Citat:
Ursprungligen postat av
Lanoo
det sa jag också när jag började. Jag kunde inte förstå hur folk kunde va paragon 300 när jag själv nådde paragon. Men idag ligger jag väl runt 350, har 7 lvl 70 chars varav 3st är att se som "färdiga". Blir man biten så är det kört sen :P
Haha just som dig var jag.
Lirade bara WD pre ros innan jag bestämde mig för att iaf ha en av varje på 60, drog upp alla andra klasser utom DH'n som bara nådde 58 innan jag tröttnade.
Sen kom RoS, drog upp WD'n till 70 och testade crusadern, älskade crusadern som blev min main och lirade enbart den i ett par månader för att få equipment (detta var pre lootbuffen, så lirade inga andra chars under den tiden).
Sen kom lootbuffen, så ville testa min barb, equippade den så den blev klar, då fick jag suget att equippa min wizard (som fortfarande saknar lite delar tyvärr), och sen kom suget att få klar min WD.
Nu equippar jag monken som fortfarande saknar en hel del saker för att få den builden jag vill ha.
Efter detta står DH'n på tur, en char jag aldrig gillat så kommer bli en utmaning att hitta en spelstil jag gillar på den.
Tack vare lootbuffen så har jag blivit helt beroende av att försöka equippa nya karaktärer eftersom det går snabbare nu.
Däremot, hatar jag att lvla, så tror inte jag kommer skapa nya karaktärer efter detta, om jag t.ex inte får ett full equipment set för en build jag vill testa.
Edit:
En fråga ang. Greater Rifts, är de fixed i svårighetsgrader, e.g. spelar det någon roll om jag är i ett T6 game när jag startar GR?