2014-07-26, 17:28
Medlem
litendockas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donnamanlove
Inte hos polisen, har man ingen giltig legitimation när man ska förnya sitt leg där måste man ha en förälder, make/maka, myndigt barn eller ett syskon med sig som kan legitimera en och som måste skriva under ett papper där man b la berättar vilken relation man har. Det fick jag erfara när jag blev av med min plånbok för ett tag sedan.

Ingen annan som minns den där scenen i dokumentären då hon snortar sin medicin och man ser hennes leg ligga på bordet? Hon har alltså bevisligen haft ett leg tidigare (senast år 2005-2007) men hon skaffade alltså inget nytt innan det gamla gick ut.

För att hon ska kunna få ut ett nytt leg såhär i efterhand kräver polisen mer "bevis" för att hon verkligen är hon, t.ex att en nära anhörig identifierar henne.
Citera
2014-07-26, 17:37
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
Ja, du vet ju att jag är på Bernys sida i detta, att folk härinne ligger på en sandlådenivå och letar fel, men detta var långt från okej. Hon måste alltså sluta med sådant och skärpa sig.

Nyfiken på annat, du som känner henne, var de 20 laxen förskottet på en psykopats dotter?

Ja... att överreagera så kraftigt är inte speciellt bra på något sätt alls och det påpekar hon också faktiskt (delvis) så där är vi överens!

Jag vet var pengarna kommer ifrån men kan inte säga det av personliga skäl. Folk får spekulera vilt (vilket dom är experter på här inne, IMO) men jag har inget sagt förutom detta och att jag håller mina ord i detta livet till de som är mina riktiga vänner.
Citera
2014-07-26, 17:40
Medlem
Haha, men jeez, om hon fattar att det blir bråk varje gång hon försöker hämta ut något utan ID (självklart blir det så liksom) varför inte bara skaffa sig ett ID? Det är dock mer effektfullt att skriva böliga inlägg om hur synd det är om henne, hon var minsann heeeeeemlööööööös utan ID!

Hon framstår som så extremt korkad ibland. Fast iofs vill narcissister ha beundran, uppmärksamhet och respekt trots inga meriter eller någon framgång värd att tala om.
Senast redigerad av lajlakusikov 2014-07-26 kl. 18:00.
Citera
2014-07-26, 18:21
Medlem
gato12s avatar
Kanske OT och ber om ursäkt i så fall men...

Kan fan inte låta bli att vara en aning bitter över att Börny tjackar en MacBook Pro Retina. Jag är också sjukskriven för psykiska problem och har inte ens råd med den billigaste skitdatorn från Media markt...

Hur har hon råd att sprätta iväg 15 000 på en ny dator...? Och endast det bästa duger tydlgen?
Citera
2014-07-26, 18:25
Medlem
Denosynliges avatar
Och hon kom nyss på det här med att hon behövt ett nytt ID i typ flera år

Om hon nu inte bara skriver massa gangster bullshit för att provocera
Man får ha i åtanke att allt hon skriver är inte sant.

Berny lider uppenbarligen av drama queen syndrome/hysterisk och psykoinfantil personlighetsstörning/histrionisk personlighetsstörning. Fast å andra sidan kan det lika gärna bero på droger. Men det är hur som helst precis så jag uppfattar henne.
Citera
2014-07-26, 21:58
Medlem
B väntar alltid på att få saker levererade. Mat, tjänster, personal etc. Helt utan egen ansträngning. Jag undrar hur det känns att vara en sådan utsugare.
Och så undrar jag, på allvar: Bryr hon sig om någon enda människa på riktigt? Inte några påhittade romanser då, utan när det gäller ärliga relationer.
Berny, har du kapacitet att bry dig om någon annan än dig själv och dina egna behov?
Citera
2014-07-26, 22:40
Medlem
Artreyaras avatar
Varför är så många med psykisk sjukdom/störning så egocentriska?
Och särskilt när de dessutom ska skriva tex: Ann Heberlein Jag vill inte dö.... Beate G En dåre fri, Berny mfl..

Jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag Det går inte att läsa...
Citera
2014-07-26, 22:45
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artreyara
Och särskilt när de dessutom ska skriva tex: Ann Heberlein Jag vill inte dö.... Beate G En dåre fri, Berny mfl..

Många som har varit sjuka länge blir nog egocentriska, gäller folk med fysiska åkommor också. Man vänjer sig vid att endast lyssna till sin kropps signaler och förmodligen så hjälper andra till, även vården.
Citera
2014-07-26, 23:48
Medlem
Citat:

Självbiografier tenderar väl i allmänhet att bli egocentriska det är ju själva poängen om man skriver med utgångspunkt från sig själv. Ska man dessutom beskriva sin egen psykiska sjukdom är det väl omöjligt att utgå från någon annan? Eller att skriva om någon annan. Det blir ju ointressant i sammanhanget.
Citera
2014-07-27, 05:02
Medlem
Denosynliges avatar
"Bäddat mysigt och ska käka min jävla ben&jerrys. Jag står knappt ut"

Nu tjatar hon om B&J igen fasten hon nyss sa att hon var less.
Som jag sa, drottningen av provokationer.

Edit: Btw... Kollade in "En psykopats dotter" på facebook...

"När jag var sex år så såg jag in i hans ögon och såg hur olycklig Monstret var. Han tillbad min kropp och det var den enda form av kärlek han kände till. Hans sätt att visa att jag var hans syster var genom att njuta av att plåga mig och se mig rädd. Det var med den blicken jag växte upp. Det var med den blicken jag skapade mig en bild av hur hård mänskligheten är.
Och när förstod jag egentligen att hans och mitt förhållande var fel? När insåg jag att det inte var normalt. Det måste ha skett stegvis. Och frågan är om jag ens nu har insett det fullständigt eller om det ens går. Det är ju hela min uppväxt och inget jag kan leva om."
Senast redigerad av Denosynlige 2014-07-27 kl. 05:15. Anledning: edit
Citera
2014-07-27, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Många som har varit sjuka länge blir nog egocentriska, gäller folk med fysiska åkommor också. Man vänjer sig vid att endast lyssna till sin kropps signaler och förmodligen så hjälper andra till, även vården.

Dra inte alla över en kam, tack. Jag har både psykiska störningar och en psykisk sjukdom och jag är inte det minsta egocentrisk. Berny är förmodligen som hon är pga. alla droger hon har stoppat i sig. Iof tror jag inte att det är i den omfattning hon säger, men oavsett vad så blir man förändrad av droger.

Edit: oops, såg nu att du skrev MÅNGA BLIR NOG. Förlåt :S
Citera
2014-07-27, 14:04
Medlem
Zebels avatar
Citat:

Nej jag haller med, Heberleins bok var helt vidrigt dalig och aven den andra... Beates bok... vilken fruktansvart sjalvupptagen smorja. Bada bockerna la jag ner ratt snabbt. Egomasturbation de luxe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in