Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
En av orsakerna till att jag skriver är att hålla igång diskussionen. De allra flesta som läser på lite begriper ganska snabbt att det är mycket som inte stämmer. Debunkers verkar inte fatta den poängen, de underskattar andras intelligens och blir därför en bra kraft för att visa på att 9/11 är något annat än vad som sagts officiellt även om de själva tror något annat.
Det värsta enligt mig är om 9/11 tystas ner
Det roligaste i detta du skriver är att du inte ens läst dom rapporter du kritiserar.
Du läser och tittar på filmer som kritiserar dom officiella rapporterna men du själv har inte läst vad som står i dessa officiella rapporter.
Blir ju liksom lite svårt att leverera en alternativ teori när du bara läser från vad en sida skriver.
Men det är väl det ni foliehattar kallar att vara vaken och leta sanningen.
Eller...
Så väntar vi sedan januari i år på att du skall ta fram bevis från värmekameror som ger oss sanningen om temperaturerna i husen. Sist skulle du ju bara....
Jag har inte bortom, du kan när som helst lägga fram dessa bevis.
Det har gått snart 13 år och inte ett enda bevis har presenterats på att det ni hävdar stämmer.
Fantastiskt vilka blåögda personer det finns.
Man hade ju hoppats på ett litet bevis som pekar på en statlig konspiration efter snart 13 år. Men vi har inte sett ett enda tecken som pekar på detta.
Ja, skrik dig gärna hes med samma skit ni har dragit upp i över 10 år nu, det är falltider, kalla bränder, varma bränder, kärnvapen osv.
Men ni har inte lyckat bevisa en enda av era fantasier. Detta är fakta av snart 13 års väntan.