Citat:
Ursprungligen postat av
plastdunkk
sälja?
använd dem istället...
jag märker det trillar in ibland, och såna använder man ju i CW så gratis är gott.
Jag säljer ju inte alla, har massor kvar i förrådet. Sålde 100 repairkits för ett tag sen, har ett 80-tal kvar.
Gratis är gott som sagt, men man blir less på att äta samma saker hela tiden till slut...det där lät konstigt...
Citat:
Är så jävla nära att avinstallera skitspelet!
Har lirat 13 matcher nu på morgonen, 1 vinst! Alla matcher har varit 15-3 eller 15-2 osv, alla tomater går i ett lemmeltåg och blir ihjälskjutna direkt, kan dom inte ha ett skill MM baserat på winrate eller win8.
Ligor som SC2 eller vad som helst bara jag slipper spela med nötter!
Förstår frustrationen. Är inte kul när man mer eller mindre ensam förväntas vinna matchen och bära laget gång på gång...och det blir mer vanligt att det är så tyvärr och då är man inte alltid top tier heller. Körde just en match med Marder 38T i en tier 6 match. Jag hade 5 kills och skadesköt 3 till innan jag gick åt. Tier 6orna gjorde inget förutom att skrika på hjälp i chatten hela tiden

. Har sett ut så mest hela tiden idag, oavsett tier. WOT har blivit så här nu och jag tror tyvärr inte det blir bättre framöver. Skills/erfarenhet räknas inte enligt WG, bara hur mycket de kan tjäna på spelet. MM måste bli bättre, annars tror jag många slutar spela till slut.