2014-07-14, 15:01
Medlem
Atesslas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattig
Fuck igår jag igen blivit sammalagt 8 eller 9mg dom senaste 4 dygnen.. Öhm ska jag be till gud om att det går ur på en vecka eller kan jag chilla?

Det kan ju va lite till hjälp att du berättar va för substans du har tagit istället för bara mängden..
2014-07-14, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atessla
Det kan ju va lite till hjälp att du berättar va för substans du har tagit istället för bara mängden..

Ah oj sorry, xanor
2014-07-14, 17:21
Medlem
CpGurrAs avatar
Xanor brukar gå ut på 4-5dygn oavsett dos.
2014-07-15, 18:19
Medlem
picken2s avatar
hejhej, Tog en E på fyllan i fredags dum som jag var. Ska på pisseprov imorgon, då är frågan. Kommer jag va possitiv på det?. eller kommer jag klara mig?. tacksam för svar helst nu nu nu. MVH: korkad fylletratt!
2014-07-15, 21:02
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picken2
hejhej, Tog en E på fyllan i fredags dum som jag var. Ska på pisseprov imorgon, då är frågan. Kommer jag va possitiv på det?. eller kommer jag klara mig?. tacksam för svar helst nu nu nu. MVH: korkad fylletratt!
Du behöver inte vara det minsta orolig. Du hade troligtvis klarat dig redan i söndags =)
2014-07-15, 21:15
Medlem
picken2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Du behöver inte vara det minsta orolig. Du hade troligtvis klarat dig redan i söndags =)

Gött, tack så mycket!
2014-07-16, 14:30
Medlem
CokeCherrys avatar
Tja, kan man få utslag på hasch om man tar ett DNA prov i munnen?
Är nojig som fan, så jag skriver som ett klappmongo nu.
Sjukt tacksam för svar i alla fall
2014-07-16, 15:06
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CokeCherry
Tja, kan man få utslag på hasch om man tar ett DNA prov i munnen?
Är nojig som fan, så jag skriver som ett klappmongo nu.
Sjukt tacksam för svar i alla fall
Antaligen kommer dom inte kolla efter droger vid provtagningen om det inte föreligger några misstankar eftersom det kostar pengar att screena efter droger. Är det hos polisen du skall bli topsad som målsägare eller gärningsman kommer dom INTE att kolla efter droger.
2014-07-16, 17:59
Medlem
Rockstareds avatar
Hej kompisar.
Jag ska pissa snart och köpte hem en teststicka (THC) för att se så att jag är ren.
Båda linjerna lyser rött men den ena är supersvag. Vill vara på den säkra sidan och kolla med er.

https://anonfiles.com/file/8e354fcf362d454afbfc1d455b13b824

Tack på förhand.

Edit.
Har läst runt lite och får svaret "A faint line is still a negative." överallt.
Senast redigerad av Rockstared 2014-07-16 kl. 18:10.
2014-07-16, 18:58
Medlem
CpGurrAs avatar
Man ser att det syns starkt i ändarna på understa strecket och innan du brukade Stickan var det inget där antar jag så det är neg prov. Prova med en ny sticks på morgon kisset om du har en.

Mvh
2014-07-16, 20:03
Medlem
Rockstareds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CpGurrA
Man ser att det syns starkt i ändarna på understa strecket och innan du brukade Stickan var det inget där antar jag så det är neg prov. Prova med en ny sticks på morgon kisset om du har en.

Mvh

Nej stickan var helt vit. Skönt. Detta var andra "kissningen" idag och har jobbat hela dagen och knappt druckit något. Tack för svaret!
2014-07-17, 20:58
Medlem
Malrs avatar
Behandlingshemmet tog urinprov på mig för några dagar sedan, och säger att det inte visade något på multistickan men analysen så visar det på buprenorfin. Jag har varit allmänt uppkäftig och besvärlig senaste veckan men varit ren, och definitivt inte tagit sub på över ett halvår. De vägrar visa analyssvaret och jag ifrågasätter ens att de kan få igenom en analys på så kort tid. Nu vill de skriva ut mig och jag känner att det bara är för att jag ifrågasatt vissa metoder och brister i deras arbete.

Kan de göra så här? Vägra mig analyssvar? Kan jag anmäla hemmet för det här, till t.ex. IVO?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in