2014-10-01, 16:41
Medlem
violinsofviolences avatar
"Igår gaddade Andreas mig. Han är begåvad redan"

Snart drar "Projekt: Tatueringsstudio" igång För människor drabbade av HIV & Hep kanske?
Citera
2014-10-01, 16:57
Medlem
Zebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Jaja, dafuq? Hon måste var påverkad av någonting. Det hade förklarat så mycket av hennes irrationella beteende.

Den bilden ser en driljard gånger bättre än alla hjärndöda plutmunsbilder vi jämt ser. Hon ler och ser ut att ha åtminstone en minimal ponny i stallet.
Citera
2014-10-01, 17:01
Avslutad
Den här http://imgs.sthlmsfinest.com/blogEntryImages/2403081.jpg bilden är så jävla löjligt redigerad att jag verkligen undrar hur hon ser ut egentligen. En skarp bild i dagsljus vore väldigt intressant, men Berny "jag är stolt över mitt utseende" Pålsson ser nog numera så fruktansvärt sliten ut att tillochmed de mest inbitna bernyanerna skulle backa tillbaka lite av avsmak.
Citera
2014-10-01, 17:16
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten
http://imgs.sthlmsfinest.com/blogEntryImages/2404338.jpg

Hahahaha wtf???

Jag tycker det är lite härligt när hon fyrar av ett sånt bländande leende (nåja) istället för det gamla vanliga fat duck angle gånger sju... men hennes jävla redigerande av alla bilder i typ paint eller nån sorts hysteriska appfilter är obegripligt. Att redigera bort finnar och rynkor och allmänt försöka piffa till och försköna originalet är en sak (även om det också är lite sorgligt) men detta är bara så konstigt. Vad tillför det där filtret? Ska det vara snyggt?
Citera
2014-10-01, 19:23
Medlem
Denosynliges avatar
Jag har noterat att hon återanvänder bilder precis som Emma gör fast inte lika ofta. Men hur som helst så ja hon brukar även återanvända bilder som hon kanske bara byter filter på eller något. Kollade igenom typ hela hennes instagram när jag gjorde hennes tribute header och upptäckte att hon hade använt en bild (med bara liten förändring för varje bild) te.x. typ 3-4 gånger utspritt på några månader. Men det är bara ett exempel, såg även en bild där hon har Optimus Prime tishan upprepeas osv. Om man snabbt bläddrar igenom så ser man mönstret av selfies som ibland bryts av med någon enstaka bild på Theus eller någon tillfällig vän (allt är nog väldigt tillfälligt för Berny egentligen)
Citera
2014-10-01, 19:24
Medlem
sstheslayers avatar
"Igår var vi och kollade bilar. Mercedez Benz."

Wow vilken litterär förmåga! Nästan lika bra på att skriva som Pontiac
Citera
2014-10-01, 19:32
Medlem
sstheslayers avatar
Även tidigare skrivit på facebook

"Idag ska vi titta på bil
Mercedez Benz"

Samt

"Imorgon kanske vi ska köpa en mercedes. Benz."

Gör hon narr av oss eller är det så hon uttrycker sig nuförtiden? Det är på samma nivå som ett barn..
Citera
2014-10-01, 19:37
Avslutad
Benzad Berny i Mercedes Benz!
Citera
2014-10-01, 19:40
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sstheslayer
Gör hon narr av oss eller är det så hon uttrycker sig nuförtiden? Det är på samma nivå som ett barn..

Fast är det bara inte så att hon inte har en aning om något som har med bilar att göra och hon tror "Benz" är någon slags exklusiv variant av Mercedes?

Och ja... benzad Berny i en Benz. Skämtet skriver sig själv.
Citera
2014-10-01, 19:41
Medlem
sstheslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Benzad Berny i Mercedes Benz!

Att jag inte tänkte på det! Det är ju givetvis en kod! A håller henne fången i lägenheten och där trycker han i henne massa benz medan han tvångstatuerar henne!
Citera
2014-10-01, 19:44
Medlem
sstheslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Fast är det bara inte så att hon inte har en aning om något som har med bilar att göra och hon tror "Benz" är någon slags exklusiv variant av Mercedes?

Och ja... benzad Berny i en Benz. Skämtet skriver sig själv.

Det gör väl inte meningsbyggnaden bättre?
Citera
2014-10-01, 19:46
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sstheslayer
Det gör väl inte meningsbyggnaden bättre?

Hennes Skunk-inlägg var knappast bättre. Det städades upp rejält i Vingklippt Ängel, om man säger så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in