inte för sig lika mycket, lika som mesar. Så det blir inget gjort från nåt håll där, i fallen mes och kvinna.. En dominant part som tar för sig krävs nog för att det ska börjas ligga.
Citera
2014-08-07, 11:04
Medlem
goran744s avatar
Citat:

Att knulla mycket är inte en bragd och kräver inte ett högt IQ.
Att slänga fram ballen i tid och otid är då inte en MENSA placerad handling!
Det kan alla.
Knäppa upp brallan och vifta med penisen och skvätta runt.
Jag föredrar en man med hjärna än en man med skvättande organ som hoppar ur brallan titt som tätt.
Citera
2014-08-07, 11:05
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Han har rätt att göra vad han vill. Det är rätt att kvinnor ska serva män.

Om de tänder på våldtäkt i fantasin varför skulle de inte tända på våldtäkt i verkligheten? Vad är det som är så dåligt med våldtäkt att kvinnor inte skulle kunna njuta av det?

Nej kvinnor tänder på starka och hårda män i alla sammanhang. Ingen kvinna vill ha ett förhållande med en mesig man.

Det är enbart din åsikt och den delar du nog inte med speciellt många kvinnor.

En våldtäkt är ngt man INTE vill vara med om. Vill man så är det inte en våldtäkt. När ska du förstå det?

Det finns väldigt många kvinnor som har förhållande med mesar. Du tex. Din man är en riktig mes som inte bidrar med ngt och behandlar sin fru illa.
Citera
2014-08-07, 11:07
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Det där med ordet "respekt" låter för mig som något som kan fyllas med vadhelst en kvinna behagar. Som ordet "värdegrund"... Är det jobbigt att bli utsatta för en kritisk granskning? Ni är ju inte vana vid det i denna hederskultur visavi kvinnor...

Respekt betyder det det betyder. Att man respekterar den andra människan. I sängen respekterar man om den andra säger nej.
Citera
2014-08-07, 11:09
Medlem
TheKickss avatar
Citat:

Ville bara säga det.

Nej det finns en mall (inte helt skarp med dock en mall) för hur en riktig man är. Och där ingår det inte att tvinga sig på kvinnor. Så mellan Babianes förslag så blev svaret "med respekt" och tillägg "som en riktig man" eftersom att en riktig man inte beter sig som i alternativ nummer två.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in