Citat:
Ursprungligen postat av
bengtekerot
Under några dagars tidsrymd tog jag E tre kväller. Totalt 7 piller. Eftersom det kändes ok efteråt så tänkte jag att jag kunde köra på igen, trots rekommendationer om att vänta ett par veckor för att återställa serotoninnivåerna. Körde även stora mängder alkohol mellan rusen. Har inte känt av minsta lilla AT förutom väldigt ömma käkar. Hur vanligt är detta? Är alkohol troligen en stor del av förklaringen?
Kan tillägga att jag är väldigt stabil psykiskt och är alltid ganska nöjd. Har nog inte haft en nedstämd dag på 7 år. Mina signalsubstanser som verkligen håller sig i skinnet?
Been there done that! Dock så blir man ju bränd i skallen vare sig man märker det eller ej! Plus att ecstasy förlorar sin magi om man tar det ofta

Man blir ju påtänd men känslan av att ha orgasm i varenda kroppsdel försvinner ju! Plus att man slänger i sig som fan! Innan så räckte det med en max två under loppet utav en kväll, numera så öser man ju in iaf en fem knappar, vilket svider som fan i fickan! Speciellt när det knappt är magiskt! Då är det ju fan mer prisvärt att köpa tjack istället!
Jag märkte inte så mycket utav det dagarna efteråt i början, men när man kör det som en helg grej varje vecka i ex antal månaders tid så märker man ju att man får damp utan alkohol och man blir fan bra djävla deppig!