Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-07-28, 18:56
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smk11
Hur lång tid tar det tills jag får tillbaka serotinin?
Du kan påskynda det genom att få i dig 5-HTP. Jag vet inte om det fortfarande säljs som kosttillskott i hälsobutiker, men det är värt att kolla upp. En naturlig källa till 5-HTP är för övrigt bananer, så att sätta i sig några stycken hyfsat omgående är en god idé.
Citera
2014-07-28, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Du kan påskynda det genom att få i dig 5-HTP. Jag vet inte om det fortfarande säljs som kosttillskott i hälsobutiker, men det är värt att kolla upp. En naturlig källa till 5-HTP är för övrigt bananer, så att sätta i sig några stycken hyfsat omgående är en god idé.

Går på banana run ASAP. Problemet är att jag svettas som en apa i vanliga fall med.

Tycker dock det är konstigt att mina polare körde mdma alla dagar förra veckan och har noll problem med någon AT
Citera
2014-07-28, 20:13
Medlem
horvalps avatar
Fått tag i blue ghosts.

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=33491

Någon som testat dem?
Citera
2014-07-28, 21:01
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RawSTR
Serotonin reglerar kroppstemperaturen, och du har tömt hela ditt förråd på serotonin samt stressat receptorerna in i det sista med att använda ecstasy tre gånger på en vecka.

Kanske är en smula ot men jag har märkt att när jag har dragit tjack så har jag svettats utav bara faaaan asså! Inte alla gånger men dom senaste gångerna. Om jag minns rätt så skall ju inte tjack påverka serotoninet så mycket, Men det kanske fungerar på samma sätt med noradrenalin eller dopamin?

Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Ja asså om man upptäcker att ens vänner har käkat upp ens bananer om man har at så blir det ju at of doom! Dom går ner lätt dessutom!
Citat:
Ursprungligen postat av horvalp
Fått tag i blue ghosts.

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=33491

Någon som testat dem?

Sök så skall du finna! i e trådarna här på fb så har det skrivits rätt mycket om dom de senaste veckorna!
Citera
2014-07-29, 19:32
Medlem
headsteps avatar
SSRI, SNRI, TCA, 5-HTP, l-tyrosine, terapi i all ära men jag verkar körd.

SKULLE mdma kunna hjälpa mig upp på kort- eller långsiktigt perspektiv, eller sjunker man tillbaka som en sten dagen efter?

Jag pratar om en enstaka gång, inte upprepat missbruk.
Citera
2014-07-29, 19:39
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av headstep

SKULLE mdma kunna hjälpa mig upp på kort- eller långsiktigt perspektiv, eller sjunker man tillbaka som en sten dagen efter?

Jag pratar om en enstaka gång, inte upprepat missbruk.

Första gången man tar det så mår man ganska behagligt dagen efter, man e typ lite mysig. Men det är ingen mirakel medicin. Skiten botar inget!
Citera
2014-07-29, 20:11
Medlem
headsteps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Första gången man tar det så mår man ganska behagligt dagen efter, man e typ lite mysig. Men det är ingen mirakel medicin. Skiten botar inget!

Tänkte inte som universallösning men nåt som kunde få upp mig, så jag har ett lite högre grundläge att gå ifrån, eller funkar det inte så, man sjunker till slut iallafall?
Citera
2014-07-29, 20:47
Medlem
Citat:

MDMA skulle kunna hjälpa dig, men du har en större chans om du testar någon psykedelisk drog. MDMA kan hjälpa mot depression i vissa fall, men det beror ju på vad som har orsakat depressionen.
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Skiten botar inget!
Skiten kan bota väldigt många olika tillstånd.
Citera
2014-07-29, 20:52
Medlem
headsteps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
MDMA skulle kunna hjälpa dig, men du har en större chans om du testar någon psykedelisk drog. MDMA kan hjälpa mot depression i vissa fall, men det beror ju på vad som har orsakat depressionen.

Skiten kan bota väldigt många olika tillstånd.

Jag vet inte varför jag är deprimerad. Har kört 4-ho-met ett antal gånger, riktigt stora mängder somliga trippar, jag har provat såna där nbome-lappar, jag har kört moxy, jag har kört mxe många gånger. Av dessa var det bara mxe som hjälpte någorlunda. Mådde bra ett par dagar efter hårda trippar (hålningar osv). Men jag har aldrig kommit fram till någon slags svar eller lösning under en tripp, som höll i sig när jag nyktrade till. Under mxe-resorna fick man ju grandiosa planer, och medan allt är logiskt, så pallar man inte nykter. Man är inte redo för de åtgärder man planerat under trippen.

Om vi säger såhär då, skulle MDMA kunna förvärra tillståndet?
Citera
2014-07-29, 21:45
Medlem
Citat:

Möjligt ja.
Det är en terapeutisk drog i sig men då helst i närvaro av en utbildad psykolog.
Citera
2014-07-29, 22:16
Medlem
Citat:
Jag vet inte varför jag är deprimerad. Har kört 4-ho-met ett antal gånger, riktigt stora mängder somliga trippar, jag har provat såna där nbome-lappar, jag har kört moxy, jag har kört mxe många gånger.
Har du gjort det på rätt sätt då? Läs på om hur sån terapi kan gå till, om du inte gjort det.
Du hittar information om det i länken i min tråd.
Citat:
Ja, men sjukt liten risk. Jag tycker att du ska testa! Vissa tar MDMA på krogen och förväntar sig att lösa sina inre konflikter.... Det ska såklart vara en lugn miljö där man får vara ifred med sina tankar.
Jag tror det kan vara bra att ta det helt själv, men samtidigt så kan det vara bra att ha någon som man kan bolla idéer med.
Citera
2014-07-30, 23:39
Medlem
TheGruzzas avatar
Jag har tagit E 4 dagar i rad nu, men efter andra de två sista dagarna har jag haft svårt att få erektion. Kan detta bero på E?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in