2014-07-30, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awesomelife
Så hon tar emot sina kk hemma, då du också är hemma.
Hör du deras knullande under tiden, eller gömmer du dig i garaget?
Hade varit spännande för dig med en dold webkamera i sovrummet

Japp det gör hon.
Hör och ser när hon blir knullad på olika sätt, från rum bredvid, källartrappa, och när hon knullar med nån av dom i garaget så har jag lite olika "gömmen" att spana ifrån. Det plus en hel del fler sätt att kolla henne.
Webkamera i sovrummet finns.... plus på några ställen till....
Citera
2014-07-30, 14:37
Medlem
Sessan-s avatar
För egen del så skulle jag bli otroligt avtänd om min kille ville dela mig med någon annan, hemskt och totalt omanligt.

Jag tänder på att min kille vill ha mig för sig själv, fattar inte hur en man kan villigt dela ut "sin" tjej till andra män, fast hon vill. Om jag var kille så hade jag inte kunnat vara ihop med en partner som ville ligga med andra män, hade känt det som förnedring och helt oacceptabelt. "Varför räcker inte jag osv"

Med det sagt, tur att vi är olika och att ni som gillar det har hittat en likasinnad iaf
Citera
2014-09-10, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggejanne
Hon blir skitkåt av att hon "glömt" lägga på när vi pratat alldeles innan, ja så att jag hör av "misstag" att hon knullar en annan....
När han åkt så går jag in till henne, hon ligger i sängen med särade ben, nyknullad med sperma rinnande ur fittan.... Varm, svettig, kåt och blöt....

Vi är ett gift par under utveckling. Åt hotwife - cuck hållet. Helt utan problem. Som jag redan nämnt i annat forum var vår senaste händelse att hon själv aktivt raggade upp en välbyggd och välhängd 20 åring med öppningsrepliken "Får min man se på när du knullar mig". Killen lämnade sitt tjejsällskap och drink direkt och blev uppenbarligen så väldigt kåt att han, väl hemma hos oss, kom lite väl snabbt och flydde sen. Vid det laget var frun rejält uppvärmd, blöt och kåt så jag fick avsluta vad han startat. Det tog en stund och var riktigt skönt. Vi får se vad som blir nästa steg. Jannes historia är inspirerande. Förslag mottages tacksamt.
Citera
2014-09-11, 00:07
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Nej det skulle jag inte.

Min flickvän är just det: "min". Jag ser bara förnedring och äckel i att "dela med mig"/"bjuda ut" henne till någon annan.

Jag ser det också som rätt homoerotiskt att vilja få en annan mans sperma på sitt eget könsorgan, och jag tänder inte på män eller deras sperma så...
Citera
2014-09-11, 12:23
Medlem
sillbits avatar
Shit vad en del människor hänger upp sig på, och inbillar sig att dom ser smygbögar.
Man blir så trött så sådana människor. Antagligen själva smygbögar och rädda att se sig själv i spegeln.
Bara så ni vet, ingen dömer er för att ni är lite homo. Men det är väldigt tröttsamt att ständigt läsa era projekteringar på andra.

Vad gäller hotwife och så vidare. Kul att en del tänder på det. Helt klart är det inget för majoriteten av folk. Själv vet jag inte. Kan se en viss lockelse, men där finns svartsjuka med...
Men alla är ju olika.

Men det är väldigt intressant att se och höra andras erfarenheter.

Och till er som säger "min" om sina flickvänner/fruar. Ni låter som värsta muslimerna. Borde inte era tjejer ha burka också, så andra män inte kan se tjejen?
Citera
2014-09-11, 12:35
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murnau
Heder åt dig som verkar sakna all form av svartsjuka som väl ändå får ses som en norm. Imponerande!
Citat:
Ursprungligen postat av fppE
Knullar henne hellre plaskvåt och kladdig på egen hand. Självklart klarar inte alla av detta och då kan jag förstå att man tar in en till för att hon ska bli tillfredsställd.
Haha, kul inlägg!

Vidrigt, det TS skriver om.. Inget fel att vara pervers, men det finns ju gränser..
Citera
2014-09-11, 12:37
Medlem
Citat:
Skulle du tända på att se din tjej nytagen?

Svar ja! Om det var jag som nyss tog henne.
Citera
2014-09-11, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamasan
Vi är ett gift par under utveckling. Åt hotwife - cuck hållet. Helt utan problem. Som jag redan nämnt i annat forum var vår senaste händelse att hon själv aktivt raggade upp en välbyggd och välhängd 20 åring med öppningsrepliken "Får min man se på när du knullar mig". Killen lämnade sitt tjejsällskap och drink direkt och blev uppenbarligen så väldigt kåt att han, väl hemma hos oss, kom lite väl snabbt och flydde sen. Vid det laget var frun rejält uppvärmd, blöt och kåt så jag fick avsluta vad han startat. Det tog en stund och var riktigt skönt. Vi får se vad som blir nästa steg. Jannes historia är inspirerande. Förslag mottages tacksamt.

Låt henne bli tagen av någon som gillar att disciplinera, straffa och förnedra.
Citera
2014-09-11, 12:48
Medlem
rejmans avatar
Att folk låter sin tjej bli knullad av andra män... så tragiskt alltså. Snacka om att man har tappat sin manlighet helt alltså. Nästa steg är väl att ni blir knullade av killen som satt på er tjej också.
Citera
2014-09-11, 13:27
Medlem
justdoit1337s avatar
Hon är bara min!! Antar väl att man är lagd åt det svartsjuka hållet... Flirta får andra män göra... vet var jag har henne och hon säger ifrån! Bara tanken att jag har nåt som dom aldrig kommer få gör mig kåt på henne iaf.
Citera
2014-09-11, 13:29
Medlem
Farbror Fazers avatar
Mina tjejer är det jag som ska knulla. Men each to his own antar jag...
Citera
2014-09-11, 13:36
Medlem
grymt imponerad av TS. i ditt inlägg där var det så att du hörde henne, eller såg du?
hade nog inte klarat att höra.. men vore ju rätt coolt att få testa titta på när någon knullar skiten ur sambon för att sedan avsluta själv.. (då ska han givetvis ha försvunnit under tiden) hahaha..
men detta måste tas upp med sambon ikväll.. hmm vem kan man hitta som vill sätta på en snygg hemmafru medans sambon tittar på..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in