Citat:
Ursprungligen postat av
Isnatt
Ingen svensk kommer reagera, det är max ett par hundra som läser här som inser hur det ligger till.
Resten av svenskarna plaskar i pooler på sina villa/radhustomter, lägger upp bilder på sina fula ungar, äter rucolabeströdda pizzor som är 'sååå goda!' allt är frid och fröjd i Sverige, man går till jobbet, det kommer vatten ur kranarna och den enda blattefamiljen i villaidyllen är faktiskt riktigt hyggliga, Sverige som är ett av världens rikaste länder har faktiskt råd och ett moraliskt ansvar att hjälpa folk i nöd
Ingen läser eller bryr sig, så är det. No one cares no one dares.
Om jag hade haft en pool att plaska i så hade inte jag heller suttit här och läst på I&I. Om jag hade haft råd att köpa en låda rose' vin, men tyvärr nej. Istället sitter jag i korsdraget i köket för att få svalka och dricker kranvatten med is. Hunden och jag simmar från småbåtsrampen i gästhamnen.
I sommar lever vi på de 3500 jag får kvar efter att ha betalat hyra, el och bredband/telefon. Vi är jag och min 19 -åring som nyss tagit studenten. I höst börjar hon studera vid SU. Vi bor på stadens sämsta adress. Inte mycket att göra här. Jag är arg för att "flyktingarna" får alla lägenheterna här, tom studentbostäderna. Småstaden kryllrar av nyanlända svarta av olika varianter.
De uppgifter som presenteras i tråden är så skrämmande. Siffrorna är ofattbara. Jag förstår inte hur det kan fortsätta. Men sanningen är att kriminella människor stjäl våra skattepengar. I maskopi med alliansen under Reinfeldts styre och Mp.
Fruktansvärt att Sverige styrs av banditer som en bananrepublik. 80 000-90 000 sunniaraber, somalier och liknande och prognosen stiger. Vad i helvete?