Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-22, 01:31
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananmusli
Jag vet att det inte fungerar att ta SSRI samtidigt som man tar E. Ska skriva ett skolarbete om det och behöver en annan källa än flashback. Någon som har något tips på en "pålitlig" källa som skulle gå att använda i ett skolarbete?

googla?
Citera
2014-01-22, 02:01
Medlem
bananmuslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
googla?
Har jag redan men kommer bara till flashback.
Citera
2014-01-22, 03:21
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananmusli
Har jag redan men kommer bara till flashback.
kanske för du klicka på mycket flashback länkar? du vet att google anpassar dina sök? prova duckduckgo/startpage/annan ip med annan rensad webläsare/annan dator.

efter 10 sekunders letande:
https://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_info9.shtml

Så svårt är det inte..att folk inte ens kan googla är skrämmande..
Citera
2014-01-22, 09:01
Medlem
bananmuslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
kanske för du klicka på mycket flashback länkar? du vet att google anpassar dina sök? prova duckduckgo/startpage/annan ip med annan rensad webläsare/annan dator.

efter 10 sekunders letande:
https://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_info9.shtml

Så svårt är det inte..att folk inte ens kan googla är skrämmande..

Tack så mycket i alla fall!
Citera
2014-01-23, 00:40
Medlem
Är det möjligt att köra. 90mg - 90mg - 90mg, från 00.00 - 02.30 -05.00
Citera
2014-01-23, 00:44
Citat:
Ursprungligen postat av Krittos
Skulle börjat med en större dos för att sedan fylla på när du börjar peaka.
Citera
2014-01-23, 02:13
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
vad väger du?
Citera
2014-01-23, 18:19
Medlem
emocores avatar
Citat:
90mg känns rent spontant lite för lite alltså. Är det 270mg du har totalt så hade jag nog delat upp det i två omgångar istället för tre faktiskt. Men om du bestämt vill dela det på tre så ska du definitivt ta en större bomb först och två lite mindre sen.
Citera
2014-01-26, 20:10
Medlem
MartinBajens avatar
Ecstasy, hel eller halv tablett?

Tjenare.

Jag och en polare var nere i Arnhem, Nederländerna i mitten av november nu senast på Qlimax(ett evenemang som dom flesta vet vad det är). Där bestämde vi oss för att ta ta E för första gången. Den personen jag köpte av sa att man skulle bita av halva tabletten, vänta en timme och sen ta resten(btw, 10 euro för en tablett). Det gjorde vi och ruset var ju UNDERBART , käbndes som om jesus landade med ett jävla tefat på scenen...helt obeskrivligt var det! (det var en rosa tablett, hjärtformad tror jag den var).

Sen när vi var tillbaka i Sverige prata min kompis med en ganska så påläst drogliberal person som sa att man INTE ska göra så som vi gjorde, vi skulle ha tagit hela tabletten på en gång.
Minns inte om han sa att det var farligt att göra så som vi gjorde eller om ruset blev bättre när man tog en hel.

Så då vänder jag mig till Forumet här. Hur ska man göra? Så som vi gjorde eller ta en hel?
Han som jag köpte av sa ju hur vi skulle göra så jag blir lite förvirrad..riskerar man överdos om man tar en hel eller vadå?

ska snart ner till Belgien på Reverze 2014, och vill gärna ha en lyckad kväll på E
Dansa ->Pissa->Dricka vatten och repeat
Citera
2014-01-26, 20:15
Medlem
Eftersom du inte är van säger jag börja med en halv och fyll på vid behov. Man kan äta mer än en hel på en kväll också beroende på hur inkörd man är.. men det är bättre att bygga upp ett MD rus än att chocka sig enligt mig då man oftast spyr av det. ta god tid på dig och knarka med sunt förnuft.
Citera
2014-01-26, 20:36
Medlem
MartinBajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heltknas
Eftersom du inte är van säger jag börja med en halv och fyll på vid behov. Man kan äta mer än en hel på en kväll också beroende på hur inkörd man är.. men det är bättre att bygga upp ett MD rus än att chocka sig enligt mig då man oftast spyr av det. ta god tid på dig och knarka med sunt förnuft.

absolut! Tar alltid ansvar när jag gör såna hära ''dumheter'' Min kompis blev ganska borta nere på dansgolvet då han bara stod å stirrade helt bäng. Jag gick upp med honom på läktaren och gav honom ett glas med pepsi..och vatten förståss. Då var han på tårna igen varför blev det så för honom ?...för lite vatten?
Citera
2014-01-26, 20:51
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Ecstasy, hel eller halv tablett? infogad.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in