Citat:
Ursprungligen postat av
motyl
Haha, nu provocerar hon bara på bloggen. Skriver att hon har råd att köpa allt hon vill ha, det är tydligt att hon bara vill få fram en reaktion genom det hon skriver.
Tycker dock synd om hennes vänner som får springa hennes ärenden hela tiden, hon följer inte ens med för att hämta sitt eget paket på posten utan det får kreti och pleti göra. Vilken otroligt parasiterande livsstil Berny har egentligen, hon är nog den människa som ger allra minst tillbaka utan bara dränerar människor på precis allt de har här i livet.
Jag har aldrig sett Berny skriva om att hon gör något för någon annan. Har aldrig sett henne skriva om att HON hjälper Miia med något för omväxlings skull liksom. Det är ju alltid Berny som behöver hjälp med något. När hon och Amelia bodde i huset så visste ju ingen av dem hur ett proppskåp fungerade och skulle hanteras.
Angående shoppandet och allt så känns det så jävla överspelat vid det här laget. Det märks så tydligt att hon kör verkligen all in med att provocera inför boksläppet. Sen ska man ta det hon skriver med en nypa salt, jag tror te.x inte att hon verkligen beställt allt hon påstår att hon har beställt, jag tror hon mest bara vill provocera faktiskt och jag tror att ca hälften av det hon skriver, skriver hon enbart för att provocera. Sen tycker jag det är tydligare nu än någonsin vart pengarna kommer ifrån, hennes familj dvs. Hur skulle hon annars ha råd med allt? Det är knappast välförtjänta pengar hur som helst.