2014-07-25, 18:15
Medlem
Grishnacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Alla premium är ju sämre än en elited av samma klass.

Hur som helst så gillar jag T34, även fast den är långsam och pappersskrov. Men döljer man det så klarar turreten det mesta så länge man håller kupolen borta. Kanonen är jävligt styv, så det är lätt att få mycket krediter.

Jag ångrar inte mitt köp alls, vissa gillar Löwen pga bättre armor, men hur mycket bättre är den egentligen? Det mesta går igenom ändå.

Jag gillar ju hull down och är rätt så van vid det via t29:an så det gör mig inte så mycket bara tornet klarar en del.
Citera
2014-07-25, 18:24
Medlem
Shuffless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
Man kör den inte stock, eller så lider man sig igenom den tills man har turret.
Klaga över stock tanks är helt meningslöst, eftersom du har valet att freeXPa alla moduler om du inte står ut med grinden.
Om du sedan svarar med att du inte vill betala för spelet, så kommer jag skratta åt dig och säga skyll dig själv då.
Haha, snarare jag som skrattar åt dig. Klagar inte över stock modulerna och tänker inte spendera ett öre på spelet. Det jag frågar efter är tips som kan förbättra min spelstil.
Citera
2014-07-25, 19:31
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuffles
Hur ska man köra stock t32 utan att vilja ta livet av sig? Knappt att jag kör för min dagliga x2, blir krossad av alla i samma tier och över....
den vagnen elitade jag på 4 dagar och har HELT förträngt hur den va att spela.

Citat:
Ursprungligen postat av Grishnac
Förresten, jag funderar på att köpa en andra premiumvagn för att harva lite krediter med men kan inte bestämma mig för vilken jag skall ta. En tanke är T34 eftersom jag gillar t29 skarpt, men är den i klass med den? Den är ju ändå en tier högre, jag har hört att folk gnäller rätt mycket över den.
Jag gillar även WT's men finns det någon premium som ligger nära dom?
T34 har aldrig riktigt fungerat för mig pga taskigt chassi men kanonen är rätt trevlig, 248mm pen och rätt träffsäker.
T14 och Churchill III kan va roliga att spela, båda har preferentiell matchmaking så dom ser aldrig tier7 och kan dra in bra med stålar efter en lyckad match.
Su-144-22 kan trycka till rätt bra med kanonen men behöver premiumammunition till mer bepansrade mål, lite vek pansar men rör sig rätt bra.

E-25 och jagdtiger88 ser jag ofta rekommenderas men inte spelat dom själv.

Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Alla premium är ju sämre än en elited av samma klass.
Tänk dig T34 som tier9 tung vagn med samma stats....

Citat:
Det jag frågar efter är tips som kan förbättra min spelstil.
https://www.youtube.com/results?q=t32+guide
Citera
2014-07-25, 20:40
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Förresten, jag funderar på att köpa en andra premiumvagn för att harva lite krediter med men kan inte bestämma mig för vilken jag skall ta. En tanke är T34 eftersom jag gillar t29 skarpt, men är den i klass med den? Den är ju ändå en tier högre, jag har hört att folk gnäller rätt mycket över den.
Jag gillar även WT's men finns det någon premium som ligger nära dom?

IS-6 om du vill vinna, fast inte tjäna så mycket.
Jagdtiger88 om du vill tjäna pengar, men inte vinna så mycket.
T34 och Löwe tjänar pengar, men ser tier10 vilket är ett problem iaf på NA, eftersom man slängs in i massor av tier10 matcher pga lägre spelarantal. T34 är ordentligt slö och knappast lika mobil som en T32, men en bra kanon och bra turret armour.

Premiums alla borde ha:
Churchill3
SU-122-44
E-25
Premiums alla borde ha, men inte kommer ha:
Type59
KV-5
LefhB2

Citat:
Haha, snarare jag som skrattar åt dig. Klagar inte över stock modulerna och tänker inte spendera ett öre på spelet. Det jag frågar efter är tips som kan förbättra min spelstil.

Som lovat:
HA HA HA, titta på idioten som klagar över stock grind.
Kostnaden för premium är minimal och gör spelet betydligt roligare och enklare.
Uppenbarligen är din tid värdelös....
Citera
2014-07-25, 20:53
Medlem
liddens avatar
Citat:
Premiums alla borde ha, men inte kommer ha:
Type59
KV-5
LefhB2

KV-5 kommer väl komma tillbaka vid speciella tillfällen, eller?

Jag har inget intresse av en lågtier arty, men att jag inte kan få tag på Type 59 är mycket irriterande
Citera
2014-07-25, 20:56
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
KV-5 kommer väl komma tillbaka vid speciella tillfällen, eller?

Jag har inget intresse av en lågtier arty, men att jag inte kan få tag på Type 59 är mycket irriterande
Både kv-5 och type59 kommer tillbaka vid olika evenemang men type59 ska du inte sörja över, efter 900+ matcher tycker jag den är lite hypad.
Citera
2014-07-25, 21:42
Medlem
Shuffless avatar
Citat:
Som lovat:
HA HA HA, titta på idioten som klagar över stock grind.
Kostnaden för premium är minimal och gör spelet betydligt roligare och enklare.
Uppenbarligen är din tid värdelös....
Klagar ej över stock grind, skrev endast att jag misslyckas och behöver således hjälp. Som en fattig student så värderar jag mina pengar högre än ett par extra timmar med WoT. Nog med tramsandet, har fått hjälpen jag behöver och det var icke från dig.
Citera
2014-07-25, 21:55
Medlem
e25 kommer jag aldrig ångra att man köpte askul o lira Ångrar verkligen inte T34 iheller riktig bra moneymaker älskar kanon pennar allt :P
Citera
2014-07-25, 22:41
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Både kv-5 och type59 kommer tillbaka vid olika evenemang men type59 ska du inte sörja över, efter 900+ matcher tycker jag den är lite hypad.

Ganska säker på att WG har sagt att Type 59 inte kommer tillbaka. De har den som pris i en del tävlingar men det är allt.

Fick äntligen master tanker, sista jag behövde var FV4202. Har letat efter en sådan att döda i över en månad
Citera
2014-07-25, 22:42
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Som en fattig student så värderar jag mina pengar högre än ett par extra timmar med WoT.
Alla tycker vi olika men ha ögonen öppna, wg har haft en del event på senare tid som gett gratis premiumkonto i några dagar.

Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
Ångrar verkligen inte T34 iheller riktig bra moneymaker älskar kanon pennar allt :P
Enda orsaken till att jag har T34 är att jag köpte den för silver, tycker inte den är värd guld men testservern borde komma upp snart igen, alla får 20.000 guld så man kan testa premiumvagnar innan köp.

Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Ganska säker på att WG har sagt att Type 59 inte kommer tillbaka. De har den som pris i en del tävlingar men det är allt.
Tävlingar = Evenemang men den har funnits i gift shop(34.99$) under kort tid minst 1 gång sen den togs bort.
Senast redigerad av Arne.Anka 2014-07-25 kl. 22:45.
Citera
2014-07-26, 01:57
Medlem
Grishnacs avatar
Det blev en t34 i alla fall, helt ok efter ett tiotal matcher. Som en slö T32 som faktiskt kan penna motståndarna, jag grindar ju hellre m103 i en t34 än i t32 måste jag säga.
Citera
2014-07-26, 05:36
Medlem
Citat:
Det blev en t34 i alla fall, helt ok efter ett tiotal matcher. Som en slö T32 som faktiskt kan penna motståndarna, jag grindar ju hellre m103 i en t34 än i t32 måste jag säga.
Bra val
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in