Citat:
Ursprungligen postat av
cdxz11
Huvudvärken kanske beror på dehydrering? Jag har iaf alltid sluppit huvudvärk vid/efter tjackintag genom att dricka vätskeersättning eller sportdrycker. Kanonbra sätt att hålla sig hydrerad!
Ipren tror jag ska gå att ta om du dricker har jag för mig jag läst, paracetamol är väl vad som skall undvikas om man ska dricka alkohol?
Det borde väl ej va problem att landa på benzo, så länge du inte dricker mkt och sedan tar din benso medan du är full borde de väl ej va några problem.
Kickade en resorb förut men tar en till nu, why not.
Men blir man verkligen så uttorkad av tjack? Visst, man svettas ju som en jävla gris, men tycker ändå jag druckit lagom mängd vatten. Ett ikeaglas är ju typ 2-3 DL.. druckit typ 7 såna på en dag. Det är 1.5-2L vatten. Rekommenderad dos är väl 1L/dag, om jag då dubblat den vid tjackintag, är det för lite ändå?
Nej nej, menade inet att det skulle vara problem att landa på B, mer att det kanske skulle vara skadligt för levern att kombinera Ipren&Benzo eller nåt.
Vad menade du med "så länge du inte dricker mkt och sedan tar din benso medan du är full borde de väl ej va några problem."? Dels är man ju alltid vaken när man dricker på tjack, skönt som fan, men även om man blir redigt "full" så är det väl inte direkt farligt att ta en benzo, eller?