2014-09-07, 21:44
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Besudlaren
Jag gör typ 10-15m crit med sentry (troligtvis med CA Malstroem) tycker det går segt som fan.

Testade nu. Spit fire turret och Ballistics ger 15-30m crits. Så enkelt val
¨
Måste fixa en SoJ med Cold dmg, den jag har är tyvärr fire.

Testade en 29:a nu, lekte igenom den med mix av fire/cold, Tror Spitfire är bättre.
Senast redigerad av ^Eaz 2014-09-07 kl. 22:08.
Citera
2014-09-07, 22:58
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
¨
Måste fixa en SoJ med Cold dmg, den jag har är tyvärr fire.

Testade en 29:a nu, lekte igenom den med mix av fire/cold, Tror Spitfire är bättre.

Ja för monsters blir fortfarande chilled av frozen arrow och sen 20% på passive spellen samt CA gör grym damage.

Bra där!
Citera
2014-09-07, 23:48
Medlem
26h 35min tog det att nå paragon 100 på season! Har fullt Reakor set och klarar T5 utan större problem Saknar dock Vile wards och strongarm + SoJ!
Citera
2014-09-08, 10:13
Medlem
Opilus5500s avatar
Swebarb & Eaz har ni hittat The Vault i Laddern ännu? Själv lyser den med sin frånvaro. Jag har tappat räkningen på hur många runs jag gjort i Act3 Arreat, eller på dem ställena hittade goblin på förut. Jag har försig sammlat ihop nästan 10 miljoner guld på Rifts och bountys och fått riktigt bra med gear lirar T3 nu =)..
Jag hoppas the vault droppas innan seasons slut, kommer bli enorm gläderus om den droppar särskilt i T3
Citera
2014-09-08, 10:38
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Swebarb & Eaz har ni hittat The Vault i Laddern ännu? Själv lyser den med sin frånvaro. Jag har tappat räkningen på hur många runs jag gjort i Act3 Arreat, eller på dem ställena hittade goblin på förut. Jag har försig sammlat ihop nästan 10 miljoner guld på Rifts och bountys och fått riktigt bra med gear lirar T3 nu =)..
Jag hoppas the vault droppas innan seasons slut, kommer bli enorm gläderus om den droppar särskilt i T3

Jag och några vänner fann valvet på en goblin precis innan skeleton king. Vi körde t3 tror jag och jag kammade hem 66 mille.
Seasons förövrigt.
Citera
2014-09-08, 10:50
Medlem
Citat:

Jag har fått en The Vault.. och det var på normal, o andra sidan hade jag typ 20000g vid det tillfället så att få 5mil bara sådär var ett stort plus :P

Jag kör Crusader, försöker få Akkhan settet, hade sjuk flax och fick 2 delar av gamble på 2minuter. Och o andra sidan har jag inte haft sådär jätte tur med drops :P
Körde fem T6 igår och tror jag fick 3 leg (Forgotten soul + Keystone inräknade).. medan min polare fick 9 leg på en T6 run.. då var jag bra avundsjuk :P

är det för övrigt någon som vet vad chansen är på att en gob portal spawnar?
Citera
2014-09-08, 11:21
Medlem
Tubess avatar
Att Flying Dragon ska vara så svår att loota! Jag hittade 11 daibos igår och ingen av dem var den jag ville ha... bah..
Citera
2014-09-08, 11:51
Medlem
swebarbs avatar
Citat:

har fått endast 1 hitills och det var på torment 4 har väl dödat mer än 60 eller nåt så visst är dom svåra att få..
Senast redigerad av swebarb 2014-09-08 kl. 11:56.
Citera
2014-09-08, 11:53
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:

Ingen idé och farma efter en goblin. Kör bountys a1 till/och/eller a5 så ska du se att den dyker upp en vault så småningom.

lycka till

mvh B
Citera
2014-09-08, 13:07
Moderator
^Eazs avatar
Fuck vaults (eller du måste göra vault en gång)

Har kört ett par rifts med hoarder gemet. Drar lätt 10-20M per rift.

Speciellt om man får kyrkogården, då djävlar rullar pengarna in.

Gått från 930M till 1096M på någon timme.
Citera
2014-09-08, 13:47
Medlem
Fördelen med Vault är att du alltid får 2 legendaries från Greed.
Citera
2014-09-08, 14:01
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallbrand
Fördelen med Vault är att du alltid får 2 legendaries från Greed.

Fast vill man ha legs så är det bättre att bara köra rifts/gr's
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in