2014-07-30, 12:46
Medlem
Det är jävligt hett att se tjejen nyknullad, eller för den delen se henne bli knullad....
Min tjej har två kk:n som hon träffar lite då och då, häftigt att knulla henne direkt efter hon kommit hem efter en träff med nån av dom eller att gå och kåta upp oss en hel kväll efter en av hennes träffar för att vi inte kan ha sex innan barnen lagt sig tex.

Grymt uppkåtande att veta att hon nyss sugit och knullat nån men att vi måste vara "som vanligt" under några timmar. Häftigaste hittills är när vi var bjudna på middag hos hennes föräldrar och hon åkte och träffade en kk medans jag var kvar hos svärföräldrarna. Satt på toaletten och lyssnade över telefon medans hon blev knullad.....
Citera
2014-07-30, 13:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggejanne
Det är jävligt hett att se tjejen nyknullad, eller för den delen se henne bli knullad....
Min tjej har två kk:n som hon träffar lite då och då, häftigt att knulla henne direkt efter hon kommit hem efter en träff med nån av dom eller att gå och kåta upp oss en hel kväll efter en av hennes träffar för att vi inte kan ha sex innan barnen lagt sig tex.

Grymt uppkåtande att veta att hon nyss sugit och knullat nån men att vi måste vara "som vanligt" under några timmar. Häftigaste hittills är när vi var bjudna på middag hos hennes föräldrar och hon åkte och träffade en kk medans jag var kvar hos svärföräldrarna. Satt på toaletten och lyssnade över telefon medans hon blev knullad.....

Hur ser hon dessa kk's?
Knullar hon mer med dom än med dig?
Blir du aldrig förbannad?

Ont: Kan förstå det sexiga i att se henne nyknullad. Dom är bra jäkla vackra då. Men nej, skulle inte gilla om hon höll på med andra.
Citera
2014-07-30, 13:11
Medlem
Awesomelifes avatar
Citat:

Föredrar du fittan spermakladdig eller ren?
Hur märks det mest att fittan är nyknullad på henne, svullen? töjd? röd?
Citera
2014-07-30, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Hur ser hon dessa kk's?
Knullar hon mer med dom än med dig?
Blir du aldrig förbannad?

Ont: Kan förstå det sexiga i att se henne nyknullad. Dom är bra jäkla vackra då. Men nej, skulle inte gilla om hon höll på med andra.

Hur hon ser dem??
Nej, en avsugning eller ett knull med en kk följs alltid av sex med oss tillsammans. Minst en gång....
Nej varför skulle jag? jag tänder på hennes sexualitet, hennes kåthet. Att se henne släppa loss och njuta när hon får kuk. Eller som sagt att ta emot henne nyknullad, enormt sexigt kan jag säga.

Nej sånt här är inte för alla, som allt annat så tänder man på och gillar olika saker här i livet.
Citera
2014-07-30, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awesomelife
Föredrar du fittan spermakladdig eller ren?
Hur märks det mest att fittan är nyknullad på henne, svullen? töjd? röd?

Helst med satsen i henne, det blir så "påtagligt" då att hon haft en annan kuk i sig....
Hon blir svullen, inte så töjd, ja lite mörkröd och väldigt blöt, hon blir väldigt blöt när hon är kåt.
Citera
2014-07-30, 13:18
Bannlyst
Citat:
Hur hon ser dem??
Nej, en avsugning eller ett knull med en kk följs alltid av sex med oss tillsammans. Minst en gång....
Nej varför skulle jag? jag tänder på hennes sexualitet, hennes kåthet. Att se henne släppa loss och njuta när hon får kuk. Eller som sagt att ta emot henne nyknullad, enormt sexigt kan jag säga.

Nej sånt här är inte för alla, som allt annat så tänder man på och gillar olika saker här i livet.

Kan tänka mig det. Att se dom leva ut lär vara fruktansvärt hett.

Det jag menade med Hur hon ser dem. Var att jag undrade om hon gått igenom vad hon känner för dom med dig? Ser hon dom som kukar hon kan använda sig utav för hennes egen och din njutning. Eller ser hon dom som personer hon gillar och skulle kunna tänka sig förhållande med om inte ni var tillsammans?

Det jag har i baktanken är att det ska ju vara ni två som är exklusiva. Inte så exklusivt om hon delar känslorna för dig med dom andra.
Citera
2014-07-30, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Tar hon den i tvåan?

Gör du?
Citera
2014-07-30, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Kan tänka mig det. Att se dom leva ut lär vara fruktansvärt hett.

Det jag menade med Hur hon ser dem. Var att jag undrade om hon gått igenom vad hon känner för dom med dig? Ser hon dom som kukar hon kan använda sig utav för hennes egen och din njutning. Eller ser hon dom som personer hon gillar och skulle kunna tänka sig förhållande med om inte ni var tillsammans?

Det jag har i baktanken är att det ska ju vara ni två som är exklusiva. Inte så exklusivt om hon delar känslorna för dig med dom andra.

Som en sorts levande dildosar om man kan säga så.... Dom är en del av vårt sexuella liv och rollspel. Hon har känt bägge under många år, gillar dom inte alls annat än till det vi använder dom till.

Nej känslor för nån av dom är jag inte ett dugg orolig för.
Citera
2014-07-30, 13:28
Bannlyst
Citat:
Som en sorts levande dildosar om man kan säga så.... Dom är en del av vårt sexuella liv och rollspel. Hon har känt bägge under många år, gillar dom inte alls annat än till det vi använder dom till.

Nej känslor för nån av dom är jag inte ett dugg orolig för.

Alright, tack, då är jag med på noterna
Citera
2014-07-30, 13:46
Medlem
Awesomelifes avatar
Citat:
Helst med satsen i henne, det blir så "påtagligt" då att hon haft en annan kuk i sig....
Hon blir svullen, inte så töjd, ja lite mörkröd och väldigt blöt, hon blir väldigt blöt när hon är kåt.

Lucky you, men antar att du inte börjar med att slicka av henne?
Gott när båda verkligen tänder till när hon kommer nyknullad till dig.

Vilken del tycker hon är mest spännande i rollspelet?
Telefonsex med dig när hon blir knullad av sin kk?
Spänningen att att få knulla sina kk?
Spänningen att komma hem till dig och lite slynaktigt visa upp sin nyknullade fitta?

Jag gissar att hela rollspelet bidrar till er härliga njutning.
Citera
2014-07-30, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awesomelife
Lucky you, men antar att du inte börjar med att slicka av henne?
Gott när båda verkligen tänder till när hon kommer nyknullad till dig.

Vilken del tycker hon är mest spännande i rollspelet?
Telefonsex med dig när hon blir knullad av sin kk?
Spänningen att att få knulla sina kk?
Spänningen att komma hem till dig och lite slynaktigt visa upp sin nyknullade fitta?

Jag gissar att hela rollspelet bidrar till er härliga njutning.

Ja det är hela rollspelet.

Hon blir skitkåt av att hon "glömt" lägga på när vi pratat alldeles innan, ja så att jag hör av "misstag" att hon knullar en annan....

Ja hon gör ju egna rollspel i det här, för det första så vet ingen av hennes kk:n om att jag vet att dom träffas, i det så fantiserar hon att hon verkligen är otrogen.... Det tänder hon på.

Hon tänder på att ingen annan vet ju nåt, att bli "påkommen" mitt i akten tex.

Ja hon tänder verkligen på att komma hem, visa mig om nån av dom varit hemma här, att hon nyss sugit eller knullat. En sak vi båda tänder på är hennes nakenhet, när nån kk kommer hit och hon tar emot naken, redo för kuk..... Eller när hon knullat i våran säng så kör hon ivåg kk:n fort med att "-Min kille kommer snart hem"....

När han åkt så går jag in till henne, hon ligger i sängen med särade ben, nyknullad med sperma rinnande ur fittan.... Varm, svettig, kåt och blöt....

Allt handlar ju om vår kåthet, saker vi fantiserar om som vi vill uppleva.
Citera
2014-07-30, 14:10
Medlem
Awesomelifes avatar
Citat:
Ja det är hela rollspelet.

Hon blir skitkåt av att hon "glömt" lägga på när vi pratat alldeles innan, ja så att jag hör av "misstag" att hon knullar en annan....

Ja hon gör ju egna rollspel i det här, för det första så vet ingen av hennes kk:n om att jag vet att dom träffas, i det så fantiserar hon att hon verkligen är otrogen.... Det tänder hon på.

Hon tänder på att ingen annan vet ju nåt, att bli "påkommen" mitt i akten tex.

Ja hon tänder verkligen på att komma hem, visa mig om nån av dom varit hemma här, att hon nyss sugit eller knullat. En sak vi båda tänder på är hennes nakenhet, när nån kk kommer hit och hon tar emot naken, redo för kuk..... Eller när hon knullat i våran säng så kör hon ivåg kk:n fort med att "-Min kille kommer snart hem"....

När han åkt så går jag in till henne, hon ligger i sängen med särade ben, nyknullad med sperma rinnande ur fittan.... Varm, svettig, kåt och blöt....

Allt handlar ju om vår kåthet, saker vi fantiserar om som vi vill uppleva.

Så hon tar emot sina kk hemma, då du också är hemma.
Hör du deras knullande under tiden, eller gömmer du dig i garaget?
Hade varit spännande för dig med en dold webkamera i sovrummet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in