Citat:
Ursprungligen postat av
sinfon
Haha, det är min favoritgrej! Hon har så grandios personlighet att hon tycker att hon maskerat självhävdelsen riktigt snyggt där, det var ju trots allt något en annan person sa, helt apropå. Ofta handlar det om att hon är tuff och kall och hård, det går hon riktigt igång på.
För övrigt röstar jag på TRAUMA som Bernys mest använda ord genom tiderna.
Exakt. My ass att hon "lägger upp något i enkla steg på fem minuter" när det nyligen tog dagar att göra en jävla ikea-beställning, att hon inte klarar av att städa och hålla rent eftersom det var helt omöjligt för henne att organisera och så vidare så sent som för någon/några veckor sedan?! Antar att den tiden är förbi nu.
Eller ja, det är alldeles uppenbart att hennes period med svår ADHD och aspie-symtom är över nu, eftersom att hon nu istället gått all in för att vara fysiskt sjuk.
Det skulle inte förvåna mig ett skit om hennes kräkningar kom på grund av en simpel långdragen rethosta som gör att hon hostar tills hon spyr. Om hon nu över huvud taget kräks det vill säga.
Men det ska bli intressant att se vad nästa period blir. Antagligen något med droger eftersom det verkar luta åt det hållet nu.
I övrigt toppar nog trauma listan på mest använda ord, ja. Tätt följt av "Xanor depot" (alltid detta jävla påpekande om att det är depot-tabletter), "ångest", "övergrepp" och "skrivandet" (eller annan valfri böjning av skriva).