Citat:
Jag håller med om att anonymiteten är väldigt viktig just på flashback.
Men vad menar du egentligen med infiltrerat?
Eftersom flashback alltid har varit öppet för alla och forumet i sig inte har någon egen uttalad agenda, hur infiltrerar man det då?
Eller tillhör du en av de där idioterna som ser flashback som ett forum främst för invandringskritiska?
Men vad menar du egentligen med infiltrerat?
Eftersom flashback alltid har varit öppet för alla och forumet i sig inte har någon egen uttalad agenda, hur infiltrerar man det då?
Eller tillhör du en av de där idioterna som ser flashback som ett forum främst för invandringskritiska?
Måhända är jag en idiot. Men för mig råder det inget tvivel om att Moderatorernas värderingar har förändrats. Å andra sida vore ju det konstigt om tiden stod stilla och att inget förändras. Men för min del så anser jag att kritik mot PK-media här på flashback har smalnats av radikalt pga moderatorernas agerande.
Men infiltrering menar jag att vänsterideal har fått inflytande över moderatorerna. När det t. ex uppdagas att media censurerar något som kan gagna högerextrema krafter, så som etnicitet på GM. Att starta en tråd på FB idag om denna mörkning ger varning. Detta vore helt otänkbart förr. Moderatorerna slår knut på sig själva och kommer med förklaringar:
Behövs inte mer trådar om detta
Vi har läst tillräckligt om detta
Inte en tråd till nu
Bla bla bla
Hur vore det om Moderatorerna gjorde samma sak om Våldtäkt, Mord, Människorov?
Ptja...... Behövs inte mer trådar om detta....Vi har läst tillräckligt om detta.....Inte en tråd till nu
Alla mord hade hamnat i en samlingstråd osv osv............
Detta blir ju nu OT. Men enligt mitt synsätt så bör vi alla vara uppmärksamma på förändringar, vare sig de går framåt eller bakåt.