2014-03-21, 15:13
Medlem
cdxz11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vpaz
Körde sista näsan aningen för sent igår... så fick bara ~5.5h sömn, tjacksömn på det, ja ni vet hur det är, känns som jag sovit typ 2h. Så produkten av detta är ju såklart huvudvärk.
Huvudvärken kanske beror på dehydrering? Jag har iaf alltid sluppit huvudvärk vid/efter tjackintag genom att dricka vätskeersättning eller sportdrycker. Kanonbra sätt att hålla sig hydrerad!
Citat:
Ska ut ikväll och tänkte såklart ta mer affe då, men huvudvärken är ju lite partykiller minst sagt. Att ta ipren med alkohol är ju ingen bra idé eller hur?
Ipren tror jag ska gå att ta om du dricker har jag för mig jag läst, paracetamol är väl vad som skall undvikas om man ska dricka alkohol?
Citat:
Om jag dessutom ska ta o landa på en benzo senare så kanske det är en jättedålig idé, någon som vet?
Det borde väl ej va problem att landa på benzo, så länge du inte dricker mkt och sedan tar din benso medan du är full borde de väl ej va några problem.
Senast redigerad av cdxz11 2014-03-21 kl. 15:18.
Citera
2014-03-21, 15:18
Medlem
cdxz11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melker
Hur många olika typer finns det, jag tänker då vanlig amfetamin sen finns ju de här crystal meth också. Finns det fler?

Nu är ju inte amfetamin och crystal meth samma sak.
http://en.wikipedia.org/wiki/1-phenyl-2-aminopropane
http://en.wikipedia.org/wiki/Methamphetamine

Sedan finns massa fler cs-droger som har likheter med amfetamin/meta, http://en.wikipedia.org/wiki/Amphetamines
Citera
2014-03-21, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cdxz11
Huvudvärken kanske beror på dehydrering? Jag har iaf alltid sluppit huvudvärk vid/efter tjackintag genom att dricka vätskeersättning eller sportdrycker. Kanonbra sätt att hålla sig hydrerad!
Ipren tror jag ska gå att ta om du dricker har jag för mig jag läst, paracetamol är väl vad som skall undvikas om man ska dricka alkohol?
Det borde väl ej va problem att landa på benzo, så länge du inte dricker mkt och sedan tar din benso medan du är full borde de väl ej va några problem.
Kickade en resorb förut men tar en till nu, why not.

Men blir man verkligen så uttorkad av tjack? Visst, man svettas ju som en jävla gris, men tycker ändå jag druckit lagom mängd vatten. Ett ikeaglas är ju typ 2-3 DL.. druckit typ 7 såna på en dag. Det är 1.5-2L vatten. Rekommenderad dos är väl 1L/dag, om jag då dubblat den vid tjackintag, är det för lite ändå?

Nej nej, menade inet att det skulle vara problem att landa på B, mer att det kanske skulle vara skadligt för levern att kombinera Ipren&Benzo eller nåt.

Vad menade du med "så länge du inte dricker mkt och sedan tar din benso medan du är full borde de väl ej va några problem."? Dels är man ju alltid vaken när man dricker på tjack, skönt som fan, men även om man blir redigt "full" så är det väl inte direkt farligt att ta en benzo, eller?
Citera
2014-03-21, 16:29
Medlem
cdxz11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vpaz
Kickade en resorb förut men tar en till nu, why not.

Men blir man verkligen så uttorkad av tjack? Visst, man svettas ju som en jävla gris, men tycker ändå jag druckit lagom mängd vatten. Ett ikeaglas är ju typ 2-3 DL.. druckit typ 7 såna på en dag. Det är 1.5-2L vatten. Rekommenderad dos är väl 1L/dag, om jag då dubblat den vid tjackintag, är det för lite ändå?
Det varierar säkert men jag brukar bli rätt uttorkad om jag ej dricker tillräckligt, man pissar ju mer när man tar amfetamin med så man kan lätt få brist på elektrolyter och därför är det bra att fylla på med det genom t.ex resorb, jag använder dock isostar sportdrycks-pulver mest då det är mkt billigare och smakar bättre. På en dag bör man f.ö dricka 2 liter vatten och inte 1.

Citat:
Nej nej, menade inet att det skulle vara problem att landa på B, mer att det kanske skulle vara skadligt för levern att kombinera Ipren&Benzo eller nåt.
Aha ok, tror ej de ska va ngt problem att kombinera ipren och benso.

Citat:
Vad menade du med "så länge du inte dricker mkt och sedan tar din benso medan du är full borde de väl ej va några problem."? Dels är man ju alltid vaken när man dricker på tjack, skönt som fan, men även om man blir redigt "full" så är det väl inte direkt farligt att ta en benzo, eller?
Nej det är ingen fara men man kan väl däremot få minnesluckor och hitta på dumheter om man druckit mkt och sedan tar benso när man är packad
Citera
2014-03-21, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cdxz11
Det varierar säkert men jag brukar bli rätt uttorkad om jag ej dricker tillräckligt, man pissar ju mer när man tar amfetamin med så man kan lätt få brist på elektrolyter och därför är det bra att fylla på med det genom t.ex resorb, jag använder dock isostar sportdrycks-pulver mest då det är mkt billigare och smakar bättre. På en dag bör man f.ö dricka 2 liter vatten och inte 1.

Aha ok, tror ej de ska va ngt problem att kombinera ipren och benso.

Nej det är ingen fara men man kan väl däremot få minnesluckor och hitta på dumheter om man druckit mkt och sedan tar benso när man är packad
Ah okej då är jag med. Då är fan inte 2L mycket på tjack, jävligt sant.

Ang benzo och alkohol... never again. Fyfan vilken jävla ärkedouche man blir också Knullade ett fetto och var allmänt svinig den kvällen, drack inte ens mycket. Never again!
Citera
2014-03-21, 21:17
Bannlyst
Hur effektivt är det att ta tjack i röven?!
Citera
2014-03-21, 21:18
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testo666
Har väl en biotillgänglighet på 75% eller nåt, så de är effektivt!
Citera
2014-03-21, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testo666
Effektivare än både att bomba och snorta men inte lika bra som IV såklart.
Citera
2014-03-22, 04:04
Medlem
E1520s avatar
Kletigt tjack. Vad är det som gäller? kamraterna sa att det bara var att blanda ut med dextrosol. Lika kladdigt för det. Låta torka? in i frysen? vill ju kunna ta det i snoken.
Citera
2014-03-22, 04:19
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E1520
Kletigt tjack. Vad är det som gäller? kamraterna sa att det bara var att blanda ut med dextrosol. Lika kladdigt för det. Låta torka? in i frysen? vill ju kunna ta det i snoken.
Hacka upp på en tallrik, låt torka och rena med aceton om du känner för det.
Citera
2014-03-22, 04:41
Medlem
E1520s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Hacka upp på en tallrik, låt torka och rena med aceton om du känner för det.

Rly? finns inte så mycket att hacka upp. Tjacket ter sig som en salva. Tror det blir frysen.
Citera
2014-03-22, 05:54
Medlem
Idag är det dagen då jag tänker ta lite tjo under dagens kommande aktiviteter! Nu är det så att jag inte lyckats få en blund sömn inatt och mitt första intag sker om kanske 2h~.kommer detta påverka mitt rus märkbart än tidigare gånger då jag alltid haft en god natts sömn innan jag tagit amfetamin. Känner mig förövrigt inte trött och har benso till hands att landa på i eftermiddag.
Sköter vätska&närings intaget bra under tiden med. tänker inte fortsätta fylla på längre än till sen eftermiddag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in