2012-10-08, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Här ser du bilder som Madde tog när Berny och Amelia flyttat ut.
http://dayviews.com/madde69/2009/4/15/

Vilken råttbo. Riktigt snuskigt ser det ju ut. Cigaretter och smuts överallt. Ingen flyttstädning där inte. Kan inte fatta att de bodde sådär. Det ser ju ut som ett övergivet hus.

Någon som vet vad Berny har för sig nu? Blir hon bättre eller knarkar hon fortfarande?
Citera
2012-10-10, 23:34
Medlem
BlotGoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qazxc
Vilken råttbo. Riktigt snuskigt ser det ju ut. Cigaretter och smuts överallt. Ingen flyttstädning där inte. Kan inte fatta att de bodde sådär. Det ser ju ut som ett övergivet hus.

Någon som vet vad Berny har för sig nu? Blir hon bättre eller knarkar hon fortfarande?

Hon påstår ju själv på bilddagboken att hon är på något behandlingshem i skåne, så man får väl anta att hon inte knarkar
Citera
2012-10-11, 18:27
Medlem
psykakutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlotGoth
Hon påstår ju själv på bilddagboken att hon är på något behandlingshem i skåne, så man får väl anta att hon inte knarkar

Hur kommer du in på bilddagboken?
Citera
2012-10-12, 01:19
Medlem
BlotGoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykakuten
Hur kommer du in på bilddagboken?

bara att göra en användare o logga in
Citera
2012-10-12, 02:03
Medlem
gurkskals avatar
hon har instagram också
Citera
2012-10-12, 11:59
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkskal
hon har instagram också

Håhå, tack

http://web.stagram.com/n/bernyblue/
Citera
2012-10-14, 16:10
Avslutad
Det dem gjorde med huset är bara vidrigt, gör man så har man förbrukat sina chanser till att någonsin få ett eget boende igen!

Är det bara jag som tycker att hon ser utvecklingsstörd ut i dag? Hennes ögon står ut och hon ser helt slapp ut i ansiktet. Hon gör också konstiga grimaser.

Och hur länge och hur många behandlingshem ska hon vara på innan hon är ren och kan klara sig själv? Allting i hennes liv tycks bara återupprepa sig, och antingen är det knark, knark och mer knark eller så är det behandlingshem. När fan är hon klar med skiten? Jag tror att hon är helt oförmögen att ta hand om sig själv och därför så låter hon andra hela tiden se till henne, som läkaren, behandlingshemmen, pysket, pojk- och flickvänner osv. Det är väl tryggt på ett sätt att aldrig lära sig att klara sig själv utan alltid förlita/parasitera sig på andra. Då behöver man aldrig växa upp och ta ansvar.
Citera
2012-10-15, 19:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Det dem gjorde med huset är bara vidrigt, gör man så har man förbrukat sina chanser till att någonsin få ett eget boende igen!

Är det bara jag som tycker att hon ser utvecklingsstörd ut i dag? Hennes ögon står ut och hon ser helt slapp ut i ansiktet. Hon gör också konstiga grimaser.

Och hur länge och hur många behandlingshem ska hon vara på innan hon är ren och kan klara sig själv? Allting i hennes liv tycks bara återupprepa sig, och antingen är det knark, knark och mer knark eller så är det behandlingshem. När fan är hon klar med skiten? Jag tror att hon är helt oförmögen att ta hand om sig själv och därför så låter hon andra hela tiden se till henne, som läkaren, behandlingshemmen, pysket, pojk- och flickvänner osv. Det är väl tryggt på ett sätt att aldrig lära sig att klara sig själv utan alltid förlita/parasitera sig på andra. Då behöver man aldrig växa upp och ta ansvar.
Det jag framförallt inte förstår är hur i helvete hon har lyckats hålla sig ifrån fängelse. Så öppen som hon är med sitt drogmissbruk och så mycket som (hon påstår att) det är borde hon ha blivit intagen för narkotiainnehav iaf någon gång.

Hon har aldrig haft ett arbete och de enda pengar hon har tjänat själv knarkade hon upp, jag undrar hur mycket hon har kostat oss skattebetalare genom åren.

Jag påstår inte att hon ljuger om allting men hade jag varit henne hade jag tamejfan skämts varje dag för hur hon har betett sig sedan vingklippt ängel släpptes.

EDIT: På hennes instagram skriver hon att hon "privatforskar" och lägger ut bilder på allenhanda psykologiböcker. Så vi får väl se hur lång tid det tar innan hon får ännu en diagnos
Senast redigerad av oboyglas 2012-10-15 kl. 19:22.
Citera
2012-10-16, 11:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Det jag framförallt inte förstår är hur i helvete hon har lyckats hålla sig ifrån fängelse. Så öppen som hon är med sitt drogmissbruk och så mycket som (hon påstår att) det är borde hon ha blivit intagen för narkotiainnehav iaf någon gång.

Hon har aldrig haft ett arbete och de enda pengar hon har tjänat själv knarkade hon upp, jag undrar hur mycket hon har kostat oss skattebetalare genom åren.

Jag påstår inte att hon ljuger om allting men hade jag varit henne hade jag tamejfan skämts varje dag för hur hon har betett sig sedan vingklippt ängel släpptes.

EDIT: På hennes instagram skriver hon att hon "privatforskar" och lägger ut bilder på allenhanda psykologiböcker. Så vi får väl se hur lång tid det tar innan hon får ännu en diagnos

Vi får se vad för hopkok hon lagar till nu. Men vilken diagnos kan det bli, hon har ju nästan alla redan. Kanske en diagnos som innefattar alla hennes andra diagnoser, the Mother of them all.
Senast redigerad av GenesisP 2012-10-16 kl. 11:27.
Citera
2012-10-16, 19:45
Medlem
donnamanloves avatar
Citat:

Schizoaffektivt syndrom kanske? Det är ju ganska ovanligt. Eller multipla personligheter/dissociativt syndrom?
Mytomani, vilket hade faktiskt är en diagnos som inte känns helt osannolik på henne lär hon väl dock inte läsa om.
Citera
2012-10-16, 21:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av donnamanlove
Schizoaffektivt syndrom kanske? Det är ju ganska ovanligt. Eller multipla personligheter/dissociativt syndrom?
Mytomani, vilket hade faktiskt är en diagnos som inte känns helt osannolik på henne lär hon väl dock inte läsa om.
De två första låter väldigt troligt, vore helt klockrent om hon får någon av dem. Men jag tvivlar på den andra, då får hon hitta en jävligt skum psykriatiker/psykolog. Den är så jäkla ovanlig och många tvivlar på att den ens existerar.

Mytomani vill hon nog inte ha som diagnos, även om det skulle passa in klockrent.

EDIT: Är det förresten någon som har koll på vilka diagnoser hon har nu? Dessa är de jag kan komma på på rak arm:

Borderline (indragen)
Schizofreni
PTSD (?)
Asperger
ADHD

Jag undrar vad det är för inkompetenta människor som gett henne en enda av alla diagnoser. Hon skriver ofta att hon drogat sen hon var 11 och gått på diverse mediciner sen gud vet när. Inte konstigt att hon är sjuk i huvet.
Senast redigerad av oboyglas 2012-10-16 kl. 21:29.
Citera
2012-10-16, 23:15
Medlem
donnamanloves avatar
Citat:
De två första låter väldigt troligt, vore helt klockrent om hon får någon av dem. Men jag tvivlar på den andra, då får hon hitta en jävligt skum psykriatiker/psykolog. Den är så jäkla ovanlig och många tvivlar på att den ens existerar.

Mytomani vill hon nog inte ha som diagnos, även om det skulle passa in klockrent.

EDIT: Är det förresten någon som har koll på vilka diagnoser hon har nu? Dessa är de jag kan komma på på rak arm:

Borderline (indragen)
Schizofreni
PTSD (?)
Asperger
ADHD

Jag undrar vad det är för inkompetenta människor som gett henne en enda av alla diagnoser. Hon skriver ofta att hon drogat sen hon var 11 och gått på diverse mediciner sen gud vet när. Inte konstigt att hon är sjuk i huvet.

Schizoaffektivt syndrom är också ovanligt, och jag tänker mer att hon nog vill ha en lite ovanligare diagnos, då hon redan har alla andra. Och jag tror inte direkt att hon sitter och "privatforskar" om exempelvis depression, för de vanliga diagnoserna lär hon ju vid det här laget redan veta allt om. Konstigt vore det annars.
Så jag gissar på att hon sitter och letar upp en ny lite ovanligare diagnos som plötsligt kan förklara alla hennes problem, så som dissociativt syndrom; "det var inte jag som ljög om det, det var sjukdomen", "sjukdomen har gjort så att jag beter mig som 5 år eftersom min ena identitet är 5 år!". "Bernadette är min rena grund, Berny är narkoman!". Skulle vara ytterst roande, och inte helt oväntat, om hon kom med det inom en snar framtid.

Jag undrar med vem det är som gett henne alla diagnoser, även om jag tror att hon har någon diagnos/något trauma från början som orsakat missbruket men att hon blivit så bränd i huvudet som hon är idag är nog främst drogernas förtjänst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in