2014-06-11, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Jag lyckas inte uppdatera min klient, har försökt flera ggr. Vad kan det bero på, har startat om datorn, samt wot clienten.

Har du gamla mods installerade?
Citera
2014-06-11, 19:36
Medlem
irishrages avatar
Jag har tömde senaste mappen, jag har även rensat i updates foldern och ersatt den enligt nedan instruktioner men det fungerar inte i alla fall:

The game updates fail to install

Sometimes the updates will fail to install properly. In those rare occasions please follow these instructions:

1. Click here to download a program which will delete your World of Tanks settings and cached files

After successfully downloading and running the above file, please try to run the launcher again.

2. If the issue persists, go to the folder where you had WoT installed and delete the content of the “updates” folder. The default location is: C:\Games\World_of_Tanks\

Then use the Launcher again to download the updates.

3. Use this alternative method of installing the updates.

Things to do:

a) Download the file directly from the following link, or download the file via uTorrent .

b) Move the downloaded file wot_xx.xxxx_xx.xxxx_client.patch to the Updates folder, which is located in the root directory of the game (for example: C: \ Games \ World_of_Tanks \ Updates).

c) Run Launcher (WOTLauncher.exe) and wait for the update to be applied to the game client.
Citera
2014-06-11, 19:38
Medlem
irishrages avatar
Det kommer upp en ruta där det står varning kunde inte ansluta till uppdateringstjänst..
Citera
2014-06-11, 19:38
Medlem
En IS-3 drog skott på mig (Tiger II med uppgraderade tornet). Han träffar mig höger sidan av tornet, i kraftig vinkel, så det borde studsa enkelt. Det ser ut som skottet studsar men han gör ändå runt 400 i skada. Tycker det hela är lite märkligt. Kan en HE göra så mycket skada?
Citera
2014-06-11, 19:45
Medlem
neurogens avatar
hej e de nån här som spelar detta. min papa sa de va kul men ja tycker de va rätt tråkit faktis,t.

men men ja vet inte va man ska göra riktit e de nån här som vet.
Citera
2014-06-11, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estone
En IS-3 drog skott på mig (Tiger II med uppgraderade tornet). Han träffar mig höger sidan av tornet, i kraftig vinkel, så det borde studsa enkelt. Det ser ut som skottet studsar men han gör ändå runt 400 i skada. Tycker det hela är lite märkligt. Kan en HE göra så mycket skada?

Jag blev one shottad av en IS-3 i min su-152 från full HP till 0 när han träffade min kanonsköld. Sedan träffade jag en waffenträger 4 med 24hp kvar med min 152mm derp men gjorde bara 12dmge. Fullständigt sinnesrubbat.

Only in WoT.
Citera
2014-06-11, 19:50
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Jag blev one shottad av en IS-3 i min su-152 från full HP till 0 när han träffade min kanonsköld. Sedan träffade jag en waffenträger 4 med 24hp kvar med min 152mm derp men gjorde bara 12dmge. Fullständigt sinnesrubbat.

Only in WoT.
ja fatta ingeting av dedär. kan du förklara. va e tex waffentrager.
Citera
2014-06-11, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Det kommer upp en ruta där det står varning kunde inte ansluta till uppdateringstjänst..

Start all over again. Ladda ner från deras eu nedladdningssida.
Citera
2014-06-11, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neurogen
ja fatta ingeting av dedär. kan du förklara. va e tex waffentrager.

En tysk tier IX td.
Citera
2014-06-11, 19:52
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
En tysk tier IX td.
jaha en sån.
Citera
2014-06-11, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neurogen
hej e de nån här som spelar detta. min papa sa de va kul men ja tycker de va rätt tråkit faktis,t.

men men ja vet inte va man ska göra riktit e de nån här som vet.

Kör runt i din tier I tank skjut så mycket du hinner. Du lär dig spelet efterhand.
Citera
2014-06-11, 20:13
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
(183) borde fixas, men WTFenträgern är ett större problem. Ett clip mer än 3.5k skada

Enda tanken där man inte sällan ser tomater med mer än 6000 skada gjord.

Ja, för mycket skada för lättvindigt med dessa två monster. Den ena kan göra 2k skada med ett skott utan att ammoracka och den andra gör 3k+ med ett magasin. Hur fan tänkte WG egentligen?

Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Meh... Komarin är ju kul ju! No guts, no glory!

Och den nya kartan är grymt bra. Bara den är värd en ny patch. Dessutom kom det en massa nya ljud med. Bl.a. en rätt kul effekt när tomhylsan spottas ut efter man skjutit. Alltid något...

Får återkomma när jag kört nya kartan, har faktiskt inte hunnit spela så mycket än. Dock är nya arctic rätt kul, massor av backar och kullar att leka med. Sen är det möjligt att komarin är bättre utan dödslasers från himlen.

Såg för övrigt en av postarna i tråden i spelet om han nickar samma namn där. Det blev full fart framåt för att säkerställa en kill på hans stackars E50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in