• 1
  • 2
2014-01-23, 01:27
Medlem
Själv har jag legat och lyssnat på när en äldre snubbe knullat skiten ur min skönt stönande flickvän i timmar. Sjukt upphetsande. När han var klar satte jag på henne som aldrig förr. Hon var plaskvåt och helt kladdig. Efter oss två kunde hon knappt gå, men hon var rejält tillfredsställd och har aldrig sett så härligt nytagen och lycklig ut.
Citera
2014-01-23, 01:58
Medlem
Heder åt dig som verkar sakna all form av svartsjuka som väl ändå får ses som en norm. Imponerande!
Citera
2014-01-23, 02:13
Medlem
Atheistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murnau
Heder åt dig som verkar sakna all form av svartsjuka som väl ändå får ses som en norm. Imponerande!

Verkligen
Citera
2014-01-23, 04:35
Medlem
Knullar henne hellre plaskvåt och kladdig på egen hand. Självklart klarar inte alla av detta och då kan jag förstå att man tar in en till för att hon ska bli tillfredsställd.
Citera
2014-01-23, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamasan
Själv har jag legat och lyssnat på när en äldre snubbe knullat skiten ur min skönt stönande flickvän i timmar. Sjukt upphetsande. När han var klar satte jag på henne som aldrig förr. Hon var plaskvåt och helt kladdig. Efter oss två kunde hon knappt gå, men hon var rejält tillfredsställd och har aldrig sett så härligt nytagen och lycklig ut.

Härligt, Grattis!!
Ja det är ju otroligt uppkåtande att höra tjejen bli knullad, sen ta henne när hon är nyknullad.
Citera
2014-01-23, 09:45
Medlem
bingo!s avatar
Lite gay att tända på att vara sloppy second. Dessutom att låna ut sin kvinna till andra män. Låter helt klart självdestruktivt.
Citera
2014-01-23, 11:21
Bannlyst
Nej extremt vidrigt och avtändande. Ser jag henne ens i närheten av en annan kuk dumpas hon dirr.
Citera
2014-07-28, 16:01
Medlem
Sett min fru sån.......O väntar på nästa gång.
Citera
2014-07-28, 16:21
Medlem
Nej usch. Kommer aldrig förstå män som låter andra män knulla sina fruar/kvinnor. Helt sjukt, skulle aldrig funka för mig. Jag vill vara den ända mannen i hennes värld. Inte fan ska en annan man få sätta på henne. UUUUUSCH
Citera
2014-07-28, 19:31
Medlem
Jag saknar erfarenhet av just det, men det låter som en kul grej.
Citera
2014-07-28, 21:28
Medlem
För mig är det otroligt är det en otroligt avtändande tanke.
Citera
2014-07-28, 22:07
Medlem
starksmurfens avatar
Många ggr har hon kommit hem "nyknullad"
Vi besöker även swingklubbar.
Så otroligt tändande att se andra på henne.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in