2014-08-02, 20:13
Medlem
Jaggermeisters avatar
DAFUQ ererdädär. sl_Neg i migen 7.-5mg imovane efter 2 dygns tjack race, vafan skaro, slå såhrt? Känner mo jlet konjjkigt. O jag fffick en ide e feterterf immovanen, o panga i mig tjack--.

jag gölölm,t bot va jag vile frpga, men kolla nån akanske förstår ändå...rhjrehh
Citera
2014-08-02, 20:22
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
DAFUQ ererdädär. sl_Neg i migen 7.-5mg imovane efter 2 dygns tjack race, vafan skaro, slå såhrt? Känner mo jlet konjjkigt. O jag fffick en ide e feterterf immovanen, o panga i mig tjack--.

jag gölölm,t bot va jag vile frpga, men kolla nån akanske förstår ändå...rhjrehh

Kan bli rätt skevt med z efter tjack, ja.
Citera
2014-08-02, 20:24
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Kan bli rätt skevt med z efter tjack, ja.
okej jamrätke det. Satan va de log till io huhelvete, lätta hallicnationer har jag kcmsö en gång kom den haaaha.

men NU, kommere bli nice o ta mer tjack nu?
Citera
2014-08-03, 22:00
Medlem
Louandas avatar
Undrar kort och gott om man vågar beställa imovane/zolpidem/stilnoct från nätet??
Min förra läkare har gått i pension, vilket jag sörjer otroligt. Fick alltid hjälp av honom.
Min nya läkare skriver endast ut Sonata, vilket är mer eller mindre verkningslöst efter första natten.

Och imorgon börjar jag om att jobba efter semestern, vill bara få sova! Jag skiter fullständigt i att snacka med tomtar eller annan "skön" bieffekt!

Tacksam för svar!
Citera
2014-08-03, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Louanda
Undrar kort och gott om man vågar beställa imovane/zolpidem/stilnoct från nätet??
Min förra läkare har gått i pension, vilket jag sörjer otroligt. Fick alltid hjälp av honom.
Min nya läkare skriver endast ut Sonata, vilket är mer eller mindre verkningslöst efter första natten.

Och imorgon börjar jag om att jobba efter semestern, vill bara få sova! Jag skiter fullständigt i att snacka med tomtar eller annan "skön" bieffekt!

Tacksam för svar!
Finns trådar i nätshopsdelen, shoppar som har imovane osv.

Dock borde det inte vara något problem att få Imovane eller Stilnoct, vad du nu hade, av din nya läkare. Säg att du måste ha Imovane eller Stilnoct. Om jidder, byt läkare.
Citera
2014-08-03, 22:39
Medlem
Louandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Finns trådar i nätshopsdelen, shoppar som har imovane osv.

Dock borde det inte vara något problem att få Imovane eller Stilnoct, vad du nu hade, av din nya läkare. Säg att du måste ha Imovane eller Stilnoct. Om jidder, byt läkare.

Har stött på "jidder" med just denna vc förr. Tydligen kan man inte ha sömnproblem om man är under 40, kvinna och ej överviktig.
Tack för svar, ska kolla in tråden.
Citera
2014-08-03, 22:51
Bannlyst
Citat:
Har stött på "jidder" med just denna vc förr. Tydligen kan man inte ha sömnproblem om man är under 40, kvinna och ej överviktig.
Ja, det är förjävligt att folk inte ska ha rätt till rätt medicin... Tråkigt. Har dock turen att ha en bra läkare nu, efter alla år. Blir en dusch, sängen och 7,5 mg Imovane strax!

Lycka till!
Citera
2014-08-03, 23:11
Medlem
Louandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Ja, det är förjävligt att folk inte ska ha rätt till rätt medicin... Tråkigt. Har dock turen att ha en bra läkare nu, efter alla år. Blir en dusch, sängen och 7,5 mg Imovane strax!

Lycka till!

Lucky bastard!
Citera
2014-08-03, 23:19
Medlem
Citat:

Har läkaren sagt de specifikt? Vilken idiot isf.
Citera
2014-08-04, 10:30
Medlem
Louandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.

Ja, eller dom sa att det var extremt ovanligt att ha problem utanför de kriterierna. Propavan har dom försökt med, men det vägrar jag ta!
Ringde nu på morgonen och var irriterad. Eftersom jag inte somnade in förrän fem-snåret, så försov jag naturligtvis första arbetsdagen. Fast nu låter det iaf som det rör på sig.
Citera
2014-08-04, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.

Jag har fått höra ungefär samma. Fast under 30 och kille som varken är underviktig eller överviktig. Jag borde inte behöva det vad det jag fick höra utan att ha frågat om min situation ens.
Citera
2014-08-04, 11:03
Bannlyst
Citat:
Ja, eller dom sa att det var extremt ovanligt att ha problem utanför de kriterierna. Propavan har dom försökt med, men det vägrar jag ta!
Ringde nu på morgonen och var irriterad. Eftersom jag inte somnade in förrän fem-snåret, så försov jag naturligtvis första arbetsdagen. Fast nu låter det iaf som det rör på sig.
Jag har hört mycket lustigt från vården i mina dar, men detta var bland det sjukaste. Hoppas du får rätt hjälp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in