2014-07-23, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Fyfan, Leoric's Crown blir nog BiS för crusaders (och andra klasser med CDR requirements) nu.

Leoric's Crown
- Legendary Power added
- Increase the effect of any gem socketed into this item by 75-100%

Upp till 25% CDR i hjälmen.

Edit: Glömde källan: http://us.battle.net/d3/en/blog/14569138 nyaste patch notes från PTR. En del intressanta saker där.

Ja, den blir nog perfekt för crusaders. Fick en sådan idag på min season wd, riktigt grymt att dom återupplivar vissa legendaries.

Någon som har hört något om PT-realmen? Den är nere just nu.
Citera
2014-07-23, 13:31
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruzifixxion
Ja, den blir nog perfekt för crusaders. Fick en sådan idag på min season wd, riktigt grymt att dom återupplivar vissa legendaries.

Någon som har hört något om PT-realmen? Den är nere just nu.

Lirar aldrig PTR Vägrar lägga tid på något som sen wipas
Citera
2014-07-23, 19:44
Medlem
Anbivalents avatar
Citat:
Fyfan, Leoric's Crown blir nog BiS för crusaders (och andra klasser med CDR requirements) nu.

Leoric's Crown
- Legendary Power added

Edit: Glömde källan: http://us.battle.net/d3/en/blog/14569138 nyaste patch notes från PTR. En del intressanta saker där.

Den på min vyr's wizard, DAAAAAAAAAAAAAMN!
Citera
2014-07-24, 08:47
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:

Leoric's Crown
- Legendary Power added

Men den lägger inte till power på befintlig hjälm?
Man måste loota en ny?
mvh B
Citera
2014-07-24, 08:56
Medlem
keranos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Besudlaren
Men den lägger inte till power på befintlig hjälm?
Man måste loota en ny?
mvh B

Loota en ny
Citera
2014-07-24, 08:59
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerano
Loota en ny

Ah tänkte väl

Btw varför boostar blizzard Barbs igen?

mvh b
Citera
2014-07-24, 09:22
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerano
Loota en ny

MONSTERS
The Skeleton King will now drop the Leoric's Crown the first time you kill him from level 11 to level 65

Citera
2014-07-24, 10:23
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ah tänkte väl

Btw varför boostar blizzard Barbs igen?

mvh b

Barben behöver en boost, men det är djävligt trist att de boostar EQ Barben ännu mer, jag som kör HoTa/WW barb får en minimal boost på WW.

Det känns lite som att de snackar om massa olika viable builds, men ändå så premierar de en enda build (även om kanske Furious Charge nu kanske blir något att testa)

Citat:
MONSTERS
The Skeleton King will now drop the Leoric's Crown the first time you kill him from level 11 to level 65

Fast, vem vill ha en lvl 65 hjälm?
Citera
2014-07-24, 10:38
Medlem
Flikens avatar
Vad anser ni som lirar Crusader klassen om den? Jag har ej spelat på ett tag utan tagit en lång paus. Spelade Monk tidigare men den verkar tämligen värdelös nu. Vilken klass är annars den mest OP i solo play just nu?
Citera
2014-07-24, 10:40
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fliken
Vad anser ni som lirar Crusader klassen om den? Jag har ej spelat på ett tag utan tagit en lång paus. Spelade Monk tidigare men den verkar tämligen värdelös nu. Vilken klass är annars den mest OP i solo play just nu?

WD är väl mest op (Eller enklast att få klar för T6). Dock är din frågeställning djävligt trist, vill du spela en klass för att den är op eller för du hittat en klass som är kul att spela?

Jag gillar Crusadern, började lira den direkt efter RoS, dock pausat lite från den nu för att först equippa en Barb, sen en Wiz och nu försöker jag få klar min WD.

Dock, Crusader är en kul klass, helt klart min favorit (även om jag börjat uppskatta klasser som jag avskytt tidigare, e.g. Barb och Wiz).
Citera
2014-07-24, 10:45
Medlem
keranos avatar
Jag har otroliga problem med min barb när jag spelar själv i privata games. Blir disconnectad konstant. Om jag joinar ett public game så är det inget problem. Helt sinnessjukt.
Citera
2014-07-24, 10:49
Medlem
Flikens avatar
Citat:
WD är väl mest op (Eller enklast att få klar för T6). Dock är din frågeställning djävligt trist, vill du spela en klass för att den är op eller för du hittat en klass som är kul att spela?

Jag gillar Crusadern, började lira den direkt efter RoS, dock pausat lite från den nu för att först equippa en Barb, sen en Wiz och nu försöker jag få klar min WD.

Dock, Crusader är en kul klass, helt klart min favorit (även om jag börjat uppskatta klasser som jag avskytt tidigare, e.g. Barb och Wiz).

Mest nyfiken på vilken klass som nu anses vara OP. Har för mig att WD ansågs rätt klen när jag la av men jag har aldrig spelat den tidigare så kanske skulle passa på att prova och se ändå. Lite trött på närstridsklasser tbh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in