2014-05-10, 18:32
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Hade du köpt "stora" DTn också?
Så man kan uppgradera till stora bössan på IS-3 sedan?
Uppgradera allt innan IS-3, när du vl låser upp den vet du redan hur du ska köra då du använt i princip samma på IS.
Citera
2014-05-10, 18:42
Medlem
xyklopfs avatar
Så där ja! Då var både Tiger P och Marder 38T elitad.

Bara VK 4502A som inte är det i garaget....än!
Citera
2014-05-10, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Ja, det är en av de bästa premiumtanksen i spelet. Dödligt osynlig och skjuter snabbare än sin skugga.
Håller med är en av dom roligaste premiumsen i spelet har jag några förluster så kör jag nått game med E25 så är man glad igen
Citera
2014-05-10, 19:42
Medlem
http://www.google.com/patents/US8425330?dq=8,425,330&hl=en&sa=X&ei=OIaMUeWBAuLIi gK32ICYDw&sqi=2&pjf=1&ved=0CDQQ6AEwAA
Citera
2014-05-10, 20:06
Medlem
SithXMs avatar
Hej, Förut när jag och min vän körde tränings rundor så var ammon och rep kiten osv gratis, nu mer verkar det kosta ?

Stämmer det ? ska det inte vara gratis att träna ?
Citera
2014-05-10, 20:30
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Ni vet att jag brukar sällan gnälla i tråden men nu ska jag göra det nu.

Varför nerfade WG allas större nationers vagnar förutom de sovjetiska? Man har ofta hört att ryskägda WG favoriserar sovjetiska vagnar men detta bekräftar verkligen detta.

[/whine]

Ja.. jag läste igenom listan (om den stämmer) och jag blev fan lite sne.

Det kommer ganska säkert ske massavhopp den dagen War Thunder öppnas upp.

Sneaky fuckin russians.
Citera
2014-05-10, 20:54
Medlem
swebarbs avatar
va i helvete ska dom nerfa Tiger1 för? jävla idioter inte fan var den op direkt.. ständiga nerfs på tyska vagnar,, nerfa om nåt jävla ryska vagnar istället.
Citera
2014-05-10, 20:55
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhenAllLightDies
Ja.. jag läste igenom listan (om den stämmer) och jag blev fan lite sne.

Det kommer ganska säkert ske massavhopp den dagen War Thunder öppnas upp.

Sneaky fuckin russians.

Nja, rapporter från Gajjin (WTs utvecklare) berättar att de är mer inkompetenta än WG, vilket säger en del.
Likaså är one-shots och camping något som finns på ett helt annat sätt i WT.
WT är intressant om du vill ha ett mer "realistiskt" tank spel utan att spela en ren simulator. Precis som WoT har de tanks som inte har funnits i verkligheten.
Citera
2014-05-10, 20:58
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
va i helvete ska dom nerfa Tiger1 för? jävla idioter inte fan var den op direkt.. ständiga nerfs på tyska vagnar,, nerfa om nåt jävla ryska vagnar istället.

Så RHM, WT PzIV och WTF100 är helt balanserade tanks? Medan IS-7 och IS-4 är OP som in i bomben?
TigerH kan i nuläget DPMa en tier 8 genom att ha både högre DPM och health. Om du inte tycker den är OP för tillfället skulle jag iaf fundera på min spelstil. För övrigt är nerfen rätt liten, kolla på vad som händer med Hellcat.
Citera
2014-05-10, 21:05
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
Nja, rapporter från Gajjin (WTs utvecklare) berättar att de är mer inkompetenta än WG, vilket säger en del.
Likaså är one-shots och camping något som finns på ett helt annat sätt i WT.
WT är intressant om du vill ha ett mer "realistiskt" tank spel utan att spela en ren simulator. Precis som WoT har de tanks som inte har funnits i verkligheten.

Förvisso. Värt att prova iaf. Jag skiter egentligen i buffs och nerfs i större allmänhet, sett till helheten är Wot kul men.. MEN alla jävla idioter och barn som inte ens kan anstränga sig att tänka till i 20 sekunder....

Visst War thunder kommer väl troligen gå samma väg men... kanske blir warships förskonade från snorungar sen :-/
Citera
2014-05-10, 21:06
Medlem
xyklopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb

Läste igenom listan jag också nu. Inte direkt förvånad att de flesta andra länders tanks nerfas, men Ryska vagnar buffas. Men så blir det när spelutvecklarna tydligt föredrar ett "lands" vagnar och tycker att alla spelare enbart ska använda de.

Har sagt det förut: till slut sitter alla spelare med KV- och IS vagnar och spammar guldammo. Hur kul blir spelet då?
Citera
2014-05-10, 21:15
Medlem
Kebabsugers avatar
lol tiger förlorade 0.1 sec reload?

missförstod kanske minfon fuckar sod och sidan stängs ner då och då när jag försöker läsa

det som gör ont är att mu dör man av 3 rushade is, bang bang bang död om man spelar tigern, 175 pen skär igenom den klenaste armorn på ww2 tanksen

tigern hade väl 5,75 sek mellan skotten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in