2014-07-28, 21:29
Medlem
swebarbs avatar
EU servern låter som en riktig katastrof, jag ångrar inte att jag spelar på NA av misstag haha..
Citera
2014-07-28, 21:49
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
EU servern låter som en riktig katastrof, jag ångrar inte att jag spelar på NA av misstag haha..

Eu låter bättre för mig som är på Na. Fler spelare, bättre tider för CW, mindre toppheavy än Na och X antal nationaliteter man kan förolämpa på olika språk.
Citera
2014-07-29, 10:56
Medlem
swebarbs avatar
ja för spela och förolämpa andra är så kul eller? väx upp..
Citera
2014-07-29, 18:04
Medlem
Nerf för Hellcat är det bekräftat?

Berörs Jackson och T25/2 med?
Citera
2014-07-29, 18:33
Medlem
xyklopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5A6ADC
Nerf för Hellcat är det bekräftat?

Berörs Jackson och T25/2 med?

Tagit från WOT EU forum.
Originally proposed nerfs to Hellkitty:

Hellcat

- stock suspension aim spread from moving and aim spread from turning the hull increased (nerfed) by 60 percent
- elite suspension aim spread from moving and aim spread from turning the hull increased (nerfed) by 57 percent
- stock tracks terrain passability (good/medium/bad terrain) nerfed by 9/14/9 percent
- elite tracks terrain passability (good/medium/bad terrain) nerfed by 10/17/10 percent
- maximum reverse speed nerfed from 20 km/h to 12 km/h
- aim spread of the 76mm M1A2 when moving the turret increased (nerfed) by 12 percent
- aim spread of the 90mm M3 when moving the turret increased (nerfed) by 25 percent
- 90mm M3 reload time nerfed from 8s to 8,5s

Sånt här ska förstås tas med en rejäl nypa salt.
Citera
2014-07-29, 19:25
Medlem
xyklopfs avatar
http://ftr.wot-news.com/2014/07/28/9-3-tank-summary/
Citera
2014-07-29, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf

=

Har precis börjat lira med Jackson mera än Hellcaten, tycker den sköter sig riktigt bra.
Citera
2014-07-29, 23:00
Medlem
franges avatar
Värst vad många gnällkärringar det varit igång idag på EU-servern, två fina exempel nyss var dels när jag fick "M103 you are reported for not defending base" i chatten av en Waffenträger som campade i basen hela matchen och KONSTANT skrev "defend the base" i chatten... jag hann sänka ut 3 av matchens 7 utslagna fiender innan jag blev utslagen och vi förlorade stenhårt efter att jag dog.

Sen nu några matcher senare, en T44 i laget som blev utslagen efter typ 10 sek, sen ägnade han hela matchen till att gnälla i chatten om att "please report" i princip varenda spelare i vårt lag, inklusive mig och en IS-8 som åkte med mig, för att vara AFK... "M103 and IS-8 is clearly AFK, report them please!!!!" trots att vi två (eller ja, jag) var de som sänkte flest fiender och var de enda som verkligen stod upp mot fiendelaget istället för att gömma oss... Och ja, jag och IS-8an blev utslagna efter en stund och sen föll laget ihop som ett korthus på mindre än en minut...
Citera
2014-07-29, 23:58
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf

Hatar WG tanks som är kul att köra? Varför förstöra Chaffe? Verkar som de vill att scouts ska vara mer som dåliga mediums än kännas som en egen klass.
Citera
2014-07-30, 00:00
Moderator
Arne.Ankas avatar
Kommer inte ihåg vad modden heter men finns en som censurerar chatmeddelanden som innehåller vissa ord, kan bla blockera meddelanden som innehåller "goldnoob" "noob" "moron" "retard"...

Citat:
Ursprungligen postat av frange
...
Postit censurera chatten
Citera
2014-07-30, 00:00
Medlem
Littlebear34s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Värst vad många gnällkärringar det varit igång idag på EU-servern, två fina exempel nyss var dels när jag fick "M103 you are reported for not defending base" i chatten av en Waffenträger som campade i basen hela matchen och KONSTANT skrev "defend the base" i chatten... jag hann sänka ut 3 av matchens 7 utslagna fiender innan jag blev utslagen och vi förlorade stenhårt efter att jag dog.

Sen nu några matcher senare, en T44 i laget som blev utslagen efter typ 10 sek, sen ägnade han hela matchen till att gnälla i chatten om att "please report" i princip varenda spelare i vårt lag, inklusive mig och en IS-8 som åkte med mig, för att vara AFK... "M103 and IS-8 is clearly AFK, report them please!!!!" trots att vi två (eller ja, jag) var de som sänkte flest fiender och var de enda som verkligen stod upp mot fiendelaget istället för att gömma oss... Och ja, jag och IS-8an blev utslagna efter en stund och sen föll laget ihop som ett korthus på mindre än en minut...
Det är bara att ignorera sådana personer. Jag tvivlar på att dom rapporterna leder någon vart.
Citera
2014-07-30, 14:41
Medlem
xyklopfs avatar
And here we go again...

Bana: Lakeville.
Vagn: Tiger P.
Encounter.

Tier 9 match på Lakeville. Direkt när matchen startar åker jag mot staden. Upptäcker snabbt att resten av laget åker i lemmingtåg mot "dödsdalen". Försöker få andra i laget att lyssna och att flera MÅSTE in mot staden där cappen är, men nej då. De kör fast där och jag måste ensam försöka ta/hålla cappen.
Inne i staden finns fyra av motståndare lagets tanks, ser på minimappen att några tar mittenvägen och inser snabbt att det är över. Tänker dock inte ge mig utan fight utan ger mig på tanksen i staden.

NU FÖRST inser andra i laget vad som händer och paniken sprider sig snabbt. Motståndarna börjar cappa och jag hör i chatten: "DO SOMETHING! STUPID NOOB IN TOWN! RESET CAP! o.s.v.".
Slår ut en vagn innan jag stryker med. De i dödsdalen är nu omringade och skjuts sönder. Får höra av flera i chatten att jag är en idiot, noob och sånt. Kan inte hålla mig utan svarar:
"Noob in town- one kill! You - ZERO kills!" Blev märkligt tyst i chatten sen...

Laget förlora med 15-1 . Har skapat en WTF?! mapp med sådana här replays (lär nog bli flera...). Med stor risk att outa mig själv vore det intressant att skicka in en/flera till Mighty Jingles t:ex och låta han kommentera "teamworket" de stod för...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in