2014-04-06, 23:12
Medlem
Inte så omoralsikt egentligen jämfört vad man läst i tråden men sov en gång i ett litet flerbäddsrum med 10 personer/sängar (hostel och ingen jag kände). Drog hem en tjej på natten och satte på henne i det rummet när alla sov (tror jag iaf). Hade dock inte gjort det igen idag med så många runt om mig.
Citera
2014-04-06, 23:58
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av help
Inte så omoralsikt egentligen jämfört vad man läst i tråden men sov en gång i ett litet flerbäddsrum med 10 personer/sängar (hostel och ingen jag kände). Drog hem en tjej på natten och satte på henne i det rummet när alla sov (tror jag iaf). Hade dock inte gjort det igen idag med så många runt om mig.

Som jag ser det så är det något av en prestation att ens få tag på en tjej som går med på det.
Citera
2014-04-07, 10:31
Medlem
Först tänkte jag att jag har väll inte gjort något omoraliskt...

När jag var 19år så tog jag min dåvarande flickväns lillasysters oskuld. Det var min flickvän som ville att jag skulle förföra henne. Hade båda som KK några år. Tyvärr aldrig tillsammans... Flickvännen var en riktig nymf. Övertygad om att hon var mig otrogen men, men, det var då.

Vid en fest några år senare som kom båda. Lillasystern och jag hamnade på en brygga och hade det trevligt. På natten så hamnade jag med (numera) ex flickvännen + en kille till i sängen. Dagen efter fortsatte vi festa och då blev det en snabbis med en annan gammal KK. Senare på natten kom min dåvarande flickvän till festen och så då blev det ännu ett varv i sängen. Samma flickvän hamnade några månader senare i sängen med mig och mitt ex ovan plus en annan kille.

Har, efter att läst denna tråd, insett att jag har gjort en hel del annat omoraliskt också men roligt har det varit. :-)
Citera
2014-04-07, 18:52
Medlem
Nikiarians avatar
Kollat på en porrfilm...med min bror (jag är tjej)
Citera
2014-04-10, 18:18
Medlem
ChiwChiws avatar
Ogillar sexuell omoral. En gång slog jag ihjäl en timme med två prostituerade inne på en brasiliansk porrteater medan jag väntade på att min date för kvällen skulle dyka upp. Det var dock bara för att hon verkade så ointresserad när jag träffade henne tidigare på dagen. När vi mot alla odds ändå hamnade i säng senare på kvällen kände jag mig tvungen att avslöja mina eskapader eftersom jag hade dåligt samvete. Hon tog det väl och slängde kuddar på mig i 5 minuter. Sex hade vi ändå sen, men nu med återupprättad moral.
Citera
2014-04-11, 11:18
Medlem
Softices avatar
I mina unga dar satt jag på en kille jag träffat när jag var Aupair i annat land och red honom medan jag ringde och gjorde slut med pojkvännen hemma i Sverige. Bad girl...
Citera
2014-04-18, 23:00
Medlem
Åkte för att hämta mat till familjen å våra gäster. Men på vägen till restaurangen så träffade jag min dåvarande KK, blev munknullad av honom å svalde. Hämtade sen maten, åkte hem med den. Möttes av min dåvarande make i hallen, som gav mig en puss.

Jag undrar om han kände lukten? Jag hade iaf kvar smaken i munnen...
Citera
2014-04-20, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunkentuss
Åkte för att hämta mat till familjen å våra gäster. Men på vägen till restaurangen så träffade jag min dåvarande KK, blev munknullad av honom å svalde. Hämtade sen maten, åkte hem med den. Möttes av min dåvarande make i hallen, som gav mig en puss.

Jag undrar om han kände lukten? Jag hade iaf kvar smaken i munnen...
Åhåååååå, duktig flicka
Citera
2014-04-20, 23:40
Medlem
* När jag var 14 så blev jag och en kompis avrunkade samtidigt av en tredje kompis flickvän i hans pojkrum samtidigt som han var närvarande i rummet. Stackars människa... Men han verkade helt oberörd konstigt nog.

* Hade sex kanske 6-7 gånger med en tjej som just hade fyllt 15 och lurade i henne att jag "älskade henne" när jag var 22-23. Det var som att jag gick igång på att säga att jag älskade henne under själva sexet fast jag egentligen inte gjorde det det minsta. Var bara ute efter att ligga. I själva verket så tyckte jag att hon var en jävla loser.

* Hade ett ONS för ca 2 år sedan och efter akten så dumpade jag kondomen under hennes säng. Antar att hon hittade den tids nog
Senast redigerad av Teddy Picker 2014-04-20 kl. 23:49.
Citera
2014-04-20, 23:45
Bannlyst
fes en kärring i munnen under tiden hon gav mig ett bj
Citera
2014-04-21, 01:41
Medlem
Jamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wittrad
När jag var 28 så träffade jag en man som sa sig vara VÄLDIGT undergiven. Vi hade kommit överens om att inte använda stop-ord och att jag hade fria händer under sessionen.

Jag band fast honom naken på mage över ett bord.
Spände på mig en strap-on (som var modell XL).
Smörjde in pålen och mannens anus.
Satte den mot anus och tryckte in den.
Han skrek.
Mycket.
Jag tände som FAN på det och kunde inte sluta knulla honom......han skrek att jag skulle sluta men eftersom han sagt innan sessionen att jag INTE skulle lyssna om han protesterade så körde jag på!

Jag kom.
Det gjorde inte han.

Efteråt när allt var klart så grät han, klädde på sig och haltade ut...

Än idag känner jag att det blev lite fel....
Fast än idag så kör jag inte med stop-ord

Asså fyfan de va längesedan jag skrattade såhär framför datorn, hahaha! vilken skön jävla upplevelse!
Citera
2014-04-21, 10:46
Medlem
SniffarSomLassies avatar
Kan nog vara en gång när jag låg och snackade med polaren i telefon medans jag låg och knullade hans flickvän, otroligt roligt att se när en brud får orgasm och att hon måste hålla in skriket medans hennes pojkvän säger i telefonen " du låter ovanligt glad idag" ... Var tvungen att vara relativt tyst under samtalet när jag inte snackade med honom och körde på rätt vanligt med hans flickvän...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in