2014-07-25, 20:01
Medlem
Har själv funderat lite på hur det är på FKK-klubbarna. Fick bra svar i denna tråd.
https://www.flashback.org/t2234148

Börja där.

Sedan tror jag utan att besökt någon att din beskrivning av vad du upplever som obehagligt är ett hinder för ett besök. Är ju rätt många män där vad jag förstår som öppet visar att de är kåta öppet. Allt sker inte bakom stängda dörrar.
Senast redigerad av FBc3po 2014-07-25 kl. 20:06.
Citera
2014-07-26, 06:21
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBc3po
Har själv funderat lite på hur det är på FKK-klubbarna. Fick bra svar i denna tråd.
https://www.flashback.org/t2234148

Börja där.

[...]

Just där ska sådana här frågor ställas. Trådarna har därför sammanfogats.

/Mod
Citera
2014-07-28, 00:52
Medlem
Kebabsugers avatar
har fått lite bonus pengar och funderar att sticka ner lite oplanerat, kanske om några dagar eller någon gång nästa vecka, får se hur man mår, men vilka FKK ligger närma flygplatsen förutom Artemis då ? flyger i så fall från köpenhamn
hade viljat besöka Samya igen kanske, men lite jobbigt ta sig dit

kanske skita i att vara impulsiv och istället boka in en helg i berlin om några månader
svårt nu när man läst stolpen recensioner med
Citera
2014-08-01, 12:52
Medlem
Funderar på hur man sköter betalning av tex alkoholhaltiga etc som inte ingår i inträdet? Har man en nota i baren som man löser när man går eller får man gå och hämta betalningsmedel i skåpet om man önskar köpa något?

Är det vanligt att tjejerna erbjuder att köra en trekant, dvs att man tar med två tjejer in till rummet? Tror inte att jag läst något om det.
Citera
2014-08-01, 16:05
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Funderar på hur man sköter betalning av tex alkoholhaltiga etc som inte ingår i inträdet? Har man en nota i baren som man löser när man går eller får man gå och hämta betalningsmedel i skåpet om man önskar köpa något?

Är det vanligt att tjejerna erbjuder att köra en trekant, dvs att man tar med två tjejer in till rummet? Tror inte att jag läst något om det.

På A svarar jag: Det varierar troligen, men om man tar Artemis som exempel, så köper man poletter i receptionen för 10€. Om det är prisvärt får var och en bedöma.

På B svarar jag: Javisst, det är ett himla tjat om det, speciellt om man är där tider då det är relativt lugnt. Om det är prisvärt får var och en bedöma.
Citera
2014-08-01, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
På A svarar jag: Det varierar troligen, men om man tar Artemis som exempel, så köper man poletter i receptionen för 10€. Om det är prisvärt får var och en bedöma.

På B svarar jag: Javisst, det är ett himla tjat om det, speciellt om man är där tider då det är relativt lugnt. Om det är prisvärt får var och en bedöma.
På A säger jag tack för svar och prisvärt lär det inte vara med alternativen är ju begränsade.

På B tackar jag också för svar men där kan jag tycka att om det kostar typ 200-240 euro för en timme med två snygga tjejer som tar på/slickar varandra också är prisvärt. Helst skall man slippa byta kondom också mellan tjejerna.
Senast redigerad av FBc3po 2014-08-01 kl. 23:21.
Citera
2014-08-01, 23:47
Medlem
Citat:
Helst skall man slippa byta kondom också mellan tjejerna.

Det lär du inte slippa. Tjejerna vill gärna sälja på extra show med lesbiskt etc går du inte med på det så kolla vad som ingår.
Citera
2014-08-03, 17:35
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
På A säger jag tack för svar och prisvärt lär det inte vara med alternativen är ju begränsade.

På B tackar jag också för svar men där kan jag tycka att om det kostar typ 200-240 euro för en timme med två snygga tjejer som tar på/slickar varandra också är prisvärt. Helst skall man slippa byta kondom också mellan tjejerna.

Ta det lugnt med trekanter. Sharksen kommer att jaga dig hela dagen om de får reda på att du vill ha trekant med lesbisk show. På Artemis kommer det att kosta dig minst 340 Euro för en timme (120 per tjej + 50 för lesbisk show per tjej). Etablera först kontakt med en tjej som du trivs med vid ditt första besök. Sedan kan du börja fråga om trekanter.
Citera
2014-08-03, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Ta det lugnt med trekanter. Sharksen kommer att jaga dig hela dagen om de får reda på att du vill ha trekant med lesbisk show. På Artemis kommer det att kosta dig minst 340 Euro för en timme (120 per tjej + 50 för lesbisk show per tjej). Etablera först kontakt med en tjej som du trivs med vid ditt första besök. Sedan kan du börja fråga om trekanter.
Så klart...gömde extra för lesbisk show. Tänkte även CIF på minst en av tjejerna. Börjar man räkna så börjar det inte vara prisvärt längre. Ditt förslag är nog bättre men då jag inte tänkt bli stammis på någon FKK lär jag inte hinna bygga upp någon kontakt.

Får bli singelnummer.
Tack för tipset!
Citera
2014-08-03, 20:18
Medlem
Vilka av er har legat med Jenna? Tjejen som har de stora silikonbrösten på Artemis i Berlin. Kan någon ge en lite mer detaljerad recension av henne? Är nämligen väldigt intresserad. Gillar verkligen tjejer med stora bröst men där verkar finnas väldigt få, eller?
Senast redigerad av Kevin.. 2014-08-03 kl. 20:22.
Citera
2014-08-03, 20:32
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kevin..
Vilka av er har legat med Jenna? Tjejen som har de stora silikonbrösten på Artemis i Berlin. Kan någon ge en lite mer detaljerad recension av henne? Är nämligen väldigt intresserad. Gillar verkligen tjejer med stora bröst men där verkar finnas väldigt få, eller?

Det finns massvis med silikonbröst tjejer på Artemis. Fler än du klarar av på en dag.
Citera
2014-08-03, 20:41
Medlem
Hur är det med priset på Artemis och andra FKKs, är det förhandlingsbart eller praxis att man betalar det "listan" säger? Förstår att man inte förhandlar om priset på en halvtimme med ev något extra men om man vill ha typ flera timmar med tjejen och en del extra; då borde det inte bara vara att summera från listan antar jag då det även för tjejen borde bli intresant. För kunderna lär ju inte direkt avläsa varandra utan mellanrum.
Bra att veta så man inte börjar med att göra bort sig genom att reta upp halva tjejligan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in