2014-07-28, 22:14
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KioskBengt
För mig är det otroligt är det en otroligt avtändande tanke.

+1 på det. Kul om Ni hittat nåt som funkar bra, men jag skulle aldrig palla det.
Citera
2014-07-29, 10:48
Medlem
kinky_Ms avatar
Kan vara OK om hon inte är nöjd utan vill ha mer sex. Hon skall inte vara full med någon annans sperma(han/de skall alltså använda kondom) och hon skall inte knulla utan mig. Swingersklubbar is the shit
Citera
2014-07-29, 12:28
Medlem
Awesomelifes avatar
Låter gott att trycka in kuken i hennes spermafyllda fitta. Kan nog funka med KK, med inte normalt så bra med fru/sambo
Citera
2014-07-29, 19:39
Medlem
GregerMoeks avatar
Just nu har jag ingen tjej men jag tror inte jag skulle göra det.

Sen tänker jag inte säga att du gör något fel bara för att just du verkar gilla detta. Jag menar alla personer gillar olika skit(därav alla porrgenrer som finns) så det är väl bara naturligt att någon skulle gilla just detta.
Citera
2014-07-29, 23:24
Medlem
Har haft en polare som knullat min tjej några gånger. Bästa var nog ändå en gång för några år sen när han sa att han var nära att komma och frågade henne var han skulle komma, hon ville att han skulle göra det på magen men jag sa bara till honom att komma i henne, hon använde inte något preventivmedel vid det laget heller så hon fick panik över det och försökte komma bort från honom, resulterade i att jag satte mig bak henne och höll fast henne. Fick fan stånd av det när min polare kom i henne och hon började gråta, knullade henne efteråt med.
Citera
2014-07-29, 23:56
Medlem
mrklauss avatar
Jag har knullat en KK några gånger efter att hon haft sex med andra. Alltid varit trevligt tycker jag. Tror inte jag skulle uppskatta det med tjejen nu, jag är rätt förtjust i henne och föredrar nog om hon helt enkelt inte ligger med andra.
Citera
2014-07-30, 11:25
Medlem
Awesomelifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karithos
Har haft en polare som knullat min tjej några gånger. Bästa var nog ändå en gång för några år sen när han sa att han var nära att komma och frågade henne var han skulle komma, hon ville att han skulle göra det på magen men jag sa bara till honom att komma i henne, hon använde inte något preventivmedel vid det laget heller så hon fick panik över det och försökte komma bort från honom, resulterade i att jag satte mig bak henne och höll fast henne. Fick fan stånd av det när min polare kom i henne och hon började gråta, knullade henne efteråt med.

Är ni fortfarande ihop?
Citera
2014-07-30, 11:26
Medlem
Awesomelifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrklaus
Jag har knullat en KK några gånger efter att hon haft sex med andra. Alltid varit trevligt tycker jag. Tror inte jag skulle uppskatta det med tjejen nu, jag är rätt förtjust i henne och föredrar nog om hon helt enkelt inte ligger med andra.

Han din KK spermafitta då eller nytvättad?
På vilket sätt var det treevligt?
Citera
2014-07-30, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awesomelife
Är ni fortfarande ihop?

Ja, har en dotter tillsammans med henne numer.
Citera
2014-07-30, 11:42
Medlem
Pythoriass avatar
Citat:
Ja, har en dotter tillsammans med henne numer.
Säker att det inte är din polare som har en dotter med henne?
Citera
2014-07-30, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pythorias
Säker att det inte är din polare som har en dotter med henne?

Rätt så säker då det är länge sen han hade sex med henne. Hon blev gravid fastän hon använde preventivmedel.
Citera
2014-07-30, 12:23
Medlem
Pythoriass avatar
Citat:
Rätt så säker då det är länge sen han hade sex med henne. Hon blev gravid fastän hon använde preventivmedel.
Härligt att höra! Kunde bara inte motstå att fråga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in