2014-07-20, 01:14
Medlem
Denosynliges avatar
Tror ni Berny flippar över den här kommentaren?

"Malin
2014-07-20, 00:18
Vi har kola! Vill du komma på fest på sorgenfri?!"
Citera
2014-07-20, 04:38
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Tror ni Berny flippar över den här kommentaren?

"Malin
2014-07-20, 00:18
Vi har kola! Vill du komma på fest på sorgenfri?!"

Det är nog Coca-Cola dom menar (vilket man också kan bli hög på i tillräckliga kvantiteter men jag tror inte att Berny nappar på erbjudandet eller flippar över kommentaren)
Senast redigerad av Hyperexium 2014-07-20 kl. 04:55.
Citera
2014-07-20, 07:31
Medlem
Denosynliges avatar
Bernys facebook:

"Beställt gamla böcker om mytologi. Pillat med stipendium och myst med theus. Nu har jag ben& jerrys och cherry coke. Ska lägga mig och läsa och mysa och somna tidigt."

Smart, ännu ett stipendium som det bara kommer bli keso av.
Citera
2014-07-20, 09:37
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Bernys facebook:

"Beställt gamla böcker om mytologi. Pillat med stipendium och myst med theus. Nu har jag ben& jerrys och cherry coke. Ska lägga mig och läsa och mysa och somna tidigt."

Smart, ännu ett stipendium som det bara kommer bli keso av.

Det förra (som skulle gå till en journalistkurs) blev bl.a. soffan som hon nu ville kasta i kanalen.
Citera
2014-07-20, 14:31
Medlem
mittenskittens avatar
från bloggen:

"Idag ska jag träffa Jannes fru och det ska bli trevligt. Vi ska bara ta en kaffe och snacka lite."

Citera
2014-07-20, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten
Det var faktiskt någon i tråden som nyligen försökte räkna antalet ggr som Berny "blivit våldtagen" men kom fram till att det inte går att ha någon koll på det längre... Är ju en ggn i halvåret snart, bonus om heroin och kidnappningar är inblandat

Och bara för att man blivit "traumatiserad när man var fem år" så rättfärdigar det inte att man sitter och lurar och bedrar människor på pengar i över 10 års tid och inte har planer på att sluta.

Ok, jag har inte läst på så mkt om henne men jag kan förstå att någon beter sig väldigt konstigt när man upplevt trauman å så.. Men vad menar du med "Lura och bedra människor"?! Vad / vem är det hon lurat? Intressant å veta
Citera
2014-07-20, 16:26
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisssSweden
Ok, jag har inte läst på så mkt om henne men jag kan förstå att någon beter sig väldigt konstigt när man upplevt trauman å så.. Men vad menar du med "Lura och bedra människor"?! Vad / vem är det hon lurat? Intressant å veta

Lär tråden som sagt. Berny blev känd som en ung jävligt trasig människa med schizofreni. Hon har själv erkänt att hon inte är schizofren. Under en period bodde Berny hemma hos en läkare som gav henne diagnoserna adhd/asperger. Berny har nu anmält läkaren eftersom hon knullade till sig dom diagnoserna.
Allt hon skriver visar sig alltid senare vara lögner. Det finns mer, mycket mer....
Citera
2014-07-20, 16:42
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Berny blev känd som en ung jävligt trasig människa med schizofreni. Hon har själv erkänt att hon inte är schizofren.

Hon fick ju den diagnosen, ja, och senare så under ganska märkliga omständigheter, IMO, så erkänner hon att hon inte hade haft det någonsin (men det borde väl i så fall en läkare bestämt). Nu är jag ingen expert på schizofreni men starka hallucinationer ingår väl i den sjukdomen normalt sett? Grejen är den att hon hallucinerade ganska rejält vid ett tillfälle då jag, hon och Jonas var hos en gemensam vän och hon var spiknykter vid detta tillfälle (kan ha varit 2003). Nu kanske någon svarar mej med "men hon lurade ju alla inkl dej" men Jag är i alla fall 100% säker på att hon faktiskt hallucinerade kraftigt då.

Det jag vill ha sagt är att jag är en aning förvirrad ang allt detta för så vitt jag vet så har hon lidit utav kraftiga visuella hallucinationer med inslag utav röster... åtminstone i det förgångna. Sen varför det försvann senare.. ja.. JAG vet inte.

Citat:
Berny har nu anmält läkaren eftersom hon knullade till sig dom diagnoserna.

Så vitt jag vet finns det inga bevis för det?
Senast redigerad av Hyperexium 2014-07-20 kl. 17:27.
Citera
2014-07-20, 17:48
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyperexium
Så vitt jag vet finns det inga bevis för det?

och du lär dig ingenting. Diagnoserna är bullshit och Berny har anmält läkaren för att han hade sex med henne.
Citera
2014-07-20, 17:51
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
och du lär dig ingenting.

Exakt vad ska jag lära mej? Jag frågade efter bevis. Du gav inga bevis.

EDIT: åter igen:

Citat:
hon knullade till sig dom diagnoserna.

Var är beviset för det? Dvs en medveten handling att få diagnoserna genom att göra så.

EDIT2:

Jag vet att flera anser att båda har utnyttjat varandra men då säger jag följande... vem vinner i en rättegång? Förmodligen den som var patient till en läkare som har behandlat patienten med sex-terapi (vilket finns inspelat enligt Berny). Vem har moraliskt rätt (dvs..vem var i ett hjälplöst tillstånd)? Den utsatta patienten givetvis.
Senast redigerad av Hyperexium 2014-07-20 kl. 18:19.
Citera
2014-07-20, 18:09
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Exakt vad ska jag lära mej? .

Att man alltid ska tro det sämsta om Berny eftersom det är vad som kommer visa sig sant i slutändan .

Citat:
Var är beviset för det? Dvs en medveten handling att få diagnoserna genom att göra så.

Bevisen är 1+1=2 .
Har det ställts diagnoser-Ja.
Är de falska -Ja, enligt Berny själv
Låg Berny med läkaren-Ja.
Jag råder dig att ligga lågt för att en dag kommer det komma ett inlägg fråjn Berny som till 100% bekräftar detta...det gör det nämligen ALLTID.
Citera
2014-07-20, 19:11
Medlem
langaocbs avatar
Citat:

Jag vet att flera anser att båda har utnyttjat varandra men då säger jag följande... vem vinner i en rättegång? Förmodligen den som var patient till en läkare som har behandlat patienten med sex-terapi (vilket finns inspelat enligt Berny). Vem har moraliskt rätt (dvs..vem var i ett hjälplöst tillstånd)? Den utsatta patienten givetvis.

Ok, jag trodde du förnekade dom faktiska omständigheterna, inte att det rörde sig om hårklyverier där Berny faktiskt fick diagnoser mot sex men inte ska anses ansvarig för detta.
Självklart är läkaren den stora skurken här , både moraliskt och juridiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in