Citat:
Tycker den smakar mer åt torkade frukt hållet som många av Nakhlas vanliga smaker gör.
Lite "smörig" om det säger något.
Ska se till att röka den igen snart och komma med en bättre förklaring.
Har blivit så beroende av att röka med phunnel + kaloud att jag inte kört nån vanlig nakhla på rätt länge.
Måste rökas med eller utan folie för att verkligen komma till sin rätt enligt mig.
Haha, det där är något jag känner igen här i Sverige också. Känns som varje invandrare man snackar med bara rökt DA eller nån basic smak.
Berättade för min frisör om att jag rökte tobak med Jägerbomb smak och han blev helt paff.
Var tvungen att ge honom en halv burk med Jägerbomb och han blev riktigt glad.
Lite "smörig" om det säger något.
Ska se till att röka den igen snart och komma med en bättre förklaring.
Har blivit så beroende av att röka med phunnel + kaloud att jag inte kört nån vanlig nakhla på rätt länge.
Måste rökas med eller utan folie för att verkligen komma till sin rätt enligt mig.
Haha, det där är något jag känner igen här i Sverige också. Känns som varje invandrare man snackar med bara rökt DA eller nån basic smak.
Berättade för min frisör om att jag rökte tobak med Jägerbomb smak och han blev helt paff.
Var tvungen att ge honom en halv burk med Jägerbomb och han blev riktigt glad.
Fet: Det är endast tillåtet med lägre halter glycerol eller glycerin kanske det heter? Som gör så att det blir fetare rökmoln och tobaken fuktigare, det finns att köpa på apoteket om jag inte missminner mig!
Kursiv: Jo men dom verkar aldrig tröttna på nakhlas double apple! Visserligen så är den ju godaste da'n på marknaden, men det blir ju ändå lite tjatigt att röka en 500grs påse med samma smak! Eller endast ett fåtal smaker. Iofs så har dom invandrarna jag röker med någon gång ibland några fler smaker nu för tiden, även om nakhlas da ligger på första plats! Annars kör dom al fakher citron, cola, mint, kokosnöt osv. Några finsmakare när det kommer till pipor, packningar, bowls osv är dom inte! Inte jag häller för den delen, funkar med tejp eller dasspapper som nödlösning om en packning fuckar tex! Jag har ungefär samma smak som mina vänner fast jag är kanske lite mer peppad på att testa lite mer smaker och märken. Något som är viktigt är också att det skall vara en ganska stor pipa och bra kol med!