Citat:
Plan hit och plan dit...
Jag har diskuterat det tidigare på detta forum, men vad är det som är så svårt med att förstå det absurda i tanken att ett skört aluminiumplan ö.h.t kan penetrera en enorm stålbyggnad? Och dessutom "försvinna" med hela sin längd in i bygganden utan att lämna något synligt bråte efter sig?
Ni måste ha kollat på för mycket film om ni inte inser det fysikaliskt omöjliga i detta. TÄNK!
Eftersom vi dessutom vet att inga plan störtade i Shanksville eller Washington så förstår jag heller inte vad som skulle vara så långsökt med påståendet att inga plan inte heller kraschade i New York.
Flera av filmerna på "Flight 175" och dess krasch in i sydtornet efterliknar ju dessutom mer billiga specialeffekter än något verkligt scenario, om man studerar dem noga.
Jag har diskuterat det tidigare på detta forum, men vad är det som är så svårt med att förstå det absurda i tanken att ett skört aluminiumplan ö.h.t kan penetrera en enorm stålbyggnad? Och dessutom "försvinna" med hela sin längd in i bygganden utan att lämna något synligt bråte efter sig?
Ni måste ha kollat på för mycket film om ni inte inser det fysikaliskt omöjliga i detta. TÄNK!
Eftersom vi dessutom vet att inga plan störtade i Shanksville eller Washington så förstår jag heller inte vad som skulle vara så långsökt med påståendet att inga plan inte heller kraschade i New York.
Flera av filmerna på "Flight 175" och dess krasch in i sydtornet efterliknar ju dessutom mer billiga specialeffekter än något verkligt scenario, om man studerar dem noga.
Fast man undrar ju om du har vit käpp eller sitter och blåljuger helt medvetet?
På filmerna får tornen så kan man ju se massor med vrakspillror som kastas åt alla håll och det finns gott om det runt om tornen, och resten hamnade inne i tornen. Det kryllar av folk som såg flygplansdelar och passagerare falla till marken, och även fotat sådant. Tror du på fullt allvar att man kunde smyga omkring på Manhattans gator och utan att någon märkte nåt placera ut söndertrasade och brända människor fastspända i flygplanssäten t ex....?
Vid Pentagon så kunde man ser flygplansskrot både utanför och inne i byggnaden, man hittade även sönderbrända passagerare i flygstolar, man hittade även delar av motorerna vilka var exakt rätt modell för aktuellt flygplan. Det finns bilder på detta.
Samma sak i Shanksville, man hittade mycket av planet, motordelar, kroppsdelar etc.
Inget märkligt alls att det så ut som det gjorde på dessa kraschplatser därför att det finns gott om andra flygkrascher som givit liknande resultat genom tiderna.