Citat:
Ursprungligen postat av
BLAM
klart du ska kräva att se (beviset) speciellt om dom hotar med att skriva ut dig
syna deras bluff o anmäl dom eller nått.
Jag är utskriven, de vägrar ge mig svar på analys och hävdar att de inte har den skyldigheten, vad jag förstod till soc också (som fortfarande betalar för min placering). Försöker genom soc göra de skyldiga att ge ut analyssvar samt att jag får göra ett till urinprov som kan rättfärdiga mig. Jag är liten i min kapacitet att hävda min oskuld i just detta ärende (är även deprimerad), men jag ska göra allt jag kan för att kunna spräcka dessa jävla oseriösa behandlingshem som bara tycker det är bekvämt att bli av med en som klagar, och fortfarande håva in pengar för de månader som redan är betalade för mig. Andra som varit positiva under sin tid på hemmet har blivit erbjudna avgiftning på ett samarbetande avgiftningshem, detta erbjudande såg jag inte röken av. En annan som jag vet hade tagit subutex fick stanna av någon anledning, jag misstänker att han falskt golar ned andra för att få stanna själv. Prompt utslängd och inga konkreta bevis på att jag faktiskt var positiv på buprenorfin.
De är helt kalla, och risken att jag faller tillbaka allvarligt i gamla banor är tyvärr stor.